quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ik heb weer die pleuris LaPo
Fucking hekel aan....
Waarom heb je een hekel aan de lapo?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ik heb weer die pleuris LaPo
Fucking hekel aan....
er stonden wederom LEUGENS en LASTER in.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het steeds weghalen is kinderachtig
Je hebt hem zelf weggehaald, aangezien ik alleen maar de oude OP hebquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
er stonden wederom LEUGENS en LASTER in.
Tevens heb je mn UI weggehaald
anders liet ik hem staan, we hebben tenslotte een deal.
Hmm, oke.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier is het niet erg, maar in andere topics moet je dan een nieuwe topic aanmakenquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan de lapo?
Misschien moet je een goeie UI nemen en niet die Immers.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier is het niet erg, maar in andere topics moet je dan een nieuwe topic aanmaken
Heb ik nooit zin in
nee nee er stonden rare teksten onder, vraag maar aan donquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf weggehaald, aangezien ik alleen maar de oude OP heb
Je faalt weer
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
nee nee er stonden rare teksten onder, vraag maar aan don
gisteren gewoon laten staan met OP
Er stond inderdaad onder wie dit leest is gek. lol.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:33 schreef opperkleurder het volgende:
Soms denk ik wel eens dat sommigen hier 11 zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon OP weghalen danquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:33 schreef Saind het volgende:
Sinds wanneer staat dat idiote cringe plaatje in de op
het woord cringe is echt walgelijk
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:33 schreef opperkleurder het volgende:
Soms denk ik wel eens dat sommigen hier 11 zijn.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een willekeurig Engels woord. Ik heb een vermoedenquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:33 schreef Saind het volgende:
Sinds wanneer staat dat idiote cringe plaatje in de op
het woord cringe is echt walgelijk
SPOILER: cringeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2017 16:36:10 ]
oke dan!quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:36 schreef GGMM het volgende:
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto.
Calandquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:38 schreef Saind het volgende:
Wie heeft dat idiote verhaal geschreven eigenlijk
Nee joh, dat was Renschquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het meer een Kapi-stijl.
mad.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet echt wegquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:38 schreef Saind het volgende:
Wie heeft dat idiote verhaal geschreven eigenlijk
Jesisquote:
JOHquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is het Geo4kant geweest.
VBL / [VBL Slowchat] #526 Serhat Koç is dé Held van heel Eindhoven.
Werk je in een kerk? Schunnig is die toch niet?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Donder eens op, proleet, sommige mensen hebben wél werk.
Wie was dit ook alweer?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit ja, godverdomme Elan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Donder eens op, proleet, sommige mensen hebben wél werk.
Tyron.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie was dit ook alweer?
[ afbeelding ]
Alsof je in een kerk moet werken omdat niet te willen op je werk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Werk je in een kerk? Schunnig is die toch niet?
Tyronquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie was dit ook alweer?
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een goeie zet van je.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Help eens met nieuwe UI zoeken teringmongool
Hmm ik had hem toch anders ingeschat.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schrijf jij even een nieuw introverhaaltje dan.
Dood.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Tyron eigenlijk gebleven?
zozoquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
Welkom in deze kankersc. De OP is kanker, de posts zijn kanker, de mods zijn kanker.
je vergeet watquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
Welkom in deze kankersc. De OP is kanker, de posts zijn kanker, de mods zijn kanker.
Dat is ook niet nodig om dat te bepalen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, lees hem niet dagelijks.
''Welkom in deze SC. Mocht u de users wat agressief vinden, stuurt u dan een DM naar GGMM die drie jaar lang deze users heeft opgeleid tot randdebielen.''quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
Dat is een behoorlijke veeg uit de pan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Welkom in deze SC. Mocht u de users wat agressief vinden, stuurt u dan een DM naar GGMM die drie jaar lang deze users heeft opgeleid tot randdebielen.''
Je bent echt dom hequote:Op donderdag 2 februari 2017 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]2 jaar geleden zou je zoiets nooit gepost hebben
Duh, toen was ik mod.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]2 jaar geleden zou je zoiets nooit gepost hebben
Het staat er nu verdomme nog gewoon in ookquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
Onder zijn bezielende leiding werden er NOOIT zulke buitenproportionele dingen gepost in VBL. Kan toch niet man.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Welkom in deze SC. Mocht u de users wat agressief vinden, stuurt u dan een DM naar GGMM die drie jaar lang deze users heeft opgeleid tot randdebielen.''
Vind je? Ik vond het geen reactie waard.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke veeg uit de pan.
he actually did itquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het staat er nu verdomme nog gewoon in ook![]()
Jaar geleden ook niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, toen was ik mod.
Mods die schelden zijn niet serieus te nemen.
Saindgod.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
he actually did it
the absolute madman!
Ja, laten we die mongolen nog meer aandacht geven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:55 schreef Doublepain het volgende:
De eenheid der twee kwaden, Elan en Befbekje. Tot op heden helaas niet weg te krijgen. Moge god, Allah en Jupiter ons helpen dit kwaad te vernietigen. Opdat zij nooit meer terugkomen. Insha'allah, Deus vult. Till death.
Mag wmb de nieuwe OP tekst worden
Hoorde gister dat een Brit die voor YPG vocht suicide had gedaan om uit handen van ISIS te blijven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is oprecht een betere op
Stylo
Zo dan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stylo kakte al in zn broek als hij een turk zag man. Die is lekker bij wat blanke mensen gaan wonen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoorde gister dat een Brit die voor YPG vocht suicide had gedaan om uit handen van ISIS te blijven.
Hopelijk zat Stylo daar niet bij.,
Madame_Paon stond er ook inquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we die mongolen nog meer aandacht geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker grappie, Caland!
oudquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker grappie, Caland!
had nog niet eerder gezienquote:
Knetterkrankjorum?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb aan niemand een hekel eigenlijk
Nee ook niet.quote:
wiequote:Op donderdag 2 februari 2017 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Zelfs geen hekel aan GGMM
Vind hem geen leuke user, maar een hekel, nee
Owjaaaaaaaaaaaaa ik heb wel een hekel aan 1 iemand!
Helemaal vergeten, maar die post gelukkig al jaren niet meer op dit forum
zal hem even appen dat je hem mist.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even met de ploertendoder langsgaan
Nee doe maar nietquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal hem even appen dat je hem mist.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even met de ploertendoder langsgaan
Steven was wel veel toffer dan hmfquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven valt bij mij wel onder het kopj hmf. Het kan mij niks schelen maar waarom ze en zekere status hebben/hadden zal ik nooit begrijpen.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven valt bij mij wel onder het kopje hmf. Het kan mij niks schelen maar waarom ze en zekere status hebben/hadden zal ik nooit begrijpen.
Heeft steven een status dan? Behalve kale mongul?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven valt bij mij wel onder het kopje hmf. Het kan mij niks schelen maar waarom ze en zekere status hebben/hadden zal ik nooit begrijpen.
Hij en Monopoly zijn chill irlquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven was wel veel toffer dan hmf
Alsnog een hoop schreeuwen en denken dat stoer doen op een forum daadwerkelijk stoer is/wat inhoudtquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven was wel veel toffer dan hmf
Ik heb gelukkig alleen Monopoly gemeet, zeker toffe gast.quote:
tegen jou, nee toch?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens in een mapje, alle bedreigingen bewaard
Wat ze allebei wel hebben dat het niet erg is dat ze weg zijn. Shit werd saai.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog een hoop schreeuwen en denken dat stoer doen op een forum daadwerkelijk stoer is/wat inhoudt
Samzz bedoel je nu?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig alleen Monopoly gemeet, zeker toffe gast.
Van 2 andere heb ik vernomen, dat Steven wel ok was irl.
Maar die 1 had een relatie met hem (gehad) dus dat is logisch
Toen moest je huilen toch?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo hallo, heb je die rel niet meegemaakt![]()
Ik heb wel eens pics van Steven gezien, hoe hij die Samzz heeft weten te regelen is mij een raadsel.quote:
Steven had wel een mooie ierse kop.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens pics van Steven gezien, hoe hij die Samzz heeft weten te regelen is mij een raadsel.
Lelijk is ze niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, de paardenchick. Met haar dikke reet.
Ach ja doodsbedreigingen vond ik niet echt fijn neequote:
postcount boven de 10k en je kunt best een poging wagen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens pics van Steven gezien, hoe hij die Samzz heeft weten te regelen is mij een raadsel.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
postcount boven de 10k en je kunt best een poging wagen hoor
Weet jij nog hoe Happel modereerde, die delete gewoon het halve topic en bij commentaar zei hij opkankeren nuquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja doodsbedreigingen vond ik niet echt fijn nee![]()
Maar gehuild niet nee.
Goede vriendin van mij (die Steven kon) heeft op mij ingepraat, waardoor het e.e.a. gesust is.
Tevens heeft Fok! hier nooit wat mee gedaan.
Lijkt wel of ze toen minder streng waren ofzo
met die 4045 maakt hij zeker een kans.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:12 schreef Typisch het volgende:
Maar wel eerst even overleggen met onlogisch, JR. Die deed ook al erg zijn best in de BNW SC.
Omdat ze dikke tieten heeft?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet.
Feministisch figuur wel , echt walgelijk.
Ik las gebedjes.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik maakte een keer wat gebbetjes over dat trieste CBS van ajacieden met hun dooie criminelen.
Dat viel wat verkeerd bij steven en rensch.
gewoon gebbetje dat die sven westendorp dood was geknald enzo.quote:
Vies mad, weet op wie je doelt. Die gast van dat shitfilmpje in de arenaquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik maakte een keer wat gebbetjes over dat trieste CBS van ajacieden met hun dooie criminelen.
Dat viel wat verkeerd bij steven en rensch.
Ik wil je er graag bij helpen. Misschien moet ik met een krukje achter een paard gaan staan om zogenaamd mijn lust te botvieren en dat jij mij dan heldhaftig wegtrekt in haar zicht.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ze dikke tieten heeft?Kon goed squirten naar het schijntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet jij nog hoe Happel modereerde, die delete gewoon het halve topic en bij commentaar zei hij opkankeren nu
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet.
Feministisch figuur wel , echt walgelijk.
Hoe goed kan jij het?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord. Maar dat maak je niet knap ofzo
Toch?
Fotoboek van Userquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toch?
Boeiend.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toch?
Da's haar iddquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Is dit haar?
Jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Is dit haar?
Ohquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb haar niet meer op Facebook, dus ik kan het niet nakijken
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:17 schreef Typisch het volgende:
ik vind het wel geinig dat je naast kroeg/clubhoeren nu ook fokhoeren hebt.
Lang leven de 21e eeuw.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:17 schreef Typisch het volgende:
ik vind het wel geinig dat je naast kroeg/clubhoeren nu ook fokhoeren hebt.
Lang leven de 21e eeuw.
weet niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon normaal. Wat is goed?
Bijna iedere vrouw kan dat toch wel???
jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Ze is wel super aardig, wel vaak gelachen met haar op meets
nee manquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon normaal. Wat is goed?
Bijna iedere vrouw kan dat toch wel???
ja hij schrijft alles opquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n vies mannetje dat alle vrouwen hier stalkt, ofniet?
kloptquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n vies mannetje dat alle vrouwen hier stalkt, ofniet?
Zou hij ook samen met Benno, uhh GGMM, een online google doc bijhouden? Elan zit al jaren achter minderjarige meisjes aan op de foks.quote:
dit meen je nietquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
wisten jullie nog toen Rens zichzelf carlo picornie ging noemen.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man
bij de meeste is gewoon pis
vieslel
Amazonestandje genotquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, de paardenchick. Met haar dikke reet.
Sof is niet minderjarig, verder niemand gestalkt voor zover ik weet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou hij ook samen met Benno, uhh GGMM, een online google doc bijhouden? Elan zit al jaren achter minderjarige meisjes aan op de foks.
Verder niemand gestalkt...quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof is niet minderjarig, verder niemand gestalkt voor zover ik weet.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof is niet minderjarig, verder niemand gestalkt voor zover ik weet.
Met ONZ-radio bij een strand , later nog met Monopoly en zn vriendin. Verder niks.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens op een meet geweest?
owquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Met ONZ-radio bij een strand , later nog met Monopoly en zn vriendin. Verder niks.
was jij niet mono zijn vriendin?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Want ik dacht altijd dat wij op een zelfde meet zijn geweest. Maar dat is dus niet zo
In zo'n chat was datquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe dit zat
doe niet zo gek johquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
was jij niet mono zijn vriendin?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Elan het volgende:
Rens wilde mij eens komen aftuigen met een riem ( geen grap)
Kinkyquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Elan het volgende:
Ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Monopoly lijkt mij ook wel een lulletje rozenwater maar wel een aardige
beetje chillen op de treinquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat je niet snel je DM's van een paar jaar terug kan opzoekenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Elan het volgende:
Wat is jouw definitie van een lulletje rozenwater dan? Volgens mij is die Monopoly wel een redelijk sociale jongen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Lach maarquote:
is hij getrouwdquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
beetje chillen op de trein
lekker tevreden getrouwd (?) en wel met zijn fokchick
moet kunnen toch
Die Moira is wel een leuk meisje volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet kunnen toch
Serieus?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef Elan het volgende:
HMF was altijd meest creatieve in doodsbedreigingen
HMF in GRTD toenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Lach maar
Was in zijn FC Groningen fase
HMF was altijd meest creatieve in doodsbedreigingen
Dat zeker maar als ik hem soms het mannetje zag uithangen hier. Ach ja, waar gaat het ook allemaal over.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet kunnen toch
ze zitten er wel, op de foksquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Moira is wel een leuk meisje volgens mij.
Mooi was dat.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF in GRTD toenging jij die gozer nog in zijn hol kruipen
Oh dat weet ik hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze zitten er wel, op de foks
doe je best eens
Succes.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker maar als ik hem soms het mannetje zag uithangen hier. Ach ja, waar gaat het ook allemaal over.
Ik ga maar eens koken en proberen niet inslaap te vallen.
Sc2 is al jaren dood.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Succes.
Ik zag net dat ik alleen Starcraft 2 nog mis van Blizzards actieve games.
Goed gamebedrijfje wel.
zijn KANKERLEKKERE WIJFquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi was dat.
Gelukkig kon ie daarna STOOM AFBLAZEN bij zn MODELLEN VRIENDIN.
Opfokken bedoel jequote:Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF in GRTD toenging jij die gozer nog in zijn hol kruipen
kuthoerenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik hoor![]()
Heb mijn best ook wel gedaan bij een paar, alleen je best doen is niet altijd voldoende
Ik en Fok-it gingen wel heerlijk happen toenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Opfokken bedoel jewas wel genot toen
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi was dat.
Lekker hè. Het is dat ze alle Warcraft 3 profielen een reset gaven paar jaar terug anders had ik dat serieus nog gespeeld ook.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Succes.
Ik zag net dat ik alleen Starcraft 2 nog mis van Blizzards actieve games.
Goed gamebedrijfje wel.
zijn daar beelden vanquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Moira ten huwelijk gevraagd op de middenstip van PEC
Post ze dan nog>quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:12 schreef Typisch het volgende:
Maar wel eerst even overleggen met onlogisch, JR. Die deed ook al erg zijn best in de BNW SC.
fokstokgenotquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Het mooiste vond ik wel een keer rellen met de fokstok.
Dat HMF op IRC kwam en stylo en dp instructies ging geven en zeggen dat ze gegroeid waren als user
Had zijn vriendin ook 4 masters en een yacht?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi was dat.
Toen had tweakers admin mij nog gepermbanned van het IRC netwerk.quote:
En je gaat voor haar?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze is moderator in R&P volgens mij
Anderhalfjaar ban oplopen en dan toch via via in contact komen schijnt te werken. Of het aan te raden valt is een goede tweede.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik hoor![]()
Heb mijn best ook wel gedaan bij een paar, alleen je best doen is niet altijd voldoende
Ik vind het echt een knappe vrouw,quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi was dat.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anderhalfjaar ban oplopen en dan toch via via in contact komen schijnt te werken. Of het aan te raden valt is een goede tweede.
Jij had met Crack toch?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anderhalfjaar ban oplopen en dan toch via via in contact komen schijnt te werken. Of het aan te raden valt is een goede tweede.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen had tweakers admin mij nog gepermbanned van het IRC netwerk.
En toen moest ie lachen omdat ik met een sri lankese proxy ging connecten.
En kreeg ik unban.
Tweakers admin god.
de fokstok rel was wel 1 van de betere rellenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Het mooiste vond ik wel een keer rellen met de fokstok.
Dat HMF op IRC kwam en stylo en dp instructies ging geven en zeggen dat ze gegroeid waren als user
Ow?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:33 schreef Elan het volgende:
Heb nog foto van HMF zijn beoogde vriendin in mn databse
Ze is toch nog in de 20?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh wat moet ik met een meid van 30+
hardop gelachen toenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de fokstok rel was wel 1 van de betere rellen
IRC was echt veel genot vroeger.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger ook echt genot, beetje kutten bij verschillende sites.
Nu niet meer. Gvd oud gvd.
netflix en chillquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh wat moet ik met een meid van 30+
Die was goed gek.quote:
ik was ook altijd actief op van die webbases spelletjesquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
IRC was echt veel genot vroeger.
Misschien kom je dan ooit bij Undercover In Nederlandquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
en lekker betalen voor een kkpaard
barafrancaquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was ook altijd actief op van die webbases spelletjes
barafranca, travian
die dingen
godenspellen
met die UI met een blonde getekende gozertquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die was goed gek.
Haar toemalig vriend was nog mod hier.
Aardige gozer wel.
Ze mag mij wel gewoon berijden dan hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
netflix en chill
en lekker betalen voor een kkpaard
en dat de stok gepikt was door iemand van VBLquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hardop gelachen toen
dms met iemand die zei dat zijn vrouw aan het huilen was omdat ze de stok wilde gaan halen
of iets in die trant
VHquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
met die UI met een blonde getekende gozert
wat een boefies he, die van VBLquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat de stok gepikt was door iemand van VBL![]()
En kreeg GGMM toen niet de schuld?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze mag mij wel gewoon berijden dan hoor
siiquote:
naatjequote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Elan het volgende:
Toen ze nog met naatje was was leuker
Soort Inso jr
waarquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar had ik toen mn identiteit bij verpraat toen ik 2 flessen wodka had gedronken.
Gvd gvd, moest ik Moira gaan vragen om het te verwijderen.
waarom raak ik hierbij betrokkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Elan het volgende:
Toen ze nog met naatje was was leuker
Soort Inso jr
Nee allang niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Smoofie het volgende:
Arachide,
[ code verwijderd ]
[..]
Hebben ze nog met elkaar>
Haha shitquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
sii
had een maatje die daar steevast zijn wekker om 6 uur voor ging zetten om heel de dag te ranken
ik kwam eens zo eentje tegen op een feestquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOlgens mij weet ik haar achternaam
Ik heb haar alleen nog maar op instaquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOlgens mij weet ik haar achternaam
Echt al enorm lang niet meer.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Smoofie het volgende:
Arachide,
[ code verwijderd ]
[..]
Hebben ze nog met elkaar>
op een kloon?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt al enorm lang niet meer.
VH postte nog wel een tijdje op een kloon in GRTD.
Aardige vent wel.
ik lulde mij altijd bij die grote families naar binnenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha shitik speelde het op de basisschool samen met m'n broer, denk dat ik het twee-drie uur per dag speelde maar dan had ik het ook wel gezien.
fantastickquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kwam eens zo eentje tegen op een feest
fantastick oid
in rotterdam
Ja ik zat ook bij families, toen was ik mobster/swindlr of zo en bam dood.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik lulde mij altijd bij die grote families naar binnen
dat vond ik eigenlijk leuker dan het ranken
welke kloon?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt al enorm lang niet meer.
VH postte nog wel een tijdje op een kloon in GRTD.
Aardige vent wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |