Ow?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:33 schreef Elan het volgende:
Heb nog foto van HMF zijn beoogde vriendin in mn databse
Ze is toch nog in de 20?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh wat moet ik met een meid van 30+
hardop gelachen toenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de fokstok rel was wel 1 van de betere rellen
IRC was echt veel genot vroeger.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger ook echt genot, beetje kutten bij verschillende sites.
Nu niet meer. Gvd oud gvd.
netflix en chillquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh wat moet ik met een meid van 30+
Die was goed gek.quote:
ik was ook altijd actief op van die webbases spelletjesquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
IRC was echt veel genot vroeger.
Misschien kom je dan ooit bij Undercover In Nederlandquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
en lekker betalen voor een kkpaard
barafrancaquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was ook altijd actief op van die webbases spelletjes
barafranca, travian
die dingen
godenspellen
met die UI met een blonde getekende gozertquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die was goed gek.
Haar toemalig vriend was nog mod hier.
Aardige gozer wel.
Ze mag mij wel gewoon berijden dan hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
netflix en chill
en lekker betalen voor een kkpaard
en dat de stok gepikt was door iemand van VBLquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hardop gelachen toen
dms met iemand die zei dat zijn vrouw aan het huilen was omdat ze de stok wilde gaan halen
of iets in die trant
VHquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
met die UI met een blonde getekende gozert
wat een boefies he, die van VBLquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat de stok gepikt was door iemand van VBL![]()
En kreeg GGMM toen niet de schuld?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze mag mij wel gewoon berijden dan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |