Dat is supergayquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaan we elkaar weer cijfers geven?
10 euro?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind jou een naar persoon, waarom zou ik je dan tietenpics sturen?
*jouw en *minderjarigenquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jou desktop vol minderjarige staat
Jouquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor maar op 1 forum gezeten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was altijd traditie op een forum waar ik in het verleden altijd kwam.
jouquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijg je nog nieuwe fles van saveur?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was altijd traditie op een forum waar ik in het verleden altijd kwam.
Ik had ooit een eigen forum.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor maar op 1 forum gezeten.
Toen kreeg ik permban, en kwam ik hier kijken.
Ik heb een iMac, maar dat is onhandig als je op de bank zitquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi he, al die lelijke windows plaatjes hier
Ik krijg het geld terug + 1 euro. Dit flesje hadden ze sowieso niet meer. Anders kon ik een kortingscode krijgen voor gratis verzenden volgende keer, maar begrijp dat er regelmatig codes in omloop zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg je nog nieuwe fles van saveur?
wat is ditquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:15 schreef Elan het volgende:
Inso 7.5
GGMM 7
Stijn 5
Charmed 8
Doublepain 2
Befbekje 4
Typisch 7
Onlogisch 7
opperkleurder 1
Drizzt 5-
Nap 7
Saind 8
Caland 8
welke was kapotquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik krijg het geld terug + 1 euro. Dit flesje hadden ze sowieso niet meer. Anders kon ik een kortingscode krijgen voor gratis verzenden volgende keer, maar begrijp dat er regelmatig codes in omloop zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |