Chirurgiequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef YazooW het volgende:
kan zeggen wat je wil maar ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd
De hypocrisie om het gebruiken van patries voor de views.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je vergelijkt een strafbaar feit plegen met het gunstig indelen van een uitzending?
verwijdertquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:30 schreef Oscar. het volgende:
ik gok dat er 100 berichten worden verwijdert
Wat aardigquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan je ook op FOK! aanmelden in een topic, dan sturen willekeurige FOK!kers je een kaart
Ken je het idee van een parenclub nietquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:30 schreef Smoofie het volgende:
Hahahaha wtf heeft ze een man?!?!?Was het haar man of wat
Nee het was haar ex. Haar huidige man is een miljonair.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:30 schreef Smoofie het volgende:
Hahahaha wtf heeft ze een man?!?!?Was het haar man of wat
niet eens een linkje van maken faalhaasquote:
natuurlijk, gewoon weer 2,5K opstrijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef vincenzo78 het volgende:
Zal Petert hiervoor betaald krijgen?
Is dat hetzelfde als een swingclub?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ken je het idee van een parenclub niet
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef agter het volgende:
Volgens mij zit ze onder de tranquillizers.
Ze dacht zeker oh shit niet dat filmpje en meteen vd Heuvel gebeld, waarom zou je dat anders doen als je 100% zeker weet dat het fake is.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef Karina het volgende:
Ja daar denk je aan om John vd Heuvel te bellen...
Met als verschil dat Paay hier vrijwillig zit in tegenstellig tot eerdergenoemde strafbaar feit. Ttaal niet vergelijkbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De hypocrisie om het gebruiken van patries voor de views.
het is wel echt vernietigend.. ik kan het me heel goed voorstellenquote:
Ze had pis in d'r ogen xDquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Ze kijkt recht de camera in man... hoezo wist ze niet dat het filmpje er was?
geen idee, ik zou opstaan als ik kees wasquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt gedaan alsof je in je bek laten pissen terwijl je gefilmd wordt, normaal is?
Dit kan alleen in NLquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef matthijst het volgende:
"Is dit erger dan die keer dat je in je bek gepist werd?"
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Jinek vraag het gewoon: Was het echt lekker?
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Ieder zijn kick, het is niet de mijne maar iedereen moet lekker doen waar ze zin in hebben. Ze doet er verder anderen geen kwaad mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt gedaan alsof je in je bek laten pissen terwijl je gefilmd wordt, normaal is?
kees is al wegquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geen idee, ik zou opstaan als ik kees was
Dit meen je niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb echt heel erg te doen met haar.
Het uberhaupt laten filmen. Fucking bijna 70 en dan dit doenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
Is het dan strafbaar een tweet embedden?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met als verschil dat Paay hier vrijwillig zit in tegenstellig tot eerdergenoemde strafbaar feit. Ttaal niet vergelijkbaar
ze heeft ervaring met Bram.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Jawel echt wel. Wat een horror moet het zijn om dit te ondergaan.quote:
expliciet weggekniptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |