Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
SUPERGABBERquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef Ties02 het volgende:
Cybercrime is wanneer je ING gehackt wordt, niet dit soort flauwekul
Precies. Peter moet zich bezig houden met serieuze zaken. Hij heeft echt wel talent voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:43 schreef OProg het volgende:
Via de Puttense Moordzaak en de zaak Vaatstra en daarna de bekroonde uitzending over Joran van der Sloot kwam Peter R op zijn journalistieke hoogtepunt: adviseur van Patricia Paay in de pisfilmzaak.
beste tt ooitquote:
Wacht de kijkcijfers maar af morgen. Ik voorspel dat Jinek richting de 1,5 miljoen gaat....quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het vermakelijke tv.
Maar het is bij het koffiezetapparaat op mijn werk al geen gesprek meer hoor.
Het halve oostblok, en die pijpen er ook nog een pony bijquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:44 schreef matthijst het volgende:
Hoeveel vrouwen laten zich op video in de bek pissen?
klootzak.. mijn beurtquote:
eendenlover2000quote:
Je hele leven gaat kapot, je wil DOOD enzquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef butz0rs het volgende:
Het is maar een filmpje, wat een gedoe
Dit is voor haar een gouden zet ja.. en ze doet het prima. Ik vind haar al tijden een stuk beter te pruimen dan Humberto.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wacht de kijkcijfers maar af morgen. Ik voorspel dat Jinek richting de 1,5 miljoen gaat....
ik zou die paar ton neerleggen en het hele filmpje laten zien op de FP van de telegrafquote:
Glas wijn in je gezichtquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Joezi het volgende:
Zal Jinek Paay zoenen na afloop?
Voorspel maar allen.
Hogan heeft ook een pisfilmpje?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Paay vindt het jammer dat ze niet in de VS woont. Als je ziet wat Hogan krijgt
ontslag?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Paay vindt het jammer dat ze niet in de VS woont. Als je ziet wat Hogan krijgt
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Joezi het volgende:
Zal Jinek Paay zoenen na afloop?
Voorspel maar allen.
Kruimelen please., anders plakt het zo in de bekquote:
Nee man kan mij het schelen. Mensen doen wel raardere dingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge, niemand boeit het verder ene fuck dat ze zich in dr bek heeft laten pissen.
TMGquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Karina het volgende:
Aan wie gaan ze dat vragen dan? Aan diegene die het heeft gemaakt/doorgestuurd?
dat sowieso. Tan is gewoon een rtl reclame blok.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is voor haar een gouden zet ja.. en ze doet het prima. Ik vind haar al tijden een stuk beter te pruimen dan Humberto.
Echt he, er gebeuren wel ergere dingen in Nederlandquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Alsof ze een oorlogsveteraan is of keihard verkracht is
Vertelquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man kan mij het schelen. Mensen doen wel raardere dingen.
De meeste mensen zijn dit al na een paar weken vergetenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt he, er gebeuren wel ergere dingen in Nederland
wat een fucking dramaqueen
Gelukkig was haar reputatie hiervoor zo geweldigquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Hoe dacht mevrouw Paay dan de geschiedenis in te gaan?
Misschien, heel misschien, komt er wel eens wat op jouw computer te staan wat je niet wil delen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef butz0rs het volgende:
Het is maar een filmpje, wat een gedoe
Dat is echt niet verkocht, het was eendenvanger die 'm op twitter dumptequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En degene die het aan hen heeft verkocht lijkt me?
Zij hebben slechts een Twitterbericht waarin de video stond geembed.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En degene die het aan hen heeft verkocht lijkt me?
Dit is wel iets te dramatisch ja... het is kut dat het je overkomt maar ze weet ook dat dit haar weer de nodige aandacht oplevertquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Hoe dacht mevrouw Paay dan de geschiedenis in te gaan?
in NL?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef YazooW het volgende:
er is wel eens meer verdiend met een sextape
Oh ja ik heb de helft gemist door alle commotiequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is echt niet verkocht, het was eendenvanger die 'm op twitter dumpte
Dit lijkt echt in scene te zijn gezet. Ze had allang geen aandacht meerquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig was haar reputatie hiervoor zo geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |