De meeste mensen zijn dit al na een paar weken vergetenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt he, er gebeuren wel ergere dingen in Nederland
wat een fucking dramaqueen
Gelukkig was haar reputatie hiervoor zo geweldigquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Hoe dacht mevrouw Paay dan de geschiedenis in te gaan?
Misschien, heel misschien, komt er wel eens wat op jouw computer te staan wat je niet wil delen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef butz0rs het volgende:
Het is maar een filmpje, wat een gedoe
Dat is echt niet verkocht, het was eendenvanger die 'm op twitter dumptequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En degene die het aan hen heeft verkocht lijkt me?
Zij hebben slechts een Twitterbericht waarin de video stond geembed.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En degene die het aan hen heeft verkocht lijkt me?
Dit is wel iets te dramatisch ja... het is kut dat het je overkomt maar ze weet ook dat dit haar weer de nodige aandacht oplevertquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Hoe dacht mevrouw Paay dan de geschiedenis in te gaan?
in NL?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef YazooW het volgende:
er is wel eens meer verdiend met een sextape
Oh ja ik heb de helft gemist door alle commotiequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is echt niet verkocht, het was eendenvanger die 'm op twitter dumpte
Dit lijkt echt in scene te zijn gezet. Ze had allang geen aandacht meerquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig was haar reputatie hiervoor zo geweldig
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Paay die denkt dat ze de geschiedenisboeken ingaat![]()
2017: Donald Trump werd president van de VS, Paay werd in de bek gepist
tranquillizers misschien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Zit paay aan de drugs ofzo met die rare gebaartjes
Zat iets in de pis.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Zit paay aan de drugs ofzo met die rare gebaartjes
meestal uit oude lijkenquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man kan mij het schelen. Mensen doen wel raardere dingen.
Nu wil ze honderdduizenden van TMG omdat Dumpert een LINK postte naar de filmpjesquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik heb de helft gemist door alle commotie
Een spread eagle foto.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef NoCigar het volgende:
Wat was dat ook weer met Manon Thomas?
Daarvoor zul je toch eerst sex moeten hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Onnoman het volgende:
Maar mensen.. hebben jullie ooit je eigen sexdaad op video opgenomen?
Zoals dit:quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man kan mij het schelen. Mensen doen wel raardere dingen.
Over honderd jaar. Alleen nog maar.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Paay die denkt dat ze de geschiedenisboeken ingaat![]()
2017: Donald Trump werd president van de VS, Paay werd in de bek gepist
uiteraard.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is toch een aandachtshoer, ze is hier alleen maar blij mee
Sowquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daarvoor zul je toch eerst sex moeten hebben
Waren alleen foto's toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef marcodej het volgende:
Heeft iemand ooit dat filmpje van Manon Thomas gezien?
dat is toch leukquote:
GS plaatste het als filmpje op de site, niet als linkquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu wil ze honderdduizenden van TMG omdat Dumpert een LINK postte naar de filmpjes
het verspreiden is natuurlijk not done.. die gast moet gewoon op zn bek geslagen wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kut voor d'r maar wie weet wat zij geflikt heeft
Kijkcijfers, zie alleen al wat het met dit reeksje doetquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar waarom krijgt zij dan een half uur uitzendtijd. Ik had er nog geen minuut aandacht aan besteed
PSG - Barca en dan ditquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijkcijfers, zie alleen al wat het met dit reeksje doet
Kijkcijfers.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is toch gewoon die pisser die aan het filmen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |