dat zei die gast ook met zijn mobieltjequote:
Ik moest serieus bijna kotsen. Doe het niet Tiesquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien en heb ook geen behoefte
Ik ken er maar eentje, maar ik hoorde in deze uitzending dat er twee zouden zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe veel filmpjes zijn het nou eigenlijk?
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
xhamster ofzo staat ie wel (dit weet ik via een vriend)
dat is half waarquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Pis is van nature al anti-bacterieel.
Zou meneer Kind nog kijken?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jammer dat we geen vragen kunnen insturen zoals bij VI
Sow, harde dissquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 1-2 jaar geleden was dit filmpje ook nog niet gelekt, dus kon ze daar moeilijk naar vragen he??
Ze heeft de kritiek van fok TV ten harte genomen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Jinek stelt veel betere vragen dan 1-2 jaar geleden
en kakquote:
Het stond waarschijnlijk op een vergeten uithoeken van haar pc.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Onnoman het volgende:
het verspreiden is natuurlijk not done.. die gast moet gewoon op zn bek geslagen worden
maar ondertussen is Paay ook naief
welke vraag zou je sturen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jammer dat we geen vragen kunnen insturen zoals bij VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |