Whiskysaus bevat nauwelijks whisky he.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb van de week een garnalen gerecht gemaakt, met een scheut Whisky
Sws alleen Creature Comforts is de moeite daaroquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb zelf met vervoeren nog nooit last gehad gelukkig. Ga nu met een backpack, dus kan niet echt veel kopen in Atlanta.
Wel als ik het maakquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Whiskysaus bevat nauwelijks whisky he.
Stijn en ik hebben het uitgepraat, nu jullie.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je klacht dien je bij Elan neer te leggen.
Nee gewoon whisky, geen whiskysausquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Whiskysaus bevat nauwelijks whisky he.
Als je wil dat iemand je met rust laat, moet je niet zelf elke keer gaan lopen janken over die persoon. Zoals ik al zei, ik wou gewoon onze strijdbijl begraven, maar jij begon met "hoer" en eindigde met "tyfusdebiel" of iets in die trant, om mij vervolgens te blokken. Dom.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
nounou
Ligt het alleen even toe hoor. Voor het geval mensen zich dat afvroegen.
Hij blokkeert mijn dm'squote:Op donderdag 2 februari 2017 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn en ik hebben het uitgepraat, nu jullie.
Waaruit zou dat dan blijken?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
sommige mensen nemen de SC net te serieus, ik noem een Scrummie.
Tijd om te stoppen met al die doelloze voetbalanalyses en politiek gezever en je meer te richten om levensgenieter en gevatheidquote:
Beter dan de lengte van een kind hebben op je 25equote:Op donderdag 2 februari 2017 16:23 schreef Typisch het volgende:
Elan en Scrummie zijn erg kinderachtig.
Ben ook wel nieuwsgierig naar hun Curious serie.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Sws alleen Creature Comforts is de moeite daaro
Zoveel tropicalia in je tas douwen als maar past
Elke keer als mijn twitter app open gaat zie ik bij what you may have missed stijn zn tweets staanquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen met al die doelloze voetbalanalyses en politiek gezever en je meer te richten om levensgenieter en gevatheid
Het steeds weghalen is kinderachtigquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Je gejank als iemand even die OP even weg haalt, om maar iets te noemen.
Ja, daaruit blijkt inderdaad heel erg dat ik deze SC en alles wat gezegd wordt heel serieus neem.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Je gejank als iemand even die OP even weg haalt, om maar iets te noemen.
Dat dus.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het steeds weghalen is kinderachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |