Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
SUPERGABBERquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef Ties02 het volgende:
Cybercrime is wanneer je ING gehackt wordt, niet dit soort flauwekul
Precies. Peter moet zich bezig houden met serieuze zaken. Hij heeft echt wel talent voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef OProg het volgende:
Via de Puttense Moordzaak en de zaak Vaatstra en daarna de bekroonde uitzending over Joran van der Sloot kwam Peter R op zijn journalistieke hoogtepunt: adviseur van Patricia Paay in de pisfilmzaak.
beste tt ooitquote:
Wacht de kijkcijfers maar af morgen. Ik voorspel dat Jinek richting de 1,5 miljoen gaat....quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het vermakelijke tv.
Maar het is bij het koffiezetapparaat op mijn werk al geen gesprek meer hoor.
Het halve oostblok, en die pijpen er ook nog een pony bijquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:44 schreef matthijst het volgende:
Hoeveel vrouwen laten zich op video in de bek pissen?
klootzak.. mijn beurtquote:
eendenlover2000quote:
Je hele leven gaat kapot, je wil DOOD enzquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef butz0rs het volgende:
Het is maar een filmpje, wat een gedoe
Dit is voor haar een gouden zet ja.. en ze doet het prima. Ik vind haar al tijden een stuk beter te pruimen dan Humberto.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wacht de kijkcijfers maar af morgen. Ik voorspel dat Jinek richting de 1,5 miljoen gaat....
ik zou die paar ton neerleggen en het hele filmpje laten zien op de FP van de telegrafquote:
Glas wijn in je gezichtquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Joezi het volgende:
Zal Jinek Paay zoenen na afloop?
Voorspel maar allen.
Hogan heeft ook een pisfilmpje?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Paay vindt het jammer dat ze niet in de VS woont. Als je ziet wat Hogan krijgt
ontslag?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Paay vindt het jammer dat ze niet in de VS woont. Als je ziet wat Hogan krijgt
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Joezi het volgende:
Zal Jinek Paay zoenen na afloop?
Voorspel maar allen.
Kruimelen please., anders plakt het zo in de bekquote:
Nee man kan mij het schelen. Mensen doen wel raardere dingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge, niemand boeit het verder ene fuck dat ze zich in dr bek heeft laten pissen.
TMGquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Karina het volgende:
Aan wie gaan ze dat vragen dan? Aan diegene die het heeft gemaakt/doorgestuurd?
dat sowieso. Tan is gewoon een rtl reclame blok.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is voor haar een gouden zet ja.. en ze doet het prima. Ik vind haar al tijden een stuk beter te pruimen dan Humberto.
Echt he, er gebeuren wel ergere dingen in Nederlandquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Alsof ze een oorlogsveteraan is of keihard verkracht is
Vertelquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man kan mij het schelen. Mensen doen wel raardere dingen.
De meeste mensen zijn dit al na een paar weken vergetenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt he, er gebeuren wel ergere dingen in Nederland
wat een fucking dramaqueen
Gelukkig was haar reputatie hiervoor zo geweldigquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Hoe dacht mevrouw Paay dan de geschiedenis in te gaan?
Misschien, heel misschien, komt er wel eens wat op jouw computer te staan wat je niet wil delen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef butz0rs het volgende:
Het is maar een filmpje, wat een gedoe
Dat is echt niet verkocht, het was eendenvanger die 'm op twitter dumptequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En degene die het aan hen heeft verkocht lijkt me?
Zij hebben slechts een Twitterbericht waarin de video stond geembed.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En degene die het aan hen heeft verkocht lijkt me?
Dit is wel iets te dramatisch ja... het is kut dat het je overkomt maar ze weet ook dat dit haar weer de nodige aandacht oplevertquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Hoe dacht mevrouw Paay dan de geschiedenis in te gaan?
in NL?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef YazooW het volgende:
er is wel eens meer verdiend met een sextape
Oh ja ik heb de helft gemist door alle commotiequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is echt niet verkocht, het was eendenvanger die 'm op twitter dumpte
Dit lijkt echt in scene te zijn gezet. Ze had allang geen aandacht meerquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig was haar reputatie hiervoor zo geweldig
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Paay die denkt dat ze de geschiedenisboeken ingaat![]()
2017: Donald Trump werd president van de VS, Paay werd in de bek gepist
tranquillizers misschien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Zit paay aan de drugs ofzo met die rare gebaartjes
Zat iets in de pis.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Zit paay aan de drugs ofzo met die rare gebaartjes
meestal uit oude lijkenquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu wil ze honderdduizenden van TMG omdat Dumpert een LINK postte naar de filmpjesquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik heb de helft gemist door alle commotie
Een spread eagle foto.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef NoCigar het volgende:
Wat was dat ook weer met Manon Thomas?
Daarvoor zul je toch eerst sex moeten hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Onnoman het volgende:
Maar mensen.. hebben jullie ooit je eigen sexdaad op video opgenomen?
Zoals dit:quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Over honderd jaar. Alleen nog maar.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Paay die denkt dat ze de geschiedenisboeken ingaat![]()
2017: Donald Trump werd president van de VS, Paay werd in de bek gepist
uiteraard.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is toch een aandachtshoer, ze is hier alleen maar blij mee
Sowquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daarvoor zul je toch eerst sex moeten hebben
Waren alleen foto's toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef marcodej het volgende:
Heeft iemand ooit dat filmpje van Manon Thomas gezien?
dat is toch leukquote:
GS plaatste het als filmpje op de site, niet als linkquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu wil ze honderdduizenden van TMG omdat Dumpert een LINK postte naar de filmpjes
het verspreiden is natuurlijk not done.. die gast moet gewoon op zn bek geslagen wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kut voor d'r maar wie weet wat zij geflikt heeft
Kijkcijfers, zie alleen al wat het met dit reeksje doetquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar waarom krijgt zij dan een half uur uitzendtijd. Ik had er nog geen minuut aandacht aan besteed
PSG - Barca en dan ditquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijkcijfers, zie alleen al wat het met dit reeksje doet
Kijkcijfers.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is toch gewoon die pisser die aan het filmen is
daar nieuwsgierig naar zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
ik heb nog steeds niet het filmpje gezien
Oh, ach ja dan nog een half miljoen voor een nog veel dikker pensioen lijkt me wat overdrevenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GS plaatste het als filmpje op de site, niet als link
Rijdende Rechter was ook al best primaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PSG - Barca en dan dit
Wat een avondje
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef hafcfan het volgende:
Als Paay doodgaat krijgen we dat pis filmpje op de nos als afscheid
Misschien heeft ze hem wel iets ergs geflikt en is dit zijn wraak.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het verspreiden is natuurlijk not done.. die gast moet gewoon op zn bek geslagen worden
maar ondertussen is Paay ook naief
Het is echt nasty.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
#broekieuit...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef Zelfscanner het volgende:
Geen enkele rechter die normaal naar deze zaak kan kijken
Ze slikte niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien heeft ze hem wel iets ergs geflikt en is dit zijn wraak.
Maar het is inderdaad not done.
xhamster ofzo staat ie wel (dit weet ik via een vriend)quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
Starsisters vond ik wel leukquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef OProg het volgende:
Hoe dacht Patricia eigenlijk de geschiedenis in te gaan voor dit?
Als getalenteerde zangeres en stijlicoon ofzo?
Het laatste schot stopt dan en dat gaat het beeld naar zwart-wat.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef hafcfan het volgende:
Als Paay doodgaat krijgen we dat pis filmpje op de nos als afscheid
Waarom zitten hier dertig pubertjes opgewonden te doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar waarom krijgt zij dan een half uur uitzendtijd. Ik had er nog geen minuut aandacht aan besteed
Pis is van nature al anti-bacterieel.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Joezi het volgende:
Wie heeft hier na Paaygate zijn telefoon opgeschoond?!
Ja, 1-2 jaar geleden was dit filmpje ook nog niet gelekt, dus kon ze daar moeilijk naar vragen he??quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Jinek stelt veel betere vragen dan 1-2 jaar geleden
dat zei die gast ook met zijn mobieltjequote:
Ik moest serieus bijna kotsen. Doe het niet Tiesquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien en heb ook geen behoefte
Ik ken er maar eentje, maar ik hoorde in deze uitzending dat er twee zouden zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe veel filmpjes zijn het nou eigenlijk?
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
xhamster ofzo staat ie wel (dit weet ik via een vriend)
dat is half waarquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Pis is van nature al anti-bacterieel.
Zou meneer Kind nog kijken?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jammer dat we geen vragen kunnen insturen zoals bij VI
Sow, harde dissquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 1-2 jaar geleden was dit filmpje ook nog niet gelekt, dus kon ze daar moeilijk naar vragen he??
Ze heeft de kritiek van fok TV ten harte genomen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Tagliano het volgende:
en kakquote:
Het stond waarschijnlijk op een vergeten uithoeken van haar pc.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Onnoman het volgende:
het verspreiden is natuurlijk not done.. die gast moet gewoon op zn bek geslagen worden
maar ondertussen is Paay ook naief
welke vraag zou je sturen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jammer dat we geen vragen kunnen insturen zoals bij VI
Lange arm van FOK doet zijn werkquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze heeft de kritiek van fok TV ten harte genomen.
Vieze vrienden heb jij dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
xhamster ofzo staat ie wel (dit weet ik via een vriend)
Maar natuurlijk GGMMquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Grapje he? Kan je wel tegen toch??
hahaquote:
Dat is pas een goed programmaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:54 schreef Paxcon het volgende:
Bij gestalkt bij sbs zeiden ze dat whatsapp hacken onmogelijk is
Net als bij contactloos betalen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:53 schreef Fylax het volgende:
Wtf, hoe moet haar telefoon gehackt zijn?
Verhaal van de weekquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:54 schreef superniger het volgende:
Gewoon 30 minuten hieraan besteden.
haHAAquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:54 schreef KingRoland het volgende:
103.000 appjes
dat is mij gemiddelde vrijdagavond bij de meiden
haar wachtwoord was berenpak12quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:53 schreef Fylax het volgende:
Wtf, hoe moet haar telefoon gehackt zijn?
Ja, Jinek doet het goed de laatste tijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Tagliano het volgende:
mehquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:55 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, Jinek doet het goed de laatste tijd.
Whatsapp zelf misschien niet maar de telefoon welquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:54 schreef Paxcon het volgende:
Bij gestalkt bij sbs zeiden ze dat whatsapp hacken onmogelijk is
quote:
stop.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:54 schreef KingRoland het volgende:
103.000 appjes
dat is mij gemiddelde vrijdagavond bij de meiden
Allemaal de schuld van Hillaryquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:55 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik denk dat Putin erachter zit, jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |