Toen ik gisteren op het station in Duisburg een man in een bananenpak zag wist ik zeker dat ik weer in Europa was.quote:
Okéquote:Op maandag 27 februari 2017 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen moment over nagedacht.
Ik denk wel dat ik er nu echt wakker van zal liggen. Godverdomme geen begroeting van een normaal iemand op fok.quote:
Kreeg bier over me heen in de trein.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de stad stinkt nog meer dan normaal en overal ligt rommel.
Nee, al heb ik met de partij niet zoveel moeite. Geert is alleen nogal dom, dus daar ga ik echt niet op stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er mensen in dit topic die op Geert Wilders gaan stemmen?
De partij en zijn standpunten zijn ook nogal dom en ondoordachtquote:Op maandag 27 februari 2017 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, al heb ik met de partij niet zoveel moeite. Geert is alleen nogal dom, dus daar ga ik echt niet op stemmen.
Lubachgodquote:Op maandag 27 februari 2017 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De partij en zijn standpunten zijn ook nogal dom en ondoordacht
Een weldenkend mens had daar niet zo'n proleet als lubach voor nodigquote:
Hij deed het wel leuk.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een weldenkend mens had daar niet zo'n proleet als lubach voor nodig
sterke mening weerquote:Op maandag 27 februari 2017 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een weldenkend mens had daar niet zo'n proleet als lubach voor nodig
Geinig stadionnetje wel, wedstrijd viel een beetje tegen.quote:
ha, daarom ga ik met carnaval altijd naar huis, geen zin in gezeik van Brabanders waarom ik als Hollander nou weer hier moet zijn blablabla.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Kreeg bier over me heen in de trein.
Kutprotestanten die naar Brabant gaan
Blijf thuis
Terecht gezeikquote:Op maandag 27 februari 2017 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ha, daarom ga ik met carnaval altijd naar huis, geen zin in gezeik van Brabanders waarom ik als Hollander nou weer hier moet zijn blablabla.
Carnaval voor de KATHOLIEKENquote:
Eens, maar brabo's moeten niet zeiken.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Carnaval voor de KATHOLIEKEN
Make carnaval catholic again
Bijna Aswoensdagquote:Op maandag 27 februari 2017 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eens, maar brabo's moeten niet zeiken.
Ja, laat ze dan ook gelijk vasten na de carnaval. Dikke kut brabo's.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Carnaval voor de KATHOLIEKEN
Make carnaval catholic again
Vastengodquote:Op maandag 27 februari 2017 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, laat ze dan ook gelijk vasten na de carnaval. Dikke kut brabo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |