Ik ook niet. Dix jr niet eens, of haar huidige echtgenoot. Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de filmpjes niet gezien en zou pa Dix ook niet herkennen.
Achja... wisselgeld is beter dan een directe afwijzing lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:14 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat is wisselgeld voor de formatie.
Kaas heeft me ook wel eens benaderd via de PMquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat laatste ging toch niet over Kaas' zijn piemel, he? Want die zei recentelijk nog dat jij z'n type wel was
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet normaal dat als ik op woensdagmiddag met m'n kind in de stad loop dat we dan door een kruidentuinwalm moeten op sommige plekken (en dan bedoel ik niet dat we langs een coffeeshop lopen).quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh ja, die mannenbroeder van de CU ging ook op de law en order toer, geen wiet meer roken op straat.
Vroeger wilde men meer blauw op straat, niet minder
Hangt er vanaf. Kan nog GL, PvdA of D66 worden. Afhankelijk van wat de onderlinge verhoudingen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet nog niet echt wat ik ben, deze verkiezingen. Jij al wel duidelijk wat het wordt?
Gewoon pauperpesten. Die zijn al lang niet meer écht liberaal joh.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb nooit goed begrepen waarom de VVD zo'n tegenstander is van legalisering. Er zijn genoeg onderzoeken gedaan die aangeven dat de legalisering van wiet alleen maar positieve effecten zou leveren.
Ik volg Greet's lijn en denk dat zo'n kabinet binnen een jaar valt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:17 schreef Euribob het volgende:
En met een beetje geluk komt mijn voorspelling uit en hebben we straks gewoon een VVD-PvdA-D66-GroenLinks-kabinet.
Vanuit ideologisch opzicht misschien nog wel beter aansluitend bij mijn idealen.
Jinek is zo in de herhaling, over 5 minuten.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Dan nog. Gesleuteld en getraind of niet, dat lijf van haar is prima. En seks tussen 2 of meer instemmende volwassenen (incl experimenteren) ook. Ga in het offensief ipv het defensief.
Maar Jinek niet gezien, dus..
De rechtervleugel is meer tegen dan de linkervleugel voor is. En de conservatieve vleugel schijnt zich bovendien op het standpunt te stellen dat er met het buitenland rekening wordt gehouden. Zolang ze daar tegen zijn zijn wij ook tegen is de gedachte.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb nooit goed begrepen waarom de VVD zo'n tegenstander is van legalisering. Er zijn genoeg onderzoeken gedaan die aangeven dat de legalisering van wiet alleen maar positieve effecten zou leveren.
Ik weet nog hoe ik als kind altijd erg geïntrigeerd was door de zoete walmen. Deed me altijd denken aan een lekker snoepje.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet normaal dat als ik op woensdagmiddag met m'n kind in de stad loop dat ze dan door een kruidentuinwalm moeten op sommige plekken (en dan bedoel ik niet dat we langs een coffeeshop lopen).
Op zaterdagavond boeit me dat geen bal, maar dan loop ik ook niet met m'n kind in de stad, maar overdag, bij een willekeurig trappetje vind ik gewoon asociaal.
Ik zit zeg maar aan de rechter zijde van D66 te kijken. Maar hou me voorlopig nog lekker op de vlakte.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Kan nog GL, PvdA of D66 worden. Afhankelijk van wat de onderlinge verhoudingen zijn.
Als je het kinderen niet meer uit kunt leggen..quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet normaal dat als ik op woensdagmiddag met m'n kind in de stad loop dat we dan door een kruidentuinwalm moeten op sommige plekken (en dan bedoel ik niet dat we langs een coffeeshop lopen).
Op zaterdagavond boeit me dat geen bal, maar dan loop ik ook niet met m'n kind in de stad, maar overdag, bij een willekeurig trappetje vind ik gewoon asociaal.
CDA een optie? Anders blijft alleen VVD overquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar aan de rechter zijde van D66 te kijken. Maar hou me voorlopig nog lekker op de vlakte.
Ik ken dat argument, maar ik vind het maar een zwakke. Terugverwijzend naar de positieve effecten al helemaal. Waarom zou Nederland geen pionier kunnen zijn op dit gebied?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
De rechtervleugel is meer tegen dan de linkervleugel voor is. En de conservatieve vleugel schijnt zich bovendien op het standpunt te stellen dat er met het buitenland rekening wordt gehouden. Zolang ze daar tegen zijn zijn wij ook tegen is de gedachte.
Neuh. Heb ook al eens Libertarische Partij gestemd hè.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
CDA een optie? Anders blijft alleen VVD over
Gewoon links stemmen, veel beter.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar aan de rechter zijde van D66 te kijken. Maar hou me voorlopig nog lekker op de vlakte.
Rechterzijde van D66 is FvD?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meh, vond het altijd weerzinwekkend ruiken maar goed, ik was gewend aan de zware shag van mijn vader.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe ik als kind altijd erg geïntrigeerd was door de zoete walmen. Deed me altijd denken aan een lekker snoepje.
Bleek het nog te zijn ook, nou zeg
Omdat het buitenland dan boos op ons wordt. En dat is heel erg.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ken dat argument, maar ik vind het maar een zwakke. Terugverwijzend naar de positieve effecten al helemaal. Waarom zou Nederland geen pionier kunnen zijn op dit gebied?
Dank voor de tip, maar ik had al moeten slapenquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jinek is zo in de herhaling, over 5 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |