Kater wegslapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die was er trouwens wel, die halve gek.
Ben je al zo oud?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb een keer gedebatteerd met Paul Rosenmuller(30 jaar geleden ofzo)
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:32 schreef eriksd het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 15:28:54Sitting in restaurant, someone seems to be waiting for his date. Guy comes in, smells VERY BAD. Guy is drunk. Wall could have kept him out. SO UNFAIR reageer retweet
Sinds wanneer spreek jij Pools?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Zat laatst op de beun pauze te houden. Al die gasten daar schande spreken over zo'n kerel die zwaar alcoholist is. Terwijl we daar zelf om 12u30 een paar biertjes weg zaten te tikken. Vond ik ook wel licht ironisch. Maar goed.
Ik zie pokkel er wel voor aan om naast 3 polen te gaan zitten, gewoon in het nederlands te lullen over een of andere alcoholist voor ze (die er in werkelijkheid niet is), onderhand hun schultebrau leeg te zuipen en na een uur weer voldaan wegloopt.quote:
Mijn moeder is Achterhoeks, dus geen kwaad woord.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet zo over het Achterhoeks hè.
Pokkelmans is hard op weg om Drugshond te worden, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie pokkel er wel voor aan om naast 3 polen te gaan zitten, gewoon in het nederlands te lullen over een of andere alcoholist voor ze (die er in werkelijkheid niet is), onderhand hun schultebrau leeg te zuipen en na een uur weer voldaan wegloopt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:32 schreef eriksd het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 15:28:54Sitting in restaurant, someone seems to be waiting for his date. Guy comes in, smells VERY BAD. Guy is drunk. Wall could have kept him out. SO UNFAIR reageer retweet
Ik slaap slecht zonder borrel.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg ook weer alcoholistische trekjes. Blijkt erg lastig om te minderen als je drie weken hebt lopen gieten tijdens je vakantie.
Herkenbaar. Zal wel weer lastig worden vanavond.quote:
Lekker pallets sorterenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Pokkelmans is hard op weg om Drugshond te worden, inderdaad.
Afgelopen dagen niet gedronken, had elke keer 2 uur plafonddienst.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zal wel weer lastig worden vanavond.
Gelukkig mag ik morgen weer.
Ja één semester. Toen toch maar voor belastingrecht gekozen als keuzevakquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb jij ook college gekregen van deze koekenbakker?
Vier handen op één buik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |