doe niet zo gek johquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
was jij niet mono zijn vriendin?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Elan het volgende:
Rens wilde mij eens komen aftuigen met een riem ( geen grap)
Kinkyquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Elan het volgende:
Ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Monopoly lijkt mij ook wel een lulletje rozenwater maar wel een aardige
beetje chillen op de treinquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat je niet snel je DM's van een paar jaar terug kan opzoekenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Elan het volgende:
Wat is jouw definitie van een lulletje rozenwater dan? Volgens mij is die Monopoly wel een redelijk sociale jongen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Lach maarquote:
is hij getrouwdquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
beetje chillen op de trein
lekker tevreden getrouwd (?) en wel met zijn fokchick
moet kunnen toch
Die Moira is wel een leuk meisje volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet kunnen toch
Serieus?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef Elan het volgende:
HMF was altijd meest creatieve in doodsbedreigingen
HMF in GRTD toenquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Lach maar
Was in zijn FC Groningen fase
HMF was altijd meest creatieve in doodsbedreigingen
Dat zeker maar als ik hem soms het mannetje zag uithangen hier. Ach ja, waar gaat het ook allemaal over.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet kunnen toch
ze zitten er wel, op de foksquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Moira is wel een leuk meisje volgens mij.
Mooi was dat.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF in GRTD toenging jij die gozer nog in zijn hol kruipen
Oh dat weet ik hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze zitten er wel, op de foks
doe je best eens
Succes.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker maar als ik hem soms het mannetje zag uithangen hier. Ach ja, waar gaat het ook allemaal over.
Ik ga maar eens koken en proberen niet inslaap te vallen.
Sc2 is al jaren dood.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Succes.
Ik zag net dat ik alleen Starcraft 2 nog mis van Blizzards actieve games.
Goed gamebedrijfje wel.
zijn KANKERLEKKERE WIJFquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi was dat.
Gelukkig kon ie daarna STOOM AFBLAZEN bij zn MODELLEN VRIENDIN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |