Ik had dit niet zien aankomen hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Wat iedereen al verwachtte, is dan toch echt gebeurd; je hebt het verpest omdat je te zat bent.
Ik vind het ook mooi dat we via zo'n forum dan gewoon deelgenoot worden gemaakt van zijn gestuntelquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een klucht weer, man man man.
Jij met je zatte harses aanschuiven en zo'n passief agressieve musical nicht waar het stoom uit z'n oren komt die naar je loopt te sissen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:04 schreef eriksd het volgende:
Arme Kaas. Al bellenblazend bij het etentje, schitterend tafereel. Vette luft eromheen, daverende knetter na 10 minuten billenknijpen.
Knoflook- + bierlucht.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:04 schreef eriksd het volgende:
Arme Kaas. Al bellenblazend bij het etentje, schitterend tafereel. Vette luft eromheen, daverende knetter na 10 minuten billenknijpen.
Slappe lach krijgt 'ie dan, beetje in z'n broek pissen en nog een ruftje.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:04 schreef eriksd het volgende:
Kaas- vraagt standaard om "speciale" knoflooksaus.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:05 schreef Leandra het volgende:
Ik denk ook niet dat de knoflooklucht in deze gaat helpen
Wel tegen de kegel.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:05 schreef Leandra het volgende:
Ik denk ook niet dat de knoflooklucht in deze gaat helpen
Tr00.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
Drank en een kapsalon voorafgaand aan je date. Kom op mensen, dan ben je gewoon een held.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
Drank en een kapsalon voorafgaand aan je date. Kom op mensen, dan ben je gewoon een held.
Ja, maar dat is dan ook het enige, te laat op een etentje komen en dan al gegeten hebben, volgens mij kun je dan nog beter de alcoholwalm hebben die bij je gedrag hoort.quote:
Dat wordt vast een spektakel. Wij maken dergelijke dramatiek dan weer niet mee op de Veluwe. Hier houden homo's zich wel koest.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]![]()
En dan nog bij zo'n musicalnicht aankomen hè. Man man man.
Nu lekker samen rosé nippen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]![]()
En dan nog bij zo'n musicalnicht aankomen hè. Man man man.
Kaas doet niet aan nippen, die tankt gewoon lekker door om zijn knoflooklucht weg te spoelen. De heldquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kaas doet niet aan nippen, die tankt gewoon lekker door om zijn knoflooklucht weg te spoelen. De held
Iwanus, 'nuff said.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:16 schreef Reya het volgende:
Faaltopic van de dag:
KLB / Patricia Paay die vanavond BETAALT bij Eva Jinek huilie komt doen.
SAD!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:16 schreef Reya het volgende:
Faaltopic van de dag:
Iwanius heeft wel een punt..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:16 schreef Reya het volgende:
Faaltopic van de dag:
Very unfair!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:16 schreef Reya het volgende:
Faaltopic van de dag:
Betaald.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:16 schreef Reya het volgende:
Faaltopic van de dag:
En "Hoezo ik kwam dronken binnen lopen? We hadden na een kwartier al anderhalve fles op joh!"quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kaas doet niet aan nippen, die tankt gewoon lekker door om zijn knoflooklucht weg te spoelen. De held
Nicequote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt vast een spektakel. Wij maken dergelijke dramatiek dan weer niet mee op de Veluwe. Hier houden homo's zich wel koest.
toevallig kwam net een bijpassend plaatje langsquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:28 schreef Pokkelmans het volgende:
TT naar Kaas van Bierlo veranderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 15:28:54Sitting in restaurant, someone seems to be waiting for his date. Guy comes in, smells VERY BAD. Guy is drunk. Wall could have kept him out. SO UNFAIR reageer retweet
Ja, het is 't tikken van een serieus topic niet echt waard idd.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan je er maar druk om maken natuurlijk
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:32 schreef eriksd het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 15:28:54Sitting in restaurant, someone seems to be waiting for his date. Guy comes in, smells VERY BAD. Guy is drunk. Wall could have kept him out. SO UNFAIR reageer retweet
Om de een of andere reden moest ik lachen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:32 schreef eriksd het volgende:
Daarna nog even tanken met Connie?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik ooit bij Van Mierlo thuis ben geweest en hem daar heb geïnterviewd?
Oh ja, al duizend keer.
Ik heb een keer gedebatteerd met Paul Rosenmullerquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik ooit bij Van Mierlo thuis ben geweest en hem daar heb geïnterviewd?
Oh ja, al duizend keer.
Maar Trump is dan ook wel weer pro-hommelhuwelijk. Kunnen ze handtasjes van Ivanka kopen, zeker.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:32 schreef eriksd het volgende:
Die was er trouwens wel, die halve gek.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarna nog even tanken met Connie?
Kater wegslapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die was er trouwens wel, die halve gek.
Ben je al zo oud?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb een keer gedebatteerd met Paul Rosenmuller(30 jaar geleden ofzo)
Sinds wanneer spreek jij Pools?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Zat laatst op de beun pauze te houden. Al die gasten daar schande spreken over zo'n kerel die zwaar alcoholist is. Terwijl we daar zelf om 12u30 een paar biertjes weg zaten te tikken. Vond ik ook wel licht ironisch. Maar goed.
Ik zie pokkel er wel voor aan om naast 3 polen te gaan zitten, gewoon in het nederlands te lullen over een of andere alcoholist voor ze (die er in werkelijkheid niet is), onderhand hun schultebrau leeg te zuipen en na een uur weer voldaan wegloopt.quote:
Mijn moeder is Achterhoeks, dus geen kwaad woord.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet zo over het Achterhoeks hè.
Pokkelmans is hard op weg om Drugshond te worden, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie pokkel er wel voor aan om naast 3 polen te gaan zitten, gewoon in het nederlands te lullen over een of andere alcoholist voor ze (die er in werkelijkheid niet is), onderhand hun schultebrau leeg te zuipen en na een uur weer voldaan wegloopt.
Ik slaap slecht zonder borrel.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg ook weer alcoholistische trekjes. Blijkt erg lastig om te minderen als je drie weken hebt lopen gieten tijdens je vakantie.
Herkenbaar. Zal wel weer lastig worden vanavond.quote:
Lekker pallets sorterenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Pokkelmans is hard op weg om Drugshond te worden, inderdaad.
Afgelopen dagen niet gedronken, had elke keer 2 uur plafonddienst.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zal wel weer lastig worden vanavond.
Gelukkig mag ik morgen weer.
Ja één semester. Toen toch maar voor belastingrecht gekozen als keuzevakquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb jij ook college gekregen van deze koekenbakker?
Vier handen op één buik?quote:
Ik vrees dat het geen zin heeft om Kaas- nog make-up te geven. Die alcoholkegel gaat hem sowieso verraden.quote:
Schurft is besmettelijk, let op.quote:
Ik ben Paul Rosenmuller ooit eens tegen gekomen op een houseparty georganiseerd door Groen Links. Go figure.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb een keer gedebatteerd met Paul Rosenmuller(30 jaar geleden ofzo)
Mijn vrouw smult daarvan..quote:
Cuba is een aanrader wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:48 schreef LA_niner het volgende:
Iemand tips voor een vakantie in Cuba/Brazil ofzo?
Ik kijk meestal ook, en zo niet dan kijk ik het wel terug. En er zijn maar weinig programma's in die categorie.quote:
Ja, allemaal types onderaan de maatschappelijke ladder, gekoppeld aan een bekende vrouw.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:24 schreef skysherrif het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)ia-rechter-afdwingen
Ik wacht wel met kijken tot er een leerling van me in zit.quote:
Als hij dat nou ook gaat doen met betrekking tot kabinetsdeelname, dan is het pas echt een grote jongen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:24 schreef skysherrif het volgende:
Aansteller is het. Zapte net ook voorbij hem op Ned 2, zat alweer loos te oreren.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:24 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wacht wel met kijken tot er een leerling van me in zit.
Wat een verschrikkelijke vent was dat toch.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:26 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga wat verkiezingsfilmpjes laten zien tijdens de les, maar jezus, moest hier toch best hard om lachen.
Net in een ander topic wat geroepen over gelijke kansen. Deze kinderen vallen daar inderdaad hoe dan ook niet onder.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat dat niet gebeurt, er zijn in gevallen als deze nogal wat verliezers.
Alleen een kind krijgen dat niet gepland was is al zwaar, maar zo jong en met zo'n achtergrond maakt het kind dat geboren wordt nagenoeg kansloos.
Nog steeds beter dan meurend naar knoflook en alcohol te laat op je valentijnsdiner verschijnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:31 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net even naar m'n vriendin gestuurd.
Wat een held.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan meurend naar knoflook en alcohol te laat op je valentijnsdiner verschijnen.
Och, wij zijn net naar de McDonalds geweest voor Valentijns, wel nuchter maar tochquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan meurend naar knoflook en alcohol te laat op je valentijnsdiner verschijnen.
Een milkshake met twee rietjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:36 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Och, wij zijn net naar de McDonalds geweest voor Valentijns, wel nuchter maar toch
En het was haar idee
VERY SAD!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:36 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Och, wij zijn net naar de McDonalds geweest voor Valentijns, wel nuchter maar toch
En het was haar idee
Jakkes...da's wel erg zoet in meer dan een opzichtquote:
Mwuah, als je samen hondentraining hebt gehad op een koud veld en daarna samen door de mcdrive gaat op valentijnsdag zegt dat imo veel meer dat je daarna veel te geforceerd alsnog bij dat ene fancy restaurant gaat zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:40 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Jakkes...da's wel erg zoet in meer dan een opzicht
Maar ja, als je om 8 uur nog niet gegeten hebt en een uur op een koud veld hebt gestaan voor honden training dan is de McDrive toch wel een uitkomst.
Ach, wij vinden Valentijn allebei toch commercieele onzin, als je al 15 jaar bij elkaar bent en je hebt zo'n dag nodig dan doe je het de andere 364 dagen van het jaar verkeerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, als je samen hondentraining hebt gehad op een koud veld en daarna samen door de mcdrive gaat op valentijnsdag zegt dat imo veel meer dat je daarna veel te geforceerd alsnog bij dat ene fancy restaurant gaat zitten.
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:45 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ach, wij vinden Valentijn allebei toch commercieele onzin, als je al 15 jaar bij elkaar bent en je hebt zo'n dag nodig dan doe je het de andere 364 dagen van het jaar verkeerd.
Valentijn is leuk als je net bij elkaar bent of zo.
Je wordt ook wat meer mainstream heb ik het idee. En je staat op veel block-lijstjesquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:42 schreef Japie77 het volgende:
Goh ik voel een verandering hier. Er is nu al zeker 5 keer totaal niet gereageerd op mijn posts. Voel me onzichtbaar.
Hallo? Kunnen jullie mijn posts nog lezen? Of ben ik naar een andere dimensie geshift?
Wel lekker rustig zo trouwens.
Ik kan hem prima zien Jaap!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:42 schreef Japie77 het volgende:
Goh ik voel een verandering hier. Er is nu al zeker 5 keer totaal niet gereageerd op mijn posts. Voel me onzichtbaar.
Hallo? Kunnen jullie mijn posts nog lezen? Of ben ik naar een andere dimensie geshift?
Wel lekker rustig zo trouwens.
Ik vermoed dat de spetters nu in het rond vliegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:56 schreef GSbrder het volgende:
Hoe zou het op de date van Kaas zijn?
Misschien is 'ie bij de snackbar blijven plakken omdat PSG - Barcelona.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de spetters nu in het rond vliegen.
Hij is inmiddels gebitchslapt met een handtasje.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:56 schreef GSbrder het volgende:
Hoe zou het op de date van Kaas zijn?
Welke handtas, zou ik dan vragen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is inmiddels gebitchslapt met een handtasje.
Guido, ben jij het?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar moet je wat aan doen, wamt dat zijn de dingen die sluipend een probleem worden.
Een DENK-account.quote:
De kans dat mijn man de Mac voorstelt is nagenoeg 0.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:36 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En het was haar idee
Als de slijter je gaat bellen of je ziek bent, dan heb je een drankprobleem. Eerder niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar moet je wat aan doen, wamt dat zijn de dingen die sluipend een probleem worden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als de slijter je gaat bellen of je ziek bent, dan heb je een drankprobleem. Eerder niet.
Daarom ben je blij in België te wonen, daar blijft dergelijk calvinistisch gezever prettig achterwege.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dat "ik kan niet inslapen zonder borrel" vaker gezien, en de gevolgen op de lange termijn ook.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans dat mijn man de Mac voorstelt is nagenoeg 0.
Nou ja, niet helemaal, morgen is hij zo laat dat hij niet thuis eet, dus dat betekent dat ik met onze zoon naar de Mac ga
Dat is ook al zo ongeveer standaard:
- "Morgen is papa laat thuis...."
- "McDonald's!!!"
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vaak genoeg dat je zoon geconditioneerd isquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij regelmatig laat thuis zou zijn wel ja
Niet kunnen inslapen zonder alcohol een probleem vinden heeft weinig met calvinisme te maken, dat duidt gewoon op een lichamelijke afhankelijkheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarom ben je blij in België te wonen, daar blijft dergelijk calvinistisch gezever prettig achterwege.
Haha, herkenbaar. Al vind ik het zelf best ranzig eten daar.. Maar mijn zoontje vindt het top.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal, morgen is hij zo laat dat hij niet thuis eet, dus dat betekent dat ik met onze zoon naar de Mac ga
- "McDonald's!!!"
Een paar keer teveel dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is gewoon intelligent genoeg om dingen na een paar keer te begrijpen
Ik ga ook liever naar de BK of King of Ribs, maar die laatste is sowieso geen optie nu, daar zou ik met de fiets heen moeten en daar ben ik nog niet fit genoeg voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Al vind ik het zelf best ranzig eten daar.. Maar mijn zoontje vindt het top.
Wat scheelt er?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar de BK of King of Ribs, maar die laatste is sowieso geen optie nu, daar zou ik met de fiets heen moeten en daar ben ik nog niet fit genoeg voor.
Dat vindt z'n vader dan weer wel leuk, dus dat doen we wel met z'n drieën.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een paar keer teveel dus.
Neem 'm gewoon mee naar een pannenkoekenhuis.
Ah kijk, paps is een zoetekauw.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vindt z'n vader dan weer wel leuk, dus dat doen we wel met z'n drieën.
Bronchitis al meer dan een week, hoewel het eindelijk beter lijkt te worden.quote:
Klote. Kan ook vervelend lang blijven aanslepen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bronchitis al meer dan een week, hoewel het eindelijk beter lijkt te worden.
Gisteren wel de hele dag op geweest, maar vandaag gewoon weer naar bed gegaan toen ik de kleine naar school gebracht had.
Ja, tegen de tijd dat ik spierpijn van het hoesten had maar eens naar de huisarts gegaan, eigenlijk vooral om een longontsteking uit te sluiten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Klote. Kan ook vervelend lang blijven aanslepen.
Geen antibiotica, dat is alvast één pluspunt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, tegen de tijd dat ik spierpijn van het hoesten had maar eens naar de huisarts gegaan, eigenlijk vooral om een longontsteking uit te sluiten.
- "Het is geen longontsteking, je hebt bronchitis"
- "Oh, gelukkig"
Was even vergeten hoe vervelend bronchitis is
Hoezo word ik meer mainstream? I hope not...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je wordt ook wat meer mainstream heb ik het idee. En je staat op veel block-lijstjes
Nee, dat doen ze niet meer bij bronchitis tegenwoordig, omdat het daarbij toch niet helpt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen antibiotica, dat is alvast één pluspunt.
Dit soort details hebben we in het geval van Kaas- liever niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:29 schreef Japie77 het volgende:
Kaas hoe gaat het op je date? Geef ons eens even een update jonge.
Hangt ie er al in?
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
- "McDonald's!!!"
Ah jawel. Radical Honesty baby.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit soort details hebben we in het geval van Kaas- liever niet.
Zou dat serieus zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:46 schreef Leandra het volgende:
Humor: Elle Bandita die geen flauw idee heet wie Chantal Janzen is
Het verbaast me niets van haar, daarbij lijkt ze me helemaal het type niet om op zo'n manier een beetje toneel te gaan lopen spelen.quote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Haha. Moest gvd hard m'n best doen om direct na die kapsalon al dat vreten naar binnen te werken, maar is gelukt. Hij merkte wel wat raars aan me, maar ik zei gewoon dat ik heel vrolijk was ipv dronken. Heb het allemaal doorstaan. Ik hoop wel dat er zo niet geneukt hoeft te worden, want daar heb ik totaal geen zin in.
Deze manquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Haha. Moest gvd hard m'n best doen om direct na die kapsalon al dat vreten naar binnen te werken, maar is gelukt. Hij merkte wel wat raars aan me, maar ik zei gewoon dat ik heel vrolijk was ipv dronken. Heb het allemaal doorstaan. Ik hoop wel dat er zo niet geneukt hoeft te worden, want daar heb ik totaal geen zin in.
Een voorbeeld voor ons allen.quote:
En nu Patricia bij Jinek kijken?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanavond lekker in bad geweest, schoon op de bank met een warm vest aan, boekje erbij, black metal-plaatje op de achtergrond, glaasje whiskey, mooi.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanavond lekker in bad geweest, schoon op de bank met een warm vest aan, boekje erbij, black metal-plaatje op de achtergrond, glaasje whiskey, mooi.
Door het oog van de naald. Zo kennen we je weer.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Als ik kaas hier een beetje ken past die daar niet doorheen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Door het oog van de naald. Zo kennen we je weer.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neuh, beetje productiviteit veinzen hè.
Een man die zegt dat hij totaal geen zijn heeft in neuken?!?!?!?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Hij heeft een dubbele maaltijd en een dubbele dosis alcohol op, zelfs als hij zou willen kan hij gewoon geen pop meer zeggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Een man die zegt dat hij totaal geen zijn heeft in neuken?!?!?!?
Mijn wereldbeeld, wat doe je!
Homo != Man.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Een man die zegt dat hij totaal geen zijn heeft in neuken?!?!?!?
Mijn wereldbeeld, wat doe je!
Natuurlijk moet je deze zaken in zijn algemeen serieus nemen, maar hoe peter dit doet...., die verliest wat mij betreft zijn laatste beetje geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:44 schreef Leandra het volgende:
Nou, de politie pakt de zaak van Patricia iig net zo op als wanneer het om een onbekend meisje van 22 zou gaan.
Met het verschil dat Peter R zich hier kwaad loopt te maken dat de hoofdofficier niet even terugbelt.
Je moet er gewoon een beetje druk achter zetten. Ze zijn, ook bij de politie, liever lui dan moe.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:44 schreef Leandra het volgende:
Nou, de politie pakt de zaak van Patricia iig net zo op als wanneer het om een onbekend meisje van 22 zou gaan.
Met het verschil dat Peter R zich hier kwaad loopt te maken dat de hoofdofficier niet even terugbelt.
Peter R. de Snor heb ik eerlijk gezegd nooit geloofwaardig gevonden.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je deze zaken in zijn algemeen serieus nemen, maar hoe peter dit doet...., die verliest wat mij betreft zijn laatste beetje geloofwaardigheid.
Via de Puttense Moordzaak en de zaak Vaatstra en daarna de bekroonde uitzending over Joran van der Sloot kwam Peter R op zijn journalistieke hoogtepunt: adviseur van Patricia Paay in de pisfilmzaak.
Facing? Reptilian-technologie om een menselijk gezicht te krijgen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef Euribob het volgende:
Vanmiddag in semi-paniek m'n tandarts gebeld omdat ik het vermoeden had dat m'n facing elk moment los kon schieten. Nu staat er voor morgenochtend een afspraak gepland en is ie er nog steeds niet uit. Begin te denken dat ik het me allemaal verbeeld heb.
Kan ik straks als een halve hypochonder weer even voor een onnodig tandartsenconsult (hopelijk slechts) een paar tientjes aftikken.
Kent een agent al die artikelen ja?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je moet er gewoon een beetje druk achter zetten. Ze zijn, ook bij de politie, liever lui dan moe.
Ook een keer gehad toen ik aangifte deed. "Joah, dat is niet aangiftewaardig, bel maar als er iemand op de stoep staat". "Maar art. 165 Sv..." "Oké, oké, oké... ".
Getuige zijn werkhouding zal het vast niet de eerste keer zijn geweest dat iemand hem met art. 165 Sv aan het werk zette.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kent een agent al die artikelen ja?
Een soort oppervlakkige versie van een kroon. Maar dat het iets te maken zou hebben met het gebit had je misschien al kunnen raden bij het woord tandarts.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Facing? Reptilian-technologie om een menselijk gezicht te krijgen?
Maar dan ben je wel weer gerust gesteld, wie wil daar nou niet een paar tientjes voor neertellen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef Euribob het volgende:
Vanmiddag in semi-paniek m'n tandarts gebeld omdat ik het vermoeden had dat m'n facing elk moment los kon schieten. Nu staat er voor morgenochtend een afspraak gepland en is ie er nog steeds niet uit. Begin te denken dat ik het me allemaal verbeeld heb.
Kan ik straks als een halve hypochonder weer even voor een onnodig tandartsenconsult (hopelijk slechts) een paar tientjes aftikken.
En ik weet niet eens wie Manon Thomas is. Even googelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Leandra het volgende:
Goedzo Patricia, iedereen was Manon Thomas inmiddels vergeten, de haar pikante beelden helemaal, maar noem jij haar nog maar even bij naam om aan te geven dat dat soort dingen bij mensen in gedachte blijven....
Reptielen hebben een relatief grote kaak. Als je gezichtsmorphingtechnologie gebruikt is het niet eens zo'n gek idee om die daaraan vast te maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een soort oppervlakkige versie van een kroon. Maar dat het iets te maken zou hebben met het gebit had je misschien al kunnen raden bij het woord tandarts.
Oh, in deze tijden ben ik dat gebied nergens meer zeker van, ik hoor dagelijks dat sommige mensen als het om het klimaat gaat meer vertrouwen hebben in geologen dan klimaat wetenschappers. Ik vermoed dan ook dat die mensen naar een tandarts gaan als ze een gebroken been hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een soort oppervlakkige versie van een kroon. Maar dat het iets te maken zou hebben met het gebit had je misschien al kunnen raden bij het woord tandarts.
Dergelijke morphingstechnologie moet je natuurlijk wel in een bepaald perspectief zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Reptielen hebben een relatief grote kaak. Als je gezichtsmorphingtechnologie gebruikt is het niet eens zo'n gek idee om die daaraan vast te maken.
Is maar een ideetje, mochten er reptilians meelezen.
Ja, in die van een lange prikkelarme gang met deuren die aan de buitenkant op slot worden gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dergelijke morphingstechnologie moet je natuurlijk wel in een bepaald perspectief zien.
Die was er een kleine week geleden door eigen toedoen al bijgesleept. En iedereen heeft de foto's nog even bekeken...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Leandra het volgende:
Goedzo Patricia, iedereen was Manon Thomas inmiddels vergeten, de haar pikante beelden helemaal, maar noem jij haar nog maar even bij naam om aan te geven dat dat soort dingen bij mensen in gedachte blijven....
Helaas is dat tegenwoordig niet meer het geval. Tenzij men in die instellingen vrij toegang geeft tot het Internet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, in die van een lange prikkelarme gang met deuren die aan de buitenkant op slot worden gedaan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ik weet niet eens wie Manon Thomas is. Even googelen.
Van voor jouw tijd, maar als Patricia zich zit te beklagen dat mensen dit soort dingen nooit meer vergeten is het niet zo handig om namen te noemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
En ik weet niet eens wie Manon Thomas is. Even googelen.
Schandalig!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er een kleine week geleden door eigen toedoen al bijgesleept. En iedereen heeft de foto's nog even bekeken...
Ik heb overigens de filmpjes niet.. Al heb ik de 2e wel gezien.
Het is een wonder.
Ik hoop dat zijn tere ziel bestand ertegen bestand is...quote:
Volgens mij is extramuraal behandelen de norm. Alleen nog maar intramuraal indien er geen andere mogelijkheden meer zijn. Hoor van mensen die werkzaam zijn in de psychiatrie dat er zo behoorlijk wat gekkies doorglippen. En daar zijn wij hier verdomme dan weer de dupe van.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:55 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Helaas is dat tegenwoordig niet meer het geval. Tenzij men in die instellingen vrij toegang geeft tot het Internet.
Waarom heb jij facings? Op die leeftijd ook?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat, "volgende" roepen? Nah....quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:55 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Schandalig!
En, wat van geleerd?
Inderdaad, het is dieptriest dat onschuldige Nederlanders zich hiermee geconfronteerd zien!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is extramuraal behandelen de norm. Alleen nog maar intramuraal indien er geen andere mogelijkheden meer zijn. Hoor van mensen die werkzaam zijn in de psychiatrie dat er zo behoorlijk wat gekkies doorglippen. En daar zijn wij hier verdomme dan weer de dupe van.
Gast, je zit op Fok!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is extramuraal behandelen de norm. Alleen nog maar intramuraal indien er geen andere mogelijkheden meer zijn. Hoor van mensen die werkzaam zijn in de psychiatrie dat er zo behoorlijk wat gekkies doorglippen. En daar zijn wij hier verdomme dan weer de dupe van.
Ah, dat ze zichzelf alweer in beeld had gebracht had ik gemist. Maar goed, ik heb sowieso niets van die hele rel meegekregen, de filmpjes ook niet gezien, ik zou niet weten waarom ik ze wel zou moeten bekijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er een kleine week geleden door eigen toedoen al bijgesleept. En iedereen heeft de foto's nog even bekeken...
Ik heb overigens de filmpjes niet.. Al heb ik de 2e wel gezien.
Het is een wonder.
Heb het niet gezien. Wat zei ze?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik had nou niet echt het idee dat Patries het moeilijk had tijdens de uitzending, maar dat valt wellicht ook niet op onder 5 lagen plastic.
En als er dan iemand met een met waterige crack-diarree ingesmeerde schaar in z'n strot wordt gestoken weer allemaal roepen "dat dit kan in Nederland!" en "had iemand het maar aan zien komen, dan hadden we wat kunnen doen!".quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:58 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Inderdaad, het is dieptriest dat onschuldige Nederlanders zich hiermee geconfronteerd zien!
Nee, ik bedoel dat Manon zelf over haar ervaring begon vorige week. En dat iedereen toen weer ff ging kijken waar het over ging toen. Want nog steeds (makkelijk) te vinden..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dat ze zichzelf alweer in beeld had gebracht had ik gemist. Maar goed, ik heb sowieso niets van die hele rel meegekregen, de filmpjes ook niet gezien, ik zou niet weten waarom ik ze wel zou moeten bekijken.
Ik vind het al zuur (of zout) genoeg dat ik weet waar ze over gaan.
En dan komen er weer meer regels. En dan gaat de burger weer klagen dat er te veel regels zijn. Zo blijven we leuk bezig, toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En als er dan iemand met een met waterige crack-diarree ingesmeerde schaar in z'n strot wordt gestoken weer allemaal roepen "dat dit kan in Nederland!" en "had iemand het maar aan zien komen, dan hadden we wat kunnen doen!".
Ze had het erover dat ze liever dood wil, dat dit haar hele leven ging achtervolgen, dat je dit met geen geld kan afkopen (eisen wel de hoogste schadeclaim ooit) etc etc. Enorm dramatisch, maar 0 echte emotie.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb het niet gezien. Wat zei ze?
Haar botox begint ook aardig weg te zakken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik had nou niet echt het idee dat Patries het moeilijk had tijdens de uitzending, maar dat valt wellicht ook niet op onder 5 lagen plastic.
En ik ben dan zo hypocriet dat ik het wel wil zien. Slecht mens ben ik ook. Wil niet de enige zijn die niet weet wwar het over gaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dat ze zichzelf alweer in beeld had gebracht had ik gemist. Maar goed, ik heb sowieso niets van die hele rel meegekregen, de filmpjes ook niet gezien, ik zou niet weten waarom ik ze wel zou moeten bekijken.
Ik vind het al zuur (of zout) genoeg dat ik weet waar ze over gaan.
Een nare pislucht, mischien?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze had het erover dat ze liever dood wil, dat dit haar hele leven ging achtervolgen, dat je dit met geen geld kan afkopen (eisen wel de hoogste schadeclaim ooit) etc etc. Enorm dramatisch, maar 0 echte emotie.
Zaakje stinkt aan alle kanten.
Elleboogje recht op m'n voortand. Tand bleef wel zitten maar werd donkerder. Wortelkanaalbehandeling en facing was de minst ingrijpende oplossing.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom heb jij facings? Op die leeftijd ook?
Het is bij (psychiatrische)zorg een beetje jenga-spelen: kijken hoeveel je weg kan halen totdat de boel finaal instort. Volgens mij hebben we nu al het kantelpunt bereikt waarop iets meer geld voor de psychiatrie netto meer oplevert. Hoeveel economische schade hebben we de afgelopen jaren wel niet gehad omdat er "een verward persoon" ergens van een brug dreigde te springen of van een spoor afgehaald moest worden?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:01 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En dan komen er weer meer regels. En dan gaat de burger weer klagen dat er te veel regels zijn. Zo blijven we leuk bezig, toch?
Ja, dat begreep ikquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat Manon zelf over haar ervaring begon vorige week. En dat iedereen toen weer ff ging kijken waar het over ging toen. Want nog steeds (makkelijk) te vinden..
Whehehe ja, de aflevering stond wel garant voor woordgrappen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:03 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Een nare pislucht, mischien?
Heel goed verwoord. Precies zosls het gaat: als er iets misgaat jammeren dat er te weinig regels zijn. En als er niks misgaat jammeren dat er te veel regels zijn. Het is niet goed of het deugt niet...quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:01 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En dan komen er weer meer regels. En dan gaat de burger weer klagen dat er te veel regels zijn. Zo blijven we leuk bezig, toch?
Tsja, is ook wel verrot.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze had het erover dat ze liever dood wil, dat dit haar hele leven ging achtervolgen, dat je dit met geen geld kan afkopen (eisen wel de hoogste schadeclaim ooit) etc etc. Enorm dramatisch, maar 0 echte emotie.
Nederland in een notedop. Ondertussen zijn we nog nooit zo rijk en ontevreden geweest. Blijft grappig. Of heel triest natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel goed verwoord. Precies zosls het gaat: als er iets misgaat jammeren dat er te weinig regels zijn. En als er niks misgaat jammeren dat er te verl regels zijn. Het is niet goed of het deugt niet...
Wat is dit nou weer. Pleidooi voor collectieve actie van een zelfverklaard libertariër. Met dit soort meningen heb je geen communisten meer nodig.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is bij (psychiatrische)zorg een beetje jenga-spelen: kijken hoeveel je weg kan halen totdat de boel finaal instort. Volgens mij hebben we nu al het kantelpunt bereikt waarop iets meer geld voor de psychiatrie netto meer oplevert. Hoeveel economische schade hebben we de afgelopen jaren wel niet gehad omdat er "een verward persoon" ergens van een brug dreigde te springen of van een spoor afgehaald moest worden?
En je hoeft ze dan zeker niet in luilekkerland te stoppen, maar hou ze in ieder geval van de straat.
Stomme reactie. Beter was: op mijn leeftijd, met mijn nog best mooie lijf heb ik meer seks dan" oid. Offensief ipv defensief..quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen, jij hebt alle boeken van markies de sade gelezen he.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, is ook wel verrot.
Enige manier om het een beetje te doen normaliseren is als er van iedereen zo'n video zou zijn. #piss4patries, anyone?
Jammeren dat er te veel geld naar gekkies gaat, maar als er eentje -ondanks alle red-flags- op een vrijdagmiddag kleuters open gaat knippen met een heggenschaar weer allemaal roepen dat Den Haag verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel goed verwoord. Precies zosls het gaat: als er iets misgaat jammeren dat er te weinig regels zijn. En als er niks misgaat jammeren dat er te verl regels zijn. Het is niet goed of het deugt niet...
#jesuisPatries? Lijkt me fantastisch, een soort surrealistische ice bucket challenge.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, is ook wel verrot.
Enige manier om het een beetje te doen normaliseren is als er van iedereen zo'n video zou zijn. #piss4patries, anyone?
Helder. 1 facing dus ipv een mond vol (no pun)?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Elleboogje recht op m'n voortand. Tand bleef wel zitten maar werd donkerder. Wortelkanaalbehandeling en facing was de minst ingrijpende oplossing.
Precies, whiskers, als je er zelf een soort van trots op bent is de grap er gewoon snel af. En terecht, voor haar bijna 70 jaar....quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stomme reactie. Beter was: op mijn leeftij, met mijn nog best mooie lijf heb ik meer seks dan" oid. Offensief ipv defensief..
Advocaat van de duivel, jwz.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer. Pleidooi voor collectieve actie van een zelfverklaard libertariër. Met dit soort meningen heb je geen communisten meer nodig.
Aan de andere kant snap ik sowieso niet waarom je zulke filmpjes laat maken, al helemaal niet samen met iemand waarmee je band niet strakker is dan een verkering.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, is ook wel verrot.
Correct. Perfect gebit verder. Al heb ik sinds vorige maand ook een vulling.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helder. 1 facing dus ipv een mond vol (no pun)?
Tja, waar moeten ze het anders over hebben gedurende verkiezingstijd? Niemand wil toch dat politieke geneuzel horen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:08 schreef Monolith het volgende:
Het is sowieso wel tragisch dat talkshows tegenwoordig aandacht besteden aan sextapes van BNers.
Of je bent stiekem gewoon een PvdA'er. Geef maar toe.quote:
Kun je met de kerstdagen weer de familietapes tevoorschijn halen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant snap ik sowieso niet waarom je zulke filmpjes laat maken, al helemaal niet samen met iemand waarmee je band niet strakker is dan een verkering.
En dan hebben we het nog niet over het risico op "diefstal".
En zeker als je bekend bent is de schade een stuk groter als zulke dingen openbaar worden.
Die politieke apathie bij een grote groep is wel iets wat mij persoonlijk verschrikkelijk stoort. Altijd klagen dat er niet naar ze geluisterd, maar nooit de moeite nemen om politiek actief te worden of op andere manieren je stem te laten horen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:09 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Tja, waar moeten ze het anders over hebben gedurende verkiezingstijd? Niemand wil toch dat politieke geneuzel horen?
Ik weet nog niet echt wat ik ben, deze verkiezingen. Jij al wel duidelijk wat het wordt?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of je bent stiekem gewoon een PvdA'er. Geef maar toe.
Met alle scheidingen van tegenwoordig, en vele niet best, is een trouwring verre van een garantie voor wat dan ook. Nooit geweest ook trouwens. Maar was filmpje 2 nou met pa Dix of niet?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant snap ik sowieso niet waarom je zulke filmpjes laat maken, al helemaal niet samen met iemand waarmee je band niet strakker is dan een verkering.
En dan hebben we het nog niet over het risico op "diefstal".
En zeker als je bekend bent is de schade een stuk groter als zulke dingen openbaar worden.
Maar als ze wel luisteren kun je niet klagen dat ze niet luisteren, begrijp dat dan toch!quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die politieke apathie bij een grote groep is wel iets wat mij persoonlijk verschrikkelijk stoort. Altijd klagen dat er niet naar ze geluisterd, maar nooit de moeite nemen om politiek actief te worden of op andere manieren je stem te laten horen.
Ben je ook wel moeilijk pauper hoor, als je zo op een straathoek een beetje gaat zitten blowen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh ja, die mannenbroeder van de CU ging ook op de law en order toer, geen wiet meer roken op straat.
Vroeger wilde men meer blauw op straat, niet minder
Logisch toch? Doe nou maar niet zo onschuldigquote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:30 schreef Japie77 het volgende:
Potverdimme. Had ik vanavond afgesproken met mijn ex om even een bakkie te doen nog voor haar verjaardag. Afgelast omdat toen ze het tegen haar huidige vriend vertelde, hij helemaal over de zeik ging (is nogal jaloers) aangezien het valentijnsdag was......Oeps niet gerealiseerd dat het valentijnsdag was.
Ik kan wel twee van die dingen opquote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vooruit, jij en ketchup lijken me ook wel redelijke spekpensen.
Ze had in eerste instantie al moeite te zeggen dat ze al 50 jaar op TV is, die is over 10 jaar nog 70.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stomme reactie. Beter was: op mijn leeftijd, met mijn nog best mooie lijf heb ik meer seks dan" oid. Offensief ipv defensief..
Vandaag in het NRC dat Nederland op het punt staat wietteelt te gedogen. Was een goeie afsluiter van een dag die al zoveel positief politiek nieuws bracht.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh ja, die mannenbroeder van de CU ging ook op de law en order toer, geen wiet meer roken op straat.
Dat laatste ging toch niet over Kaas' zijn piemel, he? Want die zei recentelijk nog dat jij z'n type wel wasquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Logisch toch? Doe nou maar niet zo onschuldig
[..]
Ik kan wel twee van die dingen op.
Die niet-strafbaarheid is vooral in het leven geroepen om minderjarigen nog enige kans te geven ergens te kunnen blowen lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben je ook wel moeilijk pauper hoor, als je zo op een straathoek een beetje gaat zitten blowen.
Geen idee, ik heb de filmpjes niet gezien en zou pa Dix ook niet herkennen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met alle scheidingen van tegenwoordig, en vele niet best, is een trouwring verre van een garantie voor wat dan ook. Nooit geweest ook trouwens. Maar was filmpje 2 nou met pa Dix of niet?
Hopen dat D66 het voorstel erdoorheen krijgtquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vandaag in het NRC dat Nederland op het punt staat wietteelt te gedogen. Was een goeie afsluiter van een dag die al zoveel positief politiek nieuws bracht.
Volgens mij vooral om de mensen zonder huis een kans te geven ergens te kunnen blowen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die niet-strafbaarheid is vooral in het leven geroepen om minderjarigen nog enige kans te geven ergens te kunnen blowen lijkt me.
Dat is wisselgeld voor de formatie.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hopen dat D66 het voorstel erdoorheen krijgt
quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had in eerste instantie al moeite te zeggen dat ze al 50 jaar op TV is, die is over 10 jaar nog 70.
Wordt volgende week al over gestemd, ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:14 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat is wisselgeld voor de formatie.
Ik ook niet. Dix jr niet eens, of haar huidige echtgenoot. Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de filmpjes niet gezien en zou pa Dix ook niet herkennen.
Achja... wisselgeld is beter dan een directe afwijzing lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:14 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat is wisselgeld voor de formatie.
Kaas heeft me ook wel eens benaderd via de PMquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat laatste ging toch niet over Kaas' zijn piemel, he? Want die zei recentelijk nog dat jij z'n type wel was
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet normaal dat als ik op woensdagmiddag met m'n kind in de stad loop dat we dan door een kruidentuinwalm moeten op sommige plekken (en dan bedoel ik niet dat we langs een coffeeshop lopen).quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
Hangt er vanaf. Kan nog GL, PvdA of D66 worden. Afhankelijk van wat de onderlinge verhoudingen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet nog niet echt wat ik ben, deze verkiezingen. Jij al wel duidelijk wat het wordt?
Gewoon pauperpesten. Die zijn al lang niet meer écht liberaal joh.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb nooit goed begrepen waarom de VVD zo'n tegenstander is van legalisering. Er zijn genoeg onderzoeken gedaan die aangeven dat de legalisering van wiet alleen maar positieve effecten zou leveren.
Ik volg Greet's lijn en denk dat zo'n kabinet binnen een jaar valt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:17 schreef Euribob het volgende:
En met een beetje geluk komt mijn voorspelling uit en hebben we straks gewoon een VVD-PvdA-D66-GroenLinks-kabinet.
Vanuit ideologisch opzicht misschien nog wel beter aansluitend bij mijn idealen.
Jinek is zo in de herhaling, over 5 minuten.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Dan nog. Gesleuteld en getraind of niet, dat lijf van haar is prima. En seks tussen 2 of meer instemmende volwassenen (incl experimenteren) ook. Ga in het offensief ipv het defensief.
Maar Jinek niet gezien, dus..
De rechtervleugel is meer tegen dan de linkervleugel voor is. En de conservatieve vleugel schijnt zich bovendien op het standpunt te stellen dat er met het buitenland rekening wordt gehouden. Zolang ze daar tegen zijn zijn wij ook tegen is de gedachte.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb nooit goed begrepen waarom de VVD zo'n tegenstander is van legalisering. Er zijn genoeg onderzoeken gedaan die aangeven dat de legalisering van wiet alleen maar positieve effecten zou leveren.
Ik weet nog hoe ik als kind altijd erg geïntrigeerd was door de zoete walmen. Deed me altijd denken aan een lekker snoepje.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet normaal dat als ik op woensdagmiddag met m'n kind in de stad loop dat ze dan door een kruidentuinwalm moeten op sommige plekken (en dan bedoel ik niet dat we langs een coffeeshop lopen).
Op zaterdagavond boeit me dat geen bal, maar dan loop ik ook niet met m'n kind in de stad, maar overdag, bij een willekeurig trappetje vind ik gewoon asociaal.
Ik zit zeg maar aan de rechter zijde van D66 te kijken. Maar hou me voorlopig nog lekker op de vlakte.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Kan nog GL, PvdA of D66 worden. Afhankelijk van wat de onderlinge verhoudingen zijn.
Als je het kinderen niet meer uit kunt leggen..quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet normaal dat als ik op woensdagmiddag met m'n kind in de stad loop dat we dan door een kruidentuinwalm moeten op sommige plekken (en dan bedoel ik niet dat we langs een coffeeshop lopen).
Op zaterdagavond boeit me dat geen bal, maar dan loop ik ook niet met m'n kind in de stad, maar overdag, bij een willekeurig trappetje vind ik gewoon asociaal.
CDA een optie? Anders blijft alleen VVD overquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar aan de rechter zijde van D66 te kijken. Maar hou me voorlopig nog lekker op de vlakte.
Ik ken dat argument, maar ik vind het maar een zwakke. Terugverwijzend naar de positieve effecten al helemaal. Waarom zou Nederland geen pionier kunnen zijn op dit gebied?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
De rechtervleugel is meer tegen dan de linkervleugel voor is. En de conservatieve vleugel schijnt zich bovendien op het standpunt te stellen dat er met het buitenland rekening wordt gehouden. Zolang ze daar tegen zijn zijn wij ook tegen is de gedachte.
Neuh. Heb ook al eens Libertarische Partij gestemd hè.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
CDA een optie? Anders blijft alleen VVD over
Gewoon links stemmen, veel beter.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar aan de rechter zijde van D66 te kijken. Maar hou me voorlopig nog lekker op de vlakte.
Rechterzijde van D66 is FvD?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meh, vond het altijd weerzinwekkend ruiken maar goed, ik was gewend aan de zware shag van mijn vader.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe ik als kind altijd erg geïntrigeerd was door de zoete walmen. Deed me altijd denken aan een lekker snoepje.
Bleek het nog te zijn ook, nou zeg
Omdat het buitenland dan boos op ons wordt. En dat is heel erg.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ken dat argument, maar ik vind het maar een zwakke. Terugverwijzend naar de positieve effecten al helemaal. Waarom zou Nederland geen pionier kunnen zijn op dit gebied?
Dank voor de tip, maar ik had al moeten slapenquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jinek is zo in de herhaling, over 5 minuten.
Dat is ook een beetje mijn weerzinquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van dat referendumgebeuren en de Nexit.
'Als je nou toch de regels breekt doe het dan goed, 5 minuten is niet de moeite waardquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de tip, maar ik had al moeten slapen
Alsof wiet zo hoog op de agenda staat van andere natiesquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat het buitenland dan boos op ons wordt. En dat is heel erg.
Meer de domme variant maar goed, die twee begrippen gaan hand in hand.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
De racistische variant van D66 bedoel je?
RU-publicatie van Pietje Hein van Kampen en mevr. Fedorova niet gelezen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat het buitenland dan boos op ons wordt. En dat is heel erg.
Ja, echt wel. Gristen-Democratisch Duitsland staat elke keer weer op z'n achterste poten.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Alsof wiet zo hoog op de agenda staat van andere naties
Wel als mensen het hier probleemloos kunnen gaan kopen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Alsof wiet zo hoog op de agenda staat van andere naties
Jinek duurt lsnger dan 5 min...quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:26 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
'Als je nou toch de regels breekt doe het dan goed, 5 minuten is niet de moeite waard
Why the hell zou ik over zo iets gaan liegen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Logisch toch? Doe nou maar niet zo onschuldig
[..]
Ik kan wel twee van die dingen op.
Politie controles net over de grens, doen ze nu ook al.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel als mensen het hier probleemloos kunnen gaan kopen.
Dan kun je Schengen net zo goed meteen opzeggen.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
RU-publicatie van Pietje Hein van Kampen en mevr. Fedorova niet gelezen?
Ik kan beter gewoon een einde eraan maken.quote:prof. mr. P.H.P.H.M.C. (Piet Hein) van Kempen
Mooi ditquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Ketchup, check trouwens die voornamen van Pietje: mr. P.H.P.H.M.C. van Kempen. Stijf?
Whiskers! Poepie van me! Heb je gemist.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jinek duurt lsnger dan 5 min...
En ik breek de regel te vaak. Nachtmrns dat opstaat als ochtendmens, en dan toch nachtmens wil wezen..
Ah, dat is inderdaad een dilemma van Faustiaanse proportiesquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jinek duurt lsnger dan 5 min...
En ik breek de regel te vaak. Nachtmrns dat opstaat als ochtendmens, en dan toch nachtmens wil wezen..
Jij bent dan ook een dom pubertje dat jammert over "vrouwtjes".quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:27 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vind Jinek maar een kutprogramma. Lekker assertief vrouwtje hoor, maar veel zinnigs komt er niet echt uit en daarnaast moet ze het vaak spelen op emoties.
Gewoon switchen naar sociologie, die hebben allemaal maar een voornaamquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[..]
Ik kan beter gewoon een einde eraan maken.
Lazer op!quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Whiskers! Poepie van me! Heb je gemist.
Dat was ook een argument tijdens de invoering van de wietpas. Bleek op niets te slaan en er kwam alleen maar meer overlast door de enorme toename van drugsdealers op straat.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel als mensen het hier probleemloos kunnen gaan kopen.
Dan kun je Schengen net zo goed meteen opzeggen.
Waarom wil je zo graag met je ex meeten dan?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Why the hell zou ik over zo iets gaan liegen?
Ja, dat was echt een wereld idee...quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat was ook een argument tijdens de invoering van de wietpas. Bleek op niets te slaan en er kwam alleen maar meer overlast door de enorme toename van drugsdealers op straat.
Ja, maar dan beperkt het zich niet tot verdachte auto's, dan is iedereen een potentiële drugskoerier.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Politie controles net over de grens, doen ze nu ook al.
Ging jij niet weg?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een dom pubertje dat jammert over "vrouwtjes".
Toch heeft ie een punt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een dom pubertje dat jammert over "vrouwtjes".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |