pipootjequote:Op maandag 27 februari 2017 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Mooie ervaring! En niemand die het je meer na kan doen.
Calderon gezien en Messi zien scoren. Weinig mis mee ja. Al had ik toch liever in de Kuip gezeten.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Mooie ervaring! En niemand die het je meer na kan doen.
Haha, daar kan ik me wel íets bij voorstellen ja. Je hebt Messi dan wel zien scoren, maar thuis in de Kuip had je Zoet zien scoren.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Calderon gezien en Messi zien scoren. Weinig mis mee ja. Al had ik toch liever in de Kuip gezeten.
Ja bedankt he.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
proficiat met je cluppie vast
En psv-ers gezien die opeens niet meer in doellijntechnologie geloven.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, daar kan ik me wel íets bij voorstellen ja. Je hebt Messi dan wel zien scoren, maar thuis in de Kuip had je Zoet zien scoren.
Dat was ook een oprecht briljant moment. De "hoe betrouwbaar is dat?" Jongquote:Op maandag 27 februari 2017 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En psv-ers gezien die opeens niet meer in doellijntechnologie geloven.
quote:Op maandag 27 februari 2017 16:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was ook een oprecht briljant moment. De "hoe betrouwbaar is dat?" Jong
En hoe ze na de goal de scheidsrechter belaagden, dat was zo triest dat het grappig werd.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was ook een oprecht briljant moment. De "hoe betrouwbaar is dat?" Jong
Die kop van De Wolf maakt het moment nog mooierquote:
Hebben Willy en Rene al een reactie gegevenquote:Op maandag 27 februari 2017 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hoe ze na de goal de scheidsrechter belaagden, dat was zo triest dat het grappig werd.
Geen idee, het zou me niet verbazen als die ook vinden dat het geen doelpunt was.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben Willy en Rene al een reactie gegeven
Broccoliquote:Op maandag 27 februari 2017 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep.
Wat voor soep?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patatquote:Op maandag 27 februari 2017 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rene denkt dat PSV geen kampioen meer wordt.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben Willy en Rene al een reactie gegeven
Hadden we redenen daar aan te twijfelen?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed nieuws, ik ben veilig thuis.
Nee, maar ik dacht ik doe een keer een Rolandje.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hadden we redenen daar aan te twijfelen?
Hij trotseerde de weergoden.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hadden we redenen daar aan te twijfelen?
Zeker, het was droog tijdens mijn fietstocht naar huis. Alleen een beetje veel wind tegen.quote:
Bijna de hele dag regen. Troosteloos.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, het was droog tijdens mijn fietstocht naar huis. Alleen een beetje veel wind tegen.
waarschijnlijk niet gezienquote:Op maandag 27 februari 2017 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, daar kan ik me wel íets bij voorstellen ja. Je hebt Messi dan wel zien scoren, maar thuis in de Kuip had je Zoet zien scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |