De meeste mensen zijn dit al na een paar weken vergetenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt he, er gebeuren wel ergere dingen in Nederland
wat een fucking dramaqueen

Gelukkig was haar reputatie hiervoor zo geweldigquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Hoe dacht mevrouw Paay dan de geschiedenis in te gaan?

Misschien, heel misschien, komt er wel eens wat op jouw computer te staan wat je niet wil delen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef butz0rs het volgende:
Het is maar een filmpje, wat een gedoe

Dat is echt niet verkocht, het was eendenvanger die 'm op twitter dumptequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En degene die het aan hen heeft verkocht lijkt me?

Zij hebben slechts een Twitterbericht waarin de video stond geembed.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En degene die het aan hen heeft verkocht lijkt me?

Dit is wel iets te dramatisch ja... het is kut dat het je overkomt maar ze weet ook dat dit haar weer de nodige aandacht oplevertquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Hoe dacht mevrouw Paay dan de geschiedenis in te gaan?

in NL?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef YazooW het volgende:
er is wel eens meer verdiend met een sextape

Oh ja ik heb de helft gemist door alle commotiequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is echt niet verkocht, het was eendenvanger die 'm op twitter dumpte

Dit lijkt echt in scene te zijn gezet. Ze had allang geen aandacht meerquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig was haar reputatie hiervoor zo geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |