ben ik ook geweestquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:36 schreef autoknutselaar het volgende:
Oké. Waarom ben je niet naar België geweest?
Ik had ook het idee of ik in een film decort rondliep je word naar mooi opgeknapte pleintjes gebracht en als je een straatje verder loopt zie je de armoede en het vervalquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vond het een droevig land. Tekort aan basismaterialen en hoog opgeleiden werken het liefste in de touristische sector zoals het verkopen van ansichtkaarten.
Het land is weinig bijzonder, de bevolking is zeer vriendelijk en vanwege de bevolking en de manier van leven is Cuba een aanrader, maar het heeft verder weinig
is er wel in varadero maar daar wil je niet zijn dan kan je beter naar spanje gaanquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een toffe foto's.
Het verbaast me wel dat je zegt dat het geen zon-zee-strand dingetje is, terwijl je vaak wel juist dat soort plaatjes krijgt bij Cuba?
Hmm. Maar gaan de locals dan nergens naar het strand?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
is er wel in varadero maar daar wil je niet zijn dan kan je beter naar spanje gaan
jawel er zijn wel stranden maar veel met rotsen mooiste strand dat ik daar heb gezien is de pigs bayquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm. Maar gaan de locals dan nergens naar het strand?
Dat ziet er prima uit toch?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel er zijn wel stranden maar veel met rotsen mooiste strand dat ik daar heb gezien is de pigs bay
[ afbeelding ]
varadero is echt vreselijk dat is een schiereiland puur voor touristen voor een strand vakantie kan je beter ergens anders naar toe gaanquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit toch?Maar ik begrijp je punt, als je alleen maar aan het strand wil liggen zijn er mooiere landen. Maar grote kans dat dat type vakantieganger een resort ook wel pretttig vindt.
Je kan iig zeggen dat je er was terwijl ie nog leefdequote:Op vrijdag 25 november 2016 18:28 schreef Karzai het volgende:
Ik ben naar cuba geweest met sawadee reisorganisatie van 15 oktober tot 30 oktober
Rondreis gemaakt langs de belangrijkste plekken,
Cuba is een mooi land met veel historie. voor zon zand en zee moet je er niet naar toe gaan. Het is nog steeds communistisch en de mensen zijn afhankelijk van buitenlandse valuta. het gedachtegoed van che en fidel viert nog steeds hoogtij en er rijden nog steeds veel ouwe auto's rond
Als je er op de bonnefooi naar toe wilt gaan, er zijn genoeg b&b's je kan een auto huren de snelwegen zijn leeg
Touristen valuta is ongeveer 1 op 1 met de euro
[ afbeelding ]
Ik ben zelf paar jaar geleden in Cabo San Antonio geweest, daar heb je kilometers verlaten strand. Is gelegen op het westelijke puntje van Parque Nacional Peninsula de Guanahacabibes. Is een nationaal park en komen bijna geen mensen. Is slechts accommodatie voor rond de 20-30 personen. Wij waren er toen helemaal alleen. Met een reisorganisatie zal je daar echter nooit komen. Je hebt dan een huurauto nodig. Na de entree tot het NP rijd je ongeveer 60-80 km over een weg langs de kust (zie onderste foto) naar de enige accommodatie in het park.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
is er wel in varadero maar daar wil je niet zijn dan kan je beter naar spanje gaan
ja dat soort dingen moet je van tevoren even uit vogelen, ziet er mooi uitquote:Op maandag 28 november 2016 16:19 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Ik ben zelf paar jaar geleden in Cabo San Antonio geweest, daar heb je kilometers verlaten strand. Is gelegen op het westelijke puntje van Parque Nacional Peninsula de Guanahacabibes. Is een nationaal park en komen bijna geen mensen. Is slechts accommodatie voor rond de 20-30 personen. Wij waren er toen helemaal alleen. Met een reisorganisatie zal je daar echter nooit komen. Je hebt dan een huurauto nodig. Na de entree tot het NP rijd je ongeveer 60-80 km over een weg langs de kust (zie onderste foto) naar de enige accommodatie in het park.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |