Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Altijd zo, Derksen en andere rullevante gasten bewaren ze ook altijd tot het eind. Helaas is er dan nog maar amper tijd voor een fatsoenlijke discussie waarbij genoeg sneren uitgedeeld kunnen worden naar het walgelijke TV-wereldje in Hilversum.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Paay krijgen we vijf minuten voor tijd nog eventjes. Die mag dan van de reservebank even invallen voor de blessuretijd.
Hiervoor zijn wij VBL'ers niet gekomen! MINACHTING VAN DE KIJKER!
Cool Runningsquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Hoe heet die film ook alweer met die Jamaicanen die leren bobsleeën?
Net als het stadion van FC Twente dus. xDquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Paay ziet eruit alsof ze elk moment kan instorten
TR gemaaktquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als het stadion van FC Twente dus. xD
xDquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
neequote:
Dat is een andere Akwasiquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:21 schreef Joezi het volgende:
Hij zit ook wel eens bij de DWDD als tafelgast
Nee man, ze moet gewoon plassen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Paay ziet eruit alsof ze elk moment kan instorten
We hebben gewoon ook een Nederlandse Dame die dat doet .. Zelfs een Fokster.. ben ff dr naam kwijtquote:
Paay heeft denk ik vaker in de steigers gestaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:21 schreef butz0rs het volgende:
Hij werd toch ook uitgedaagd door Badr?
En de moeder van Tom Cruise.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dit niet meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:22 schreef Onnoman het volgende:
ik ben een nieuw carnavalslied aan het maken. kan iemand me helpen?
eerste zin is als volgt
lekker pissen in de bek van patries
ik heb net asperges gegeten
dus het ruikt dit keer extra vies
waarom niet?quote:
hoe je kan janken over blessures en gasquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Robben lijkt mij ook zo een persoon die net als Johan Cruijff zijn eigen university kan beginnen, maar dan in GRONINGEN.
Inderdaad, NOS propagandaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen asielzoeker.
jij neemt het op voor Paay?quote:
Gore dikzak.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef marcodej het volgende:
Ik heb lekkere trek. Ik ga even wat rookworst met mosterd eten.
BOOBIES!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
What's the magic.
Jinek praat eens Nederlands. Bitch.
Jinek > Pauwquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef Windhapper het volgende:
Pauw had van de stofzuiger een brug gebouwd.
ik snap hem ... maar plasgrapjes moet kunnen vind je niet?quote:
We weten allemaal wat ze van hem wil.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
What's the magic.
FeelsBadManquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Kijkt Ties eindelijk een aflevering mee krijgen we dit weer.
Jammer hequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Kijkt Ties eindelijk een aflevering mee krijgen we dit weer.
Onderdrukte homogevoelens bij die man.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef matthijst het volgende:
SGP-baasje kijkt verliefd naar die neger
Dan lijkt ....quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Waarom maakt die neger zijn stropdas zoveel te kort
Tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik snap hem ... maar plasgrapjes moet kunnen vind je niet?
ripquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer he
Nu zien we hem nooit meer terug
de magic stick?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We weten allemaal wat ze van hem wil.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer he
Nu zien we hem nooit meer terug
Uiteraard.quote:
beidequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:25 schreef Smoofie het volgende:
Is hij nou een Amerikaan of Nederlander
ooghoogtequote:
Skeleton.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:25 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar het over gaat. Bobsleeën?
Ironische uitspraak gespotquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Keesie Staaij. Plottwist.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:25 schreef svann het volgende:
Weten we al wie de man met de tattoo was?
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:26 schreef hafcfan het volgende:
Dit programma is echt kut. Zeker na psg.
Mijn land, je weet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:26 schreef superniger het volgende:
Hij komt niet eens uit voor Nederland
Ondankbare hond.
Daarom PVV stemmenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:26 schreef superniger het volgende:
Ondankbare hond.
de ironiequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
What's the magic.
Huiliequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:26 schreef superniger het volgende:
Ondankbare hond.
Heb je een nieuwe vlam?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:27 schreef Coco. het volgende:
Ik heb ook een valentijns bericht gehad.
Hij blijft zelfs extra lang zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Van der Staaij aan tafel blijft zitten als ze zo over plasseks gaan praten...
Lijkt me een topshowquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Van der Staaij aan tafel blijft zitten als ze zo over plasseks gaan praten...
Wat is zijn 2e nationaliteit nouquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet je eerst rennen in je eigen stad.
Nog twee lokale afdelingen geloof ik, en een paar die van naam zijn veranderdquote:
Jij bent te heteroquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen chocola ofzo gekregen van je wat is dit
Specquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:28 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook niks gekregen voor Valentijn
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Dat ze nog op tv wil om daarover te praten is ook wel bizar.
Ik denk dat ik als dame zo over straat ging na zo'n filmpje:
[ afbeelding ]
banwaardig, want crewbashquote:
als ik dit had geweten had ik je een roos gestuurd.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb, vanzelfsprekend, helemaal niets gekregen voor valentijn
Het topic gaat opeens zo langzaam dat het qua leegte aanvoelt als de arenaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:28 schreef hafcfan het volgende:
Nu onze vbal vrienden weg zijn ben ik solidair
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:26 schreef superniger het volgende:
Ondankbare hont.
Sowquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
als ik dit had geweten had ik je een roos gestuurd.
jij komt uit een 5 jarige winterslaap?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:28 schreef Wereldgozer het volgende:
hahahahaha sneezing panda haaaahha
Oh wat liefquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij bent mijn vlam in het koude noorden.
Je vergelijkt een strafbaar feit plegen met het gunstig indelen van een uitzending?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
"Jinek is boos op geenstijl omdat ze voor de clicks en views een filmpje van paay online zetten waar meneer peter het in shownieuws al 10keer over heeft gehad"
Ondertussen is dit al de 2e aflevering en bewaart ze patries tactisch voor het laatst. Hypocriet wijf.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog twee lokale afdelingen geloof ik, en een paar die van naam zijn veranderd
Je kan je ook op FOK! aanmelden in een topic, dan sturen willekeurige FOK!kers je een kaartquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb, vanzelfsprekend, helemaal niets gekregen voor valentijn
daarom, dubbele banquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en vragen om een ban ook. Plus ik ken rene wel een beetje
Chirurgiequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef YazooW het volgende:
kan zeggen wat je wil maar ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd
De hypocrisie om het gebruiken van patries voor de views.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je vergelijkt een strafbaar feit plegen met het gunstig indelen van een uitzending?
verwijdertquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:30 schreef Oscar. het volgende:
ik gok dat er 100 berichten worden verwijdert
Wat aardigquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan je ook op FOK! aanmelden in een topic, dan sturen willekeurige FOK!kers je een kaart
Ken je het idee van een parenclub nietquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:30 schreef Smoofie het volgende:
Hahahaha wtf heeft ze een man?!?!?Was het haar man of wat
Nee het was haar ex. Haar huidige man is een miljonair.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:30 schreef Smoofie het volgende:
Hahahaha wtf heeft ze een man?!?!?Was het haar man of wat
niet eens een linkje van maken faalhaasquote:
natuurlijk, gewoon weer 2,5K opstrijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef vincenzo78 het volgende:
Zal Petert hiervoor betaald krijgen?
Is dat hetzelfde als een swingclub?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ken je het idee van een parenclub niet
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef agter het volgende:
Volgens mij zit ze onder de tranquillizers.
Ze dacht zeker oh shit niet dat filmpje en meteen vd Heuvel gebeld, waarom zou je dat anders doen als je 100% zeker weet dat het fake is.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef Karina het volgende:
Ja daar denk je aan om John vd Heuvel te bellen...
Met als verschil dat Paay hier vrijwillig zit in tegenstellig tot eerdergenoemde strafbaar feit. Ttaal niet vergelijkbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De hypocrisie om het gebruiken van patries voor de views.
het is wel echt vernietigend.. ik kan het me heel goed voorstellenquote:
Ze had pis in d'r ogen xDquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Ze kijkt recht de camera in man... hoezo wist ze niet dat het filmpje er was?
geen idee, ik zou opstaan als ik kees wasquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt gedaan alsof je in je bek laten pissen terwijl je gefilmd wordt, normaal is?
Dit kan alleen in NLquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef matthijst het volgende:
"Is dit erger dan die keer dat je in je bek gepist werd?"
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Jinek vraag het gewoon: Was het echt lekker?
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Ieder zijn kick, het is niet de mijne maar iedereen moet lekker doen waar ze zin in hebben. Ze doet er verder anderen geen kwaad mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt gedaan alsof je in je bek laten pissen terwijl je gefilmd wordt, normaal is?
kees is al wegquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geen idee, ik zou opstaan als ik kees was
Dit meen je niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb echt heel erg te doen met haar.
Het uberhaupt laten filmen. Fucking bijna 70 en dan dit doenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
Is het dan strafbaar een tweet embedden?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met als verschil dat Paay hier vrijwillig zit in tegenstellig tot eerdergenoemde strafbaar feit. Ttaal niet vergelijkbaar
ze heeft ervaring met Bram.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Jawel echt wel. Wat een horror moet het zijn om dit te ondergaan.quote:
expliciet weggekniptquote:
Ja, wat GS heeft gedaan is strafbaar. Een link is te verdedigen, het direct op de site zetten, al dan niet via twitter, is niet eens een grijs gebied meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het dan strafbaar een tweet embedden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |