quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ik heb weer die pleuris LaPo
Fucking hekel aan....
Waarom heb je een hekel aan de lapo?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ik heb weer die pleuris LaPo
Fucking hekel aan....
er stonden wederom LEUGENS en LASTER in.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het steeds weghalen is kinderachtig
Je hebt hem zelf weggehaald, aangezien ik alleen maar de oude OP hebquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
er stonden wederom LEUGENS en LASTER in.
Tevens heb je mn UI weggehaald
anders liet ik hem staan, we hebben tenslotte een deal.
Hmm, oke.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier is het niet erg, maar in andere topics moet je dan een nieuwe topic aanmakenquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan de lapo?
Misschien moet je een goeie UI nemen en niet die Immers.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier is het niet erg, maar in andere topics moet je dan een nieuwe topic aanmaken
Heb ik nooit zin in
nee nee er stonden rare teksten onder, vraag maar aan donquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf weggehaald, aangezien ik alleen maar de oude OP heb
Je faalt weer
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
nee nee er stonden rare teksten onder, vraag maar aan don
gisteren gewoon laten staan met OP
Er stond inderdaad onder wie dit leest is gek. lol.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
nee nee er stonden rare teksten onder, vraag maar aan don
gisteren gewoon laten staan met OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:33 schreef opperkleurder het volgende:
Soms denk ik wel eens dat sommigen hier 11 zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon OP weghalen danquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:33 schreef Saind het volgende:
Sinds wanneer staat dat idiote cringe plaatje in de op
het woord cringe is echt walgelijk
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:33 schreef opperkleurder het volgende:
Soms denk ik wel eens dat sommigen hier 11 zijn.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een willekeurig Engels woord. Ik heb een vermoedenquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:33 schreef Saind het volgende:
Sinds wanneer staat dat idiote cringe plaatje in de op
het woord cringe is echt walgelijk
SPOILER: cringeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2017 16:36:10 ]
oke dan!quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:36 schreef GGMM het volgende:
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto.
Calandquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:38 schreef Saind het volgende:
Wie heeft dat idiote verhaal geschreven eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |