quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is tixati?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit boeit echt niemand
Praat eens Nederlands.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Elk (NTFS) systeem heeft een partitie van 100 MB, daar is niks raars aan.
Heb je nou filmpje van die dikke keeper opgeslagen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je plezier hebt.
[ afbeelding ]
Ik heb die achtergrond al heel lang ja.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel ietwat nostalgisch. Vroeger was vlammen verwerken in logo's wel heel stoer uiteraard
die van jou is wel heel leegquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je plezier hebt.
[ afbeelding ]
Past bij zijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die van jou is wel heel leeg
ja ik ben er al uitquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Elk (NTFS) systeem heeft een partitie van 100 MB, daar is niks raars aan.
Kun je ook bijna alleen in Den Haag vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope. Niemand van m'n vrienden ook. Maar goed 1,5k ratings die gaan nog wel dalen
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je nou filmpje van die dikke keeper opgeslagen?
oh.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het direct, maar ik vond het niet grappig genoeg om op te reageren.
twitter:NOSsport twitterde op donderdag 02-02-2017 om 16:06:24Geen invasie van nieuwe spelers bij PSV, zoals in Kerkrade (een plaats in Limburg). @LuukdeJong9 is tevreden. https://t.co/GGUqEsyH4B reageer retweet
okquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het direct, maar ik vond het niet grappig genoeg om op te reageren.
Naaktfoto's?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag hem de eerste keer al.
Ik had alleen oog voor iets anders
Dat was een leuk idee he.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaan we elkaar weer cijfers geven?
Dat is supergayquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaan we elkaar weer cijfers geven?
10 euro?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind jou een naar persoon, waarom zou ik je dan tietenpics sturen?
*jouw en *minderjarigenquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jou desktop vol minderjarige staat
Jouquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor maar op 1 forum gezeten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was altijd traditie op een forum waar ik in het verleden altijd kwam.
jouquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijg je nog nieuwe fles van saveur?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was altijd traditie op een forum waar ik in het verleden altijd kwam.
Ik had ooit een eigen forum.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor maar op 1 forum gezeten.
Toen kreeg ik permban, en kwam ik hier kijken.
Ik heb een iMac, maar dat is onhandig als je op de bank zitquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi he, al die lelijke windows plaatjes hier
Ik krijg het geld terug + 1 euro. Dit flesje hadden ze sowieso niet meer. Anders kon ik een kortingscode krijgen voor gratis verzenden volgende keer, maar begrijp dat er regelmatig codes in omloop zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg je nog nieuwe fles van saveur?
wat is ditquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:15 schreef Elan het volgende:
Inso 7.5
GGMM 7
Stijn 5
Charmed 8
Doublepain 2
Befbekje 4
Typisch 7
Onlogisch 7
opperkleurder 1
Drizzt 5-
Nap 7
Saind 8
Caland 8
welke was kapotquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik krijg het geld terug + 1 euro. Dit flesje hadden ze sowieso niet meer. Anders kon ik een kortingscode krijgen voor gratis verzenden volgende keer, maar begrijp dat er regelmatig codes in omloop zijn.
Jammer dat je in je snelheid een 0 bent vergeten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:15 schreef Elan het volgende:
Inso 7.5
GGMM 7
Stijn 5
Charmed 8
Doublepain 2
Befbekje 4
Typisch 7
Onlogisch 7
opperkleurder 1
Drizzt 5-
Nap 7
Saind 8
Caland 8
snap je de grap nou weer nietquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op donderdag 02-02-2017 om 16:06:24Geen invasie van nieuwe spelers bij PSV, zoals in Kerkrade (een plaats in Limburg). @LuukdeJong9 is tevreden. https://t.co/GGUqEsyH4B reageer retweet
Ik snap hem inmiddels weer.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
snap je de grap nou weer niet
Nu weten we wel dat je Scrummie stom vindt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:16 schreef Elan het volgende:
Scrummie zet ik er niet bij, want die beschouw ik niet als mens.
En daarom dus altijd je flessen in een ziplockie douwenquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:17 schreef opperkleurder het volgende:
Zag het al toen de doos aannam, hele zijkant was vochtig geworden.
Ik mis 422quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:15 schreef Elan het volgende:
Inso 7.5
GGMM 7
Stijn 5
Charmed 8
Doublepain 2
Befbekje 4
Typisch 7
Onlogisch 7
opperkleurder 1
Drizzt 5-
Nap 7
Saind 8
Caland 8
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:16 schreef Elan het volgende:
Totaal nietquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu weten we wel dat je Scrummie stom vindt.
Hou wel van die super fruitige IPA's, dus was benieuwd. Daarom ook To Ol Garden of Eden gehaald. Brewed with Apricot, Guava, Papaya, Passionfruit, and Mangoquote:
Lekker biertje dat.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hou wel van die super fruitige IPA's, dus was benieuwd. Daarom ook To Ol Garden of Eden gehaald. Brewed with Apricot, Guava, Papaya, Passionfruit, and Mango
Whisky*quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger ging het in deze SC nog over whiskey
"Laat mij met rust".quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:16 schreef Elan het volgende:
Ah, mooiquote:
Ik heb van de week een garnalen gerecht gemaakt, met een scheut Whiskyquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger ging het in deze SC nog over whiskey
Doe niet zo boos.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"Laat mij met rust".
En dan om de haverklap mij lastig vallen. Achterlijke jankbal.
Heb zelf met vervoeren nog nooit last gehad gelukkig. Ga nu met een backpack, dus kan niet echt veel kopen in Atlanta.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:17 schreef Saind het volgende:
[..]
En daarom dus altijd je flessen in een ziplockie douwen
nounouquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"Laat mij met rust".
En dan om de haverklap mij lastig vallen. Achterlijke jankbal.
Whiskysaus bevat nauwelijks whisky he.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb van de week een garnalen gerecht gemaakt, met een scheut Whisky
Sws alleen Creature Comforts is de moeite daaroquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb zelf met vervoeren nog nooit last gehad gelukkig. Ga nu met een backpack, dus kan niet echt veel kopen in Atlanta.
Wel als ik het maakquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Whiskysaus bevat nauwelijks whisky he.
Stijn en ik hebben het uitgepraat, nu jullie.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je klacht dien je bij Elan neer te leggen.
Nee gewoon whisky, geen whiskysausquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Whiskysaus bevat nauwelijks whisky he.
Als je wil dat iemand je met rust laat, moet je niet zelf elke keer gaan lopen janken over die persoon. Zoals ik al zei, ik wou gewoon onze strijdbijl begraven, maar jij begon met "hoer" en eindigde met "tyfusdebiel" of iets in die trant, om mij vervolgens te blokken. Dom.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
nounou
Ligt het alleen even toe hoor. Voor het geval mensen zich dat afvroegen.
Hij blokkeert mijn dm'squote:Op donderdag 2 februari 2017 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn en ik hebben het uitgepraat, nu jullie.
Waaruit zou dat dan blijken?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
sommige mensen nemen de SC net te serieus, ik noem een Scrummie.
Tijd om te stoppen met al die doelloze voetbalanalyses en politiek gezever en je meer te richten om levensgenieter en gevatheidquote:
Beter dan de lengte van een kind hebben op je 25equote:Op donderdag 2 februari 2017 16:23 schreef Typisch het volgende:
Elan en Scrummie zijn erg kinderachtig.
Ben ook wel nieuwsgierig naar hun Curious serie.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Sws alleen Creature Comforts is de moeite daaro
Zoveel tropicalia in je tas douwen als maar past
Elke keer als mijn twitter app open gaat zie ik bij what you may have missed stijn zn tweets staanquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen met al die doelloze voetbalanalyses en politiek gezever en je meer te richten om levensgenieter en gevatheid
Het steeds weghalen is kinderachtigquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Je gejank als iemand even die OP even weg haalt, om maar iets te noemen.
Ja, daaruit blijkt inderdaad heel erg dat ik deze SC en alles wat gezegd wordt heel serieus neem.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het steeds weghalen is kinderachtig
Ow is dat nog steeds een 'dingetje'?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |