VVD kan dat wel halen, joh.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 1 partij +30 zetels gaat halen.
Dus dat mensen van PVV en 50+ toch op VVD stemmen?quote:Op maandag 27 februari 2017 13:17 schreef Befbekje het volgende:
Mensen gaan last-minute echt nog op safe stemmen..
50Plus lijkt mij raar dat ze opeens naar de VVD zouden switchen. Dan eerder 50Plus naar PVV.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus dat mensen van PVV en 50+ toch op VVD stemmen?
Dat interview van Rutte laatst in AD over asielzoekers et cetera was een mooi staaltje politiek-PR.. Het Rotterdamse sufferdje wordt gelezen door non-intellectuelen in Rotterdam-Rijnmond, Utrecht et cetera, die anders PVV of 50+ zouden gaan stemmen, ja.. Meesterzet, want hij heeft die mensen aan het twijfelen gebracht..quote:Op maandag 27 februari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus dat mensen van PVV en 50+ toch op VVD stemmen?
Ik probeer te achterhalen waar VVD de winst vandaan moet halen om ruim boven de 30 zetels te halen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
50Plus lijkt mij raar dat ze opeens naar de VVD zouden switchen. Dan eerder 50Plus naar PVV.
Hoezo maatquote:Op maandag 27 februari 2017 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou zeer goed zijn voor beide partijen.
Echter geloof ik de Poolse regering niet.
CDA-stemmers misschien.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik probeer te achterhalen waar VVD de winst vandaan moet halen om ruim boven de 30 zetels te halen.
PVV zakt nog wel verder wegquote:Op maandag 27 februari 2017 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik probeer te achterhalen waar VVD de winst vandaan moet halen om ruim boven de 30 zetels te halen.
Wilders en Rutte zullen er alles aan doen het een strijd te doen laten lijken tussen welke van de 2 het grootste zal worden.quote:
Vooral blijven sneren naar de PVV dat ze geen uitleg geven over het hoe en waarom of zo? Niet teveel, maar met mate.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar dan schiet het voor die coalitie met CDA en D66 niet op.
Okéquote:Op maandag 27 februari 2017 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga ergens anders vervelend doen, joh.
OUD / Wachten op het tweede streepje deel 381!quote:Op maandag 27 februari 2017 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oké
Geef maar een link naar een topic
MINDER MINDER MINDERquote:Op maandag 27 februari 2017 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er mensen in dit topic die op Geert Wilders gaan stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de stad stinkt nog meer dan normaal en overal ligt rommel.quote:
Heb je gecheckt of je internet was uitgevallen toen je aan het wachten was? Omdat je niet kon geloven dat er NIEMAND reageerde?quote:
Ik heb er eigenlijk geen moment over nagedacht.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je gecheckt of je internet was uitgevallen toen je aan het wachten was? Omdat je niet kon geloven dat er NIEMAND reageerde?
Toen ik gisteren op het station in Duisburg een man in een bananenpak zag wist ik zeker dat ik weer in Europa was.quote:
Okéquote:Op maandag 27 februari 2017 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen moment over nagedacht.
Ik denk wel dat ik er nu echt wakker van zal liggen. Godverdomme geen begroeting van een normaal iemand op fok.quote:
Kreeg bier over me heen in de trein.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de stad stinkt nog meer dan normaal en overal ligt rommel.
Nee, al heb ik met de partij niet zoveel moeite. Geert is alleen nogal dom, dus daar ga ik echt niet op stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er mensen in dit topic die op Geert Wilders gaan stemmen?
De partij en zijn standpunten zijn ook nogal dom en ondoordachtquote:Op maandag 27 februari 2017 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, al heb ik met de partij niet zoveel moeite. Geert is alleen nogal dom, dus daar ga ik echt niet op stemmen.
Lubachgodquote:Op maandag 27 februari 2017 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De partij en zijn standpunten zijn ook nogal dom en ondoordacht
Een weldenkend mens had daar niet zo'n proleet als lubach voor nodigquote:
Hij deed het wel leuk.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een weldenkend mens had daar niet zo'n proleet als lubach voor nodig
sterke mening weerquote:Op maandag 27 februari 2017 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een weldenkend mens had daar niet zo'n proleet als lubach voor nodig
Geinig stadionnetje wel, wedstrijd viel een beetje tegen.quote:
ha, daarom ga ik met carnaval altijd naar huis, geen zin in gezeik van Brabanders waarom ik als Hollander nou weer hier moet zijn blablabla.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Kreeg bier over me heen in de trein.
Kutprotestanten die naar Brabant gaan
Blijf thuis
Terecht gezeikquote:Op maandag 27 februari 2017 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ha, daarom ga ik met carnaval altijd naar huis, geen zin in gezeik van Brabanders waarom ik als Hollander nou weer hier moet zijn blablabla.
Carnaval voor de KATHOLIEKENquote:
Eens, maar brabo's moeten niet zeiken.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Carnaval voor de KATHOLIEKEN
Make carnaval catholic again
Bijna Aswoensdagquote:Op maandag 27 februari 2017 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eens, maar brabo's moeten niet zeiken.
Ja, laat ze dan ook gelijk vasten na de carnaval. Dikke kut brabo's.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Carnaval voor de KATHOLIEKEN
Make carnaval catholic again
Vastengodquote:Op maandag 27 februari 2017 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, laat ze dan ook gelijk vasten na de carnaval. Dikke kut brabo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |