quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Paay die denkt dat ze de geschiedenisboeken ingaat![]()
2017: Donald Trump werd president van de VS, Paay werd in de bek gepist
tranquillizers misschien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Zit paay aan de drugs ofzo met die rare gebaartjes
Zat iets in de pis.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Zit paay aan de drugs ofzo met die rare gebaartjes
meestal uit oude lijkenquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man kan mij het schelen. Mensen doen wel raardere dingen.
Nu wil ze honderdduizenden van TMG omdat Dumpert een LINK postte naar de filmpjesquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik heb de helft gemist door alle commotie
Een spread eagle foto.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef NoCigar het volgende:
Wat was dat ook weer met Manon Thomas?
Daarvoor zul je toch eerst sex moeten hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Onnoman het volgende:
Maar mensen.. hebben jullie ooit je eigen sexdaad op video opgenomen?
Zoals dit:quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man kan mij het schelen. Mensen doen wel raardere dingen.
Over honderd jaar. Alleen nog maar.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Paay die denkt dat ze de geschiedenisboeken ingaat![]()
2017: Donald Trump werd president van de VS, Paay werd in de bek gepist
uiteraard.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is toch een aandachtshoer, ze is hier alleen maar blij mee
Sowquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daarvoor zul je toch eerst sex moeten hebben
Waren alleen foto's toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef marcodej het volgende:
Heeft iemand ooit dat filmpje van Manon Thomas gezien?
dat is toch leukquote:
GS plaatste het als filmpje op de site, niet als linkquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu wil ze honderdduizenden van TMG omdat Dumpert een LINK postte naar de filmpjes
het verspreiden is natuurlijk not done.. die gast moet gewoon op zn bek geslagen wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kut voor d'r maar wie weet wat zij geflikt heeft
Kijkcijfers, zie alleen al wat het met dit reeksje doetquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar waarom krijgt zij dan een half uur uitzendtijd. Ik had er nog geen minuut aandacht aan besteed
PSG - Barca en dan ditquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijkcijfers, zie alleen al wat het met dit reeksje doet
Kijkcijfers.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is toch gewoon die pisser die aan het filmen is
daar nieuwsgierig naar zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
ik heb nog steeds niet het filmpje gezien
Oh, ach ja dan nog een half miljoen voor een nog veel dikker pensioen lijkt me wat overdrevenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GS plaatste het als filmpje op de site, niet als link
Rijdende Rechter was ook al best primaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PSG - Barca en dan dit
Wat een avondje
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef hafcfan het volgende:
Als Paay doodgaat krijgen we dat pis filmpje op de nos als afscheid
Misschien heeft ze hem wel iets ergs geflikt en is dit zijn wraak.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het verspreiden is natuurlijk not done.. die gast moet gewoon op zn bek geslagen worden
maar ondertussen is Paay ook naief
Het is echt nasty.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
#broekieuit...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef Zelfscanner het volgende:
Geen enkele rechter die normaal naar deze zaak kan kijken
Ze slikte niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien heeft ze hem wel iets ergs geflikt en is dit zijn wraak.
Maar het is inderdaad not done.
xhamster ofzo staat ie wel (dit weet ik via een vriend)quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
Starsisters vond ik wel leukquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef OProg het volgende:
Hoe dacht Patricia eigenlijk de geschiedenis in te gaan voor dit?
Als getalenteerde zangeres en stijlicoon ofzo?
Het laatste schot stopt dan en dat gaat het beeld naar zwart-wat.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef hafcfan het volgende:
Als Paay doodgaat krijgen we dat pis filmpje op de nos als afscheid
Waarom zitten hier dertig pubertjes opgewonden te doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar waarom krijgt zij dan een half uur uitzendtijd. Ik had er nog geen minuut aandacht aan besteed
Pis is van nature al anti-bacterieel.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Joezi het volgende:
Wie heeft hier na Paaygate zijn telefoon opgeschoond?!
Ja, 1-2 jaar geleden was dit filmpje ook nog niet gelekt, dus kon ze daar moeilijk naar vragen he??quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Jinek stelt veel betere vragen dan 1-2 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |