naatjequote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Elan het volgende:
Toen ze nog met naatje was was leuker
Soort Inso jr
waarquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar had ik toen mn identiteit bij verpraat toen ik 2 flessen wodka had gedronken.
Gvd gvd, moest ik Moira gaan vragen om het te verwijderen.
waarom raak ik hierbij betrokkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Elan het volgende:
Toen ze nog met naatje was was leuker
Soort Inso jr
Nee allang niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Smoofie het volgende:
Arachide,
[ code verwijderd ]
[..]
Hebben ze nog met elkaar>
Haha shitquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
sii
had een maatje die daar steevast zijn wekker om 6 uur voor ging zetten om heel de dag te ranken
ik kwam eens zo eentje tegen op een feestquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOlgens mij weet ik haar achternaam
Ik heb haar alleen nog maar op instaquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOlgens mij weet ik haar achternaam
Echt al enorm lang niet meer.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:39 schreef Smoofie het volgende:
Arachide,
[ code verwijderd ]
[..]
Hebben ze nog met elkaar>
op een kloon?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt al enorm lang niet meer.
VH postte nog wel een tijdje op een kloon in GRTD.
Aardige vent wel.
ik lulde mij altijd bij die grote families naar binnenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha shitik speelde het op de basisschool samen met m'n broer, denk dat ik het twee-drie uur per dag speelde maar dan had ik het ook wel gezien.
fantastickquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kwam eens zo eentje tegen op een feest
fantastick oid
in rotterdam
Ja ik zat ook bij families, toen was ik mobster/swindlr of zo en bam dood.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik lulde mij altijd bij die grote families naar binnen
dat vond ik eigenlijk leuker dan het ranken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |