dikzakquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen doet wel eens iets geks in een gekke bui. Bij mij is dat chocoladebeignets bij de pizza bestellen, maar ikk voel nooit de behoefte me in de bek te laten zeiken
nu nog seks hebbenquote:
Niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen doet wel eens iets geks in een gekke bui. Bij mij is dat chocoladebeignets bij de pizza bestellen, maar ikk voel nooit de behoefte me in de bek te laten zeiken
Je zit hier op FOK!, niemand hier heeft seksquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:36 schreef Karina het volgende:
Lesje: nooit laten filmen als je seks hebt, wat voor seks dan ook.
Donderdagquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Thuis mag je doen wat je wil?
Tiesje wanneer kom je weer CL kijken
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Oh ja. Nou geldt niet voor de mensen hier dusquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zit hier op FOK!, niemand hier heeft seks
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef Paxcon het volgende:
dit vind ik echt schokkend gast.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik laat me liever in de bek zeiken dan dat ik Domino's pizza moet eten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Zou hij zichzelf aan hebben geboden?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het meest lachwekkend dat Peter R hier als adviseur aan tafel zit
Hoi.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zullen vast enkelen met je eens zijn
Of zijn vader, het was een duosessie geloof ikquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Karina het volgende:
Ze weet toch wie? Dat 'vriendje'. Lijkt me.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dit vind ik echt schokkend gast.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef superniger het volgende:
Di Maria piste net Messi in zijn bek.
Moet kunnen.
Heel wat moeten slikken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef luxerobots het volgende:
Patricia is niet zomaar toevallig een bekende Nederlander geworden. Daar heeft ze zelf ook e.e.a. voor gedaan.
Het zou helemaal mooi zijn als ze het niet meer zou weten whahaha..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Karina het volgende:
Ze weet toch wie? Dat 'vriendje'. Lijkt me.
Serieus. Gezelligquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of zijn vader, het was een duosessie geloof ik
Slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:39 schreef marcodej het volgende:
Peter is 'adviseur'. Op gebied van wat? Juridisch, mediatechnisch, woordvoerder?
Morgen komt GGMM langsquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik laat me liever in de bek zeiken dan dat ik Domino's pizza moet eten.
zijn zoon?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:39 schreef Oscar. het volgende:
hij noemt de advocaat zijn naam niet. waarom niet?
Wat maak jij veel gaye opmerkingenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Neem jij wel eens eem piemel over?
Er zijn weinig mensen zo aandachtsgeil als deze vrouw en nu hoopt ze op een grote zak met geld.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef luxerobots het volgende:
Patricia is niet zomaar toevallig een bekende Nederlander geworden. Daar heeft ze zelf ook e.e.a. voor gedaan.
Inderdaad, dat zou ik ook vragen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:39 schreef Tagliano het volgende:
Vind ik wel een goeie vraag eigenlijk
die man is niet zijn zoonquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef timmmmm het volgende:
quote:Ranzig: Manager FP bestelt chocoladebeignets bij de pizza
EXCLUSIEF - timmmmm, Manager Nieuws Frontpage houdt er een duistere gewoonte op na. Het zelfbenoemde zonnetje in huis van de NWS-SC blijkt chocoladebeignets te bestellen bij de pizza. Domino's Pizza weigert elk commentaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |