Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Altijd zo, Derksen en andere rullevante gasten bewaren ze ook altijd tot het eind. Helaas is er dan nog maar amper tijd voor een fatsoenlijke discussie waarbij genoeg sneren uitgedeeld kunnen worden naar het walgelijke TV-wereldje in Hilversum.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Paay krijgen we vijf minuten voor tijd nog eventjes. Die mag dan van de reservebank even invallen voor de blessuretijd.
Hiervoor zijn wij VBL'ers niet gekomen! MINACHTING VAN DE KIJKER!
Cool Runningsquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Hoe heet die film ook alweer met die Jamaicanen die leren bobsleeën?
Net als het stadion van FC Twente dus. xDquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Paay ziet eruit alsof ze elk moment kan instorten
TR gemaaktquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als het stadion van FC Twente dus. xD
xDquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
neequote:
Dat is een andere Akwasiquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:21 schreef Joezi het volgende:
Hij zit ook wel eens bij de DWDD als tafelgast
Nee man, ze moet gewoon plassen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Paay ziet eruit alsof ze elk moment kan instorten
We hebben gewoon ook een Nederlandse Dame die dat doet .. Zelfs een Fokster.. ben ff dr naam kwijtquote:
Paay heeft denk ik vaker in de steigers gestaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:21 schreef butz0rs het volgende:
Hij werd toch ook uitgedaagd door Badr?
En de moeder van Tom Cruise.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dit niet meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:22 schreef Onnoman het volgende:
ik ben een nieuw carnavalslied aan het maken. kan iemand me helpen?
eerste zin is als volgt
lekker pissen in de bek van patries
ik heb net asperges gegeten
dus het ruikt dit keer extra vies
waarom niet?quote:
hoe je kan janken over blessures en gasquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Robben lijkt mij ook zo een persoon die net als Johan Cruijff zijn eigen university kan beginnen, maar dan in GRONINGEN.
Inderdaad, NOS propagandaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen asielzoeker.
jij neemt het op voor Paay?quote:
Gore dikzak.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef marcodej het volgende:
Ik heb lekkere trek. Ik ga even wat rookworst met mosterd eten.
BOOBIES!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
What's the magic.
Jinek praat eens Nederlands. Bitch.
Jinek > Pauwquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef Windhapper het volgende:
Pauw had van de stofzuiger een brug gebouwd.
ik snap hem ... maar plasgrapjes moet kunnen vind je niet?quote:
We weten allemaal wat ze van hem wil.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
What's the magic.
FeelsBadManquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Kijkt Ties eindelijk een aflevering mee krijgen we dit weer.
Jammer hequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Kijkt Ties eindelijk een aflevering mee krijgen we dit weer.
Onderdrukte homogevoelens bij die man.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef matthijst het volgende:
SGP-baasje kijkt verliefd naar die neger
Dan lijkt ....quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Waarom maakt die neger zijn stropdas zoveel te kort
Tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik snap hem ... maar plasgrapjes moet kunnen vind je niet?
ripquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer he
Nu zien we hem nooit meer terug
de magic stick?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We weten allemaal wat ze van hem wil.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer he
Nu zien we hem nooit meer terug
Uiteraard.quote:
beidequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:25 schreef Smoofie het volgende:
Is hij nou een Amerikaan of Nederlander
ooghoogtequote:
Skeleton.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:25 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar het over gaat. Bobsleeën?
Ironische uitspraak gespotquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |