veranderdquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hehe
Wat is er met je username gebeurd trouwens
Same here, heb zelfs dat hele filmpje niet gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:42 schreef Vallon het volgende:
Het grappige is dat het gebeuren mij totaal niet boeit, kan mij het schelen wie bij wie in de bek zeikt, maar het proces is wel erg boeiend zo niet zeer vemakelijk is.
De Vries op zijn bekende wijze, bwt irritante, moraliserende wijze...... wtta kosta das.....
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef OProg het volgende:
Via de Puttense Moordzaak en de zaak Vaatstra en daarna de bekroonde uitzending over Joran van der Sloot kwam Peter R op zijn journalistieke hoogtepunt: adviseur van Patricia Paay in de pisfilmzaak.
Pis in je eigen bekquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Ik vraag me af hoe dat pis nou smaakt
Probeer het eensquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Ik vraag me af hoe dat pis nou smaakt
Die zien vast wel gekkere dingen hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
Als agent moet je hier toch alleen maar om lachen tijdens zo'n aangifte opname.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef OProg het volgende:
Via de Puttense Moordzaak en de zaak Vaatstra en daarna de bekroonde uitzending over Joran van der Sloot kwam Peter R op zijn journalistieke hoogtepunt: adviseur van Patricia Paay in de pisfilmzaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |