Gast, je zit op Fok!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is extramuraal behandelen de norm. Alleen nog maar intramuraal indien er geen andere mogelijkheden meer zijn. Hoor van mensen die werkzaam zijn in de psychiatrie dat er zo behoorlijk wat gekkies doorglippen. En daar zijn wij hier verdomme dan weer de dupe van.
Ah, dat ze zichzelf alweer in beeld had gebracht had ik gemist. Maar goed, ik heb sowieso niets van die hele rel meegekregen, de filmpjes ook niet gezien, ik zou niet weten waarom ik ze wel zou moeten bekijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was er een kleine week geleden door eigen toedoen al bijgesleept. En iedereen heeft de foto's nog even bekeken...
Ik heb overigens de filmpjes niet.. Al heb ik de 2e wel gezien.
Het is een wonder.
Heb het niet gezien. Wat zei ze?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik had nou niet echt het idee dat Patries het moeilijk had tijdens de uitzending, maar dat valt wellicht ook niet op onder 5 lagen plastic.
En als er dan iemand met een met waterige crack-diarree ingesmeerde schaar in z'n strot wordt gestoken weer allemaal roepen "dat dit kan in Nederland!" en "had iemand het maar aan zien komen, dan hadden we wat kunnen doen!".quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:58 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Inderdaad, het is dieptriest dat onschuldige Nederlanders zich hiermee geconfronteerd zien!
Nee, ik bedoel dat Manon zelf over haar ervaring begon vorige week. En dat iedereen toen weer ff ging kijken waar het over ging toen. Want nog steeds (makkelijk) te vinden..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dat ze zichzelf alweer in beeld had gebracht had ik gemist. Maar goed, ik heb sowieso niets van die hele rel meegekregen, de filmpjes ook niet gezien, ik zou niet weten waarom ik ze wel zou moeten bekijken.
Ik vind het al zuur (of zout) genoeg dat ik weet waar ze over gaan.
En dan komen er weer meer regels. En dan gaat de burger weer klagen dat er te veel regels zijn. Zo blijven we leuk bezig, toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En als er dan iemand met een met waterige crack-diarree ingesmeerde schaar in z'n strot wordt gestoken weer allemaal roepen "dat dit kan in Nederland!" en "had iemand het maar aan zien komen, dan hadden we wat kunnen doen!".
Ze had het erover dat ze liever dood wil, dat dit haar hele leven ging achtervolgen, dat je dit met geen geld kan afkopen (eisen wel de hoogste schadeclaim ooit) etc etc. Enorm dramatisch, maar 0 echte emotie.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb het niet gezien. Wat zei ze?
Haar botox begint ook aardig weg te zakken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik had nou niet echt het idee dat Patries het moeilijk had tijdens de uitzending, maar dat valt wellicht ook niet op onder 5 lagen plastic.
En ik ben dan zo hypocriet dat ik het wel wil zien. Slecht mens ben ik ook. Wil niet de enige zijn die niet weet wwar het over gaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dat ze zichzelf alweer in beeld had gebracht had ik gemist. Maar goed, ik heb sowieso niets van die hele rel meegekregen, de filmpjes ook niet gezien, ik zou niet weten waarom ik ze wel zou moeten bekijken.
Ik vind het al zuur (of zout) genoeg dat ik weet waar ze over gaan.
Een nare pislucht, mischien?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze had het erover dat ze liever dood wil, dat dit haar hele leven ging achtervolgen, dat je dit met geen geld kan afkopen (eisen wel de hoogste schadeclaim ooit) etc etc. Enorm dramatisch, maar 0 echte emotie.
Zaakje stinkt aan alle kanten.
Elleboogje recht op m'n voortand. Tand bleef wel zitten maar werd donkerder. Wortelkanaalbehandeling en facing was de minst ingrijpende oplossing.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom heb jij facings? Op die leeftijd ook?
Het is bij (psychiatrische)zorg een beetje jenga-spelen: kijken hoeveel je weg kan halen totdat de boel finaal instort. Volgens mij hebben we nu al het kantelpunt bereikt waarop iets meer geld voor de psychiatrie netto meer oplevert. Hoeveel economische schade hebben we de afgelopen jaren wel niet gehad omdat er "een verward persoon" ergens van een brug dreigde te springen of van een spoor afgehaald moest worden?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:01 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En dan komen er weer meer regels. En dan gaat de burger weer klagen dat er te veel regels zijn. Zo blijven we leuk bezig, toch?
Ja, dat begreep ikquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat Manon zelf over haar ervaring begon vorige week. En dat iedereen toen weer ff ging kijken waar het over ging toen. Want nog steeds (makkelijk) te vinden..
Whehehe ja, de aflevering stond wel garant voor woordgrappen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:03 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Een nare pislucht, mischien?
Heel goed verwoord. Precies zosls het gaat: als er iets misgaat jammeren dat er te weinig regels zijn. En als er niks misgaat jammeren dat er te veel regels zijn. Het is niet goed of het deugt niet...quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:01 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En dan komen er weer meer regels. En dan gaat de burger weer klagen dat er te veel regels zijn. Zo blijven we leuk bezig, toch?
Tsja, is ook wel verrot.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze had het erover dat ze liever dood wil, dat dit haar hele leven ging achtervolgen, dat je dit met geen geld kan afkopen (eisen wel de hoogste schadeclaim ooit) etc etc. Enorm dramatisch, maar 0 echte emotie.
Nederland in een notedop. Ondertussen zijn we nog nooit zo rijk en ontevreden geweest. Blijft grappig. Of heel triest natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel goed verwoord. Precies zosls het gaat: als er iets misgaat jammeren dat er te weinig regels zijn. En als er niks misgaat jammeren dat er te verl regels zijn. Het is niet goed of het deugt niet...
Wat is dit nou weer. Pleidooi voor collectieve actie van een zelfverklaard libertariër. Met dit soort meningen heb je geen communisten meer nodig.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is bij (psychiatrische)zorg een beetje jenga-spelen: kijken hoeveel je weg kan halen totdat de boel finaal instort. Volgens mij hebben we nu al het kantelpunt bereikt waarop iets meer geld voor de psychiatrie netto meer oplevert. Hoeveel economische schade hebben we de afgelopen jaren wel niet gehad omdat er "een verward persoon" ergens van een brug dreigde te springen of van een spoor afgehaald moest worden?
En je hoeft ze dan zeker niet in luilekkerland te stoppen, maar hou ze in ieder geval van de straat.
Stomme reactie. Beter was: op mijn leeftijd, met mijn nog best mooie lijf heb ik meer seks dan" oid. Offensief ipv defensief..quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen, jij hebt alle boeken van markies de sade gelezen he.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, is ook wel verrot.
Enige manier om het een beetje te doen normaliseren is als er van iedereen zo'n video zou zijn. #piss4patries, anyone?
Jammeren dat er te veel geld naar gekkies gaat, maar als er eentje -ondanks alle red-flags- op een vrijdagmiddag kleuters open gaat knippen met een heggenschaar weer allemaal roepen dat Den Haag verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel goed verwoord. Precies zosls het gaat: als er iets misgaat jammeren dat er te weinig regels zijn. En als er niks misgaat jammeren dat er te verl regels zijn. Het is niet goed of het deugt niet...
#jesuisPatries? Lijkt me fantastisch, een soort surrealistische ice bucket challenge.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, is ook wel verrot.
Enige manier om het een beetje te doen normaliseren is als er van iedereen zo'n video zou zijn. #piss4patries, anyone?
Helder. 1 facing dus ipv een mond vol (no pun)?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Elleboogje recht op m'n voortand. Tand bleef wel zitten maar werd donkerder. Wortelkanaalbehandeling en facing was de minst ingrijpende oplossing.
Precies, whiskers, als je er zelf een soort van trots op bent is de grap er gewoon snel af. En terecht, voor haar bijna 70 jaar....quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stomme reactie. Beter was: op mijn leeftij, met mijn nog best mooie lijf heb ik meer seks dan" oid. Offensief ipv defensief..
Advocaat van de duivel, jwz.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer. Pleidooi voor collectieve actie van een zelfverklaard libertariër. Met dit soort meningen heb je geen communisten meer nodig.
Aan de andere kant snap ik sowieso niet waarom je zulke filmpjes laat maken, al helemaal niet samen met iemand waarmee je band niet strakker is dan een verkering.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, is ook wel verrot.
Correct. Perfect gebit verder. Al heb ik sinds vorige maand ook een vulling.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helder. 1 facing dus ipv een mond vol (no pun)?
Tja, waar moeten ze het anders over hebben gedurende verkiezingstijd? Niemand wil toch dat politieke geneuzel horen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:08 schreef Monolith het volgende:
Het is sowieso wel tragisch dat talkshows tegenwoordig aandacht besteden aan sextapes van BNers.
Of je bent stiekem gewoon een PvdA'er. Geef maar toe.quote:
Kun je met de kerstdagen weer de familietapes tevoorschijn halen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant snap ik sowieso niet waarom je zulke filmpjes laat maken, al helemaal niet samen met iemand waarmee je band niet strakker is dan een verkering.
En dan hebben we het nog niet over het risico op "diefstal".
En zeker als je bekend bent is de schade een stuk groter als zulke dingen openbaar worden.
Die politieke apathie bij een grote groep is wel iets wat mij persoonlijk verschrikkelijk stoort. Altijd klagen dat er niet naar ze geluisterd, maar nooit de moeite nemen om politiek actief te worden of op andere manieren je stem te laten horen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:09 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Tja, waar moeten ze het anders over hebben gedurende verkiezingstijd? Niemand wil toch dat politieke geneuzel horen?
Ik weet nog niet echt wat ik ben, deze verkiezingen. Jij al wel duidelijk wat het wordt?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of je bent stiekem gewoon een PvdA'er. Geef maar toe.
Met alle scheidingen van tegenwoordig, en vele niet best, is een trouwring verre van een garantie voor wat dan ook. Nooit geweest ook trouwens. Maar was filmpje 2 nou met pa Dix of niet?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant snap ik sowieso niet waarom je zulke filmpjes laat maken, al helemaal niet samen met iemand waarmee je band niet strakker is dan een verkering.
En dan hebben we het nog niet over het risico op "diefstal".
En zeker als je bekend bent is de schade een stuk groter als zulke dingen openbaar worden.
Maar als ze wel luisteren kun je niet klagen dat ze niet luisteren, begrijp dat dan toch!quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die politieke apathie bij een grote groep is wel iets wat mij persoonlijk verschrikkelijk stoort. Altijd klagen dat er niet naar ze geluisterd, maar nooit de moeite nemen om politiek actief te worden of op andere manieren je stem te laten horen.
Ben je ook wel moeilijk pauper hoor, als je zo op een straathoek een beetje gaat zitten blowen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh ja, die mannenbroeder van de CU ging ook op de law en order toer, geen wiet meer roken op straat.
Vroeger wilde men meer blauw op straat, niet minder
Logisch toch? Doe nou maar niet zo onschuldigquote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:30 schreef Japie77 het volgende:
Potverdimme. Had ik vanavond afgesproken met mijn ex om even een bakkie te doen nog voor haar verjaardag. Afgelast omdat toen ze het tegen haar huidige vriend vertelde, hij helemaal over de zeik ging (is nogal jaloers) aangezien het valentijnsdag was......Oeps niet gerealiseerd dat het valentijnsdag was.
Ik kan wel twee van die dingen opquote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vooruit, jij en ketchup lijken me ook wel redelijke spekpensen.
Ze had in eerste instantie al moeite te zeggen dat ze al 50 jaar op TV is, die is over 10 jaar nog 70.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stomme reactie. Beter was: op mijn leeftijd, met mijn nog best mooie lijf heb ik meer seks dan" oid. Offensief ipv defensief..
Vandaag in het NRC dat Nederland op het punt staat wietteelt te gedogen. Was een goeie afsluiter van een dag die al zoveel positief politiek nieuws bracht.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh ja, die mannenbroeder van de CU ging ook op de law en order toer, geen wiet meer roken op straat.
Vroeger wilde men meer blauw op straat, niet minder
Dat laatste ging toch niet over Kaas' zijn piemel, he? Want die zei recentelijk nog dat jij z'n type wel wasquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Logisch toch? Doe nou maar niet zo onschuldig
[..]
Ik kan wel twee van die dingen op.
Die niet-strafbaarheid is vooral in het leven geroepen om minderjarigen nog enige kans te geven ergens te kunnen blowen lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben je ook wel moeilijk pauper hoor, als je zo op een straathoek een beetje gaat zitten blowen.
Geen idee, ik heb de filmpjes niet gezien en zou pa Dix ook niet herkennen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met alle scheidingen van tegenwoordig, en vele niet best, is een trouwring verre van een garantie voor wat dan ook. Nooit geweest ook trouwens. Maar was filmpje 2 nou met pa Dix of niet?
Hopen dat D66 het voorstel erdoorheen krijgtquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vandaag in het NRC dat Nederland op het punt staat wietteelt te gedogen. Was een goeie afsluiter van een dag die al zoveel positief politiek nieuws bracht.
Volgens mij vooral om de mensen zonder huis een kans te geven ergens te kunnen blowen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die niet-strafbaarheid is vooral in het leven geroepen om minderjarigen nog enige kans te geven ergens te kunnen blowen lijkt me.
Dat is wisselgeld voor de formatie.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hopen dat D66 het voorstel erdoorheen krijgt
quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had in eerste instantie al moeite te zeggen dat ze al 50 jaar op TV is, die is over 10 jaar nog 70.
Wordt volgende week al over gestemd, ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:14 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat is wisselgeld voor de formatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |