Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:33 schreef Tagliano het volgende:
Jammer dat Theo Maassen er niet is trouwens
Haha dat zou wel goed zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:33 schreef Tagliano het volgende:
quote:
keihard onderzeikenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:34 schreef marcodej het volgende:
Dit toontje van Jinek. Je mag haar ook wel een beetje doorzagen.
Over tien jaar wordt dit een lastige meerkeuzevraag op het eindexamen geschiedenis in havo-5quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Zo gaat ze de geschiedenis in inderdaad.
Ze wil het zelf toch. Is ze al op de leeftijd dat dit mag van D66?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een misselijke vent ben jij zeg.
Meer als een cougar.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:34 schreef Windhapper het volgende:
Deze vrouw.50 jaar gedaan over iets opbouwen.
Alsof Nederland haar hiervoor als classy Maria zag.
hafcgodquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef hafcfan het volgende:
Beetje vergelijken met kinderen wiens leven verpest is. Triest figuur. En Jinek net zo
Houd je bekquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een misselijke vent ben jij zeg.
Wat heeft ze precies misdaan dan? Ze heeft zich onder laten pissen en is naïef geweest om het te laten filmen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:34 schreef marcodej het volgende:
Dit toontje van Jinek. Je mag haar ook wel een beetje doorzagen.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn ook mensen die wel om kunnen gaan met gelekte seksfilmpjes van zichzelf
Hij stopte een banaan in z'n kont toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn ook mensen die wel om kunnen gaan met gelekte seksfilmpjes van zichzelf
32quote:
Kritische vragen kennen ze niet bij de NPOquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Als jinek ballen heeft, vraagt ze nu : "waarom heb je je laten filmen terwijl iemand in je bek zeikt"
Heeft ze niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Als jinek ballen heeft, vraagt ze nu : "waarom heb je je laten filmen terwijl iemand in je bek zeikt"
Ja, en na de hetze maakte hij een filmpje dat hij een banaan eet en zegt dat het hem niets kan schelen. Daarna was het eigenlijk ook gelijk over.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij stopte een banaan in z'n kont toch?
kro ncrv en wat gebeurt er nu?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kritische vragen kennen ze niet bij de NPO
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:36 schreef Karina het volgende:
Lesje: nooit laten filmen als je seks hebt, wat voor seks dan ook.
Precies. Altijd zelf filmen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:36 schreef Karina het volgende:
dikzakquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen doet wel eens iets geks in een gekke bui. Bij mij is dat chocoladebeignets bij de pizza bestellen, maar ikk voel nooit de behoefte me in de bek te laten zeiken
nu nog seks hebbenquote:
Niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen doet wel eens iets geks in een gekke bui. Bij mij is dat chocoladebeignets bij de pizza bestellen, maar ikk voel nooit de behoefte me in de bek te laten zeiken
Je zit hier op FOK!, niemand hier heeft seksquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:36 schreef Karina het volgende:
Donderdagquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Thuis mag je doen wat je wil?
Tiesje wanneer kom je weer CL kijken
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Oh ja. Nou geldt niet voor de mensen hier dusquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zit hier op FOK!, niemand hier heeft seks
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef Paxcon het volgende:
dit vind ik echt schokkend gast.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik laat me liever in de bek zeiken dan dat ik Domino's pizza moet eten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Zou hij zichzelf aan hebben geboden?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het meest lachwekkend dat Peter R hier als adviseur aan tafel zit
Hoi.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zullen vast enkelen met je eens zijn
Of zijn vader, het was een duosessie geloof ikquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Karina het volgende:
Ze weet toch wie? Dat 'vriendje'. Lijkt me.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dit vind ik echt schokkend gast.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef superniger het volgende:
Di Maria piste net Messi in zijn bek.
Moet kunnen.
Heel wat moeten slikken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef luxerobots het volgende:
Patricia is niet zomaar toevallig een bekende Nederlander geworden. Daar heeft ze zelf ook e.e.a. voor gedaan.
Het zou helemaal mooi zijn als ze het niet meer zou weten whahaha..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Karina het volgende:
Ze weet toch wie? Dat 'vriendje'. Lijkt me.
Serieus. Gezelligquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of zijn vader, het was een duosessie geloof ik
Slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:39 schreef marcodej het volgende:
Peter is 'adviseur'. Op gebied van wat? Juridisch, mediatechnisch, woordvoerder?
Morgen komt GGMM langsquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik laat me liever in de bek zeiken dan dat ik Domino's pizza moet eten.
zijn zoon?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:39 schreef Oscar. het volgende:
hij noemt de advocaat zijn naam niet. waarom niet?
Wat maak jij veel gaye opmerkingenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Neem jij wel eens eem piemel over?
Er zijn weinig mensen zo aandachtsgeil als deze vrouw en nu hoopt ze op een grote zak met geld.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef luxerobots het volgende:
Patricia is niet zomaar toevallig een bekende Nederlander geworden. Daar heeft ze zelf ook e.e.a. voor gedaan.
Inderdaad, dat zou ik ook vragen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:39 schreef Tagliano het volgende:
Vind ik wel een goeie vraag eigenlijk
die man is niet zijn zoonquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
quote:Ranzig: Manager FP bestelt chocoladebeignets bij de pizza
EXCLUSIEF - timmmmm, Manager Nieuws Frontpage houdt er een duistere gewoonte op na. Het zelfbenoemde zonnetje in huis van de NWS-SC blijkt chocoladebeignets te bestellen bij de pizza. Domino's Pizza weigert elk commentaar.
hafcfan zit nog in de kastquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat maak jij veel gaye opmerkingen
en zo hoort dat ookquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
zou dit bij jou niet flikken hoor, onze webcamsessies zijn prive.
Gaye?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat maak jij veel gaye opmerkingen
Advocaatje moet ook wat roepenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Onwaar. Wanneer iemand zegt 'ik ga dit verspreiden' is dat niet onrechtmatig.
'volgende!'quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Het zou helemaal mooi zijn als ze het niet meer zou weten whahaha..
ze heeft elke dag met iemand sexnamen en rugnummers boeien niet meer
ik moest lachenquote:
Peter houdt er privé ook een kinky seksleven op na geloof ikquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:40 schreef matthijst het volgende:
Reconstructie van het pissen, met Peter in de hoofdrol?
Wel een goeie usernamequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zit eendenvanger ook op fok?
ik mis kikkenlikkerquote:
Nee serieus. Hij heeft lopen zeiken op Dumpert, had het toen over een "gerenomeerd advocaat" die contact had opgenomen met Dumpert enzo. Een dag later stond op Dumpert dat die zogenaamd gerenomeerd advocaat de zoon van Peter R de Vries zelf is.quote:
beetje smegma dr uitquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
GeenStijl en Dumpert...
Peter zit met een half stijfje nu.
Neuh, niet buitengewoon.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:40 schreef kladderadatsch het volgende:
Er zijn weinig mensen zo aandachtsgeil als deze vrouw en nu hoopt ze op een grote zak met geld.
Brrrr...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sterker nog, ik eet dan eerst de beignets en daarna pas de pizza
Twitter heeft niks fout gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Beetje laf dat ze geen aangifte tegen Twitter hebben gedaan.
Schijt zou wel de kers op de taart zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou gewoon schijt hebben en toegeven dat je van pis houdt
Verwarming staat hoogquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Zou het publiek instructies hebben gehad om niet te lachen?
Hehequote:
veranderdquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hehe
Wat is er met je username gebeurd trouwens
Same here, heb zelfs dat hele filmpje niet gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:42 schreef Vallon het volgende:
Het grappige is dat het gebeuren mij totaal niet boeit, kan mij het schelen wie bij wie in de bek zeikt, maar het proces is wel erg boeiend zo niet zeer vemakelijk is.
De Vries op zijn bekende wijze, bwt irritante, moraliserende wijze...... wtta kosta das.....
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef OProg het volgende:
Via de Puttense Moordzaak en de zaak Vaatstra en daarna de bekroonde uitzending over Joran van der Sloot kwam Peter R op zijn journalistieke hoogtepunt: adviseur van Patricia Paay in de pisfilmzaak.
Pis in je eigen bekquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Ik vraag me af hoe dat pis nou smaakt
Probeer het eensquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Ik vraag me af hoe dat pis nou smaakt
Die zien vast wel gekkere dingen hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
Als agent moet je hier toch alleen maar om lachen tijdens zo'n aangifte opname.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef OProg het volgende:
Via de Puttense Moordzaak en de zaak Vaatstra en daarna de bekroonde uitzending over Joran van der Sloot kwam Peter R op zijn journalistieke hoogtepunt: adviseur van Patricia Paay in de pisfilmzaak.
gebeurd eindelijk weer eens wat in Nederland..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef Handleiding het volgende:
Het hele land in rep en roer? Wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |