Ja, laten we die mongolen nog meer aandacht geven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:55 schreef Doublepain het volgende:
De eenheid der twee kwaden, Elan en Befbekje. Tot op heden helaas niet weg te krijgen. Moge god, Allah en Jupiter ons helpen dit kwaad te vernietigen. Opdat zij nooit meer terugkomen. Insha'allah, Deus vult. Till death.
Mag wmb de nieuwe OP tekst worden
Hoorde gister dat een Brit die voor YPG vocht suicide had gedaan om uit handen van ISIS te blijven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is oprecht een betere op
Stylo
Zo dan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Welkom in deze SC. Mocht u de users wat agressief vinden, stuurt u dan een DM naar GGMM die drie jaar lang deze users heeft opgeleid tot randdebielen.''
Stylo kakte al in zn broek als hij een turk zag man. Die is lekker bij wat blanke mensen gaan wonen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoorde gister dat een Brit die voor YPG vocht suicide had gedaan om uit handen van ISIS te blijven.
Hopelijk zat Stylo daar niet bij.,
Madame_Paon stond er ook inquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we die mongolen nog meer aandacht geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker grappie, Caland!
oudquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker grappie, Caland!
had nog niet eerder gezienquote:
Knetterkrankjorum?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb aan niemand een hekel eigenlijk
Nee ook niet.quote:
wiequote:Op donderdag 2 februari 2017 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Zelfs geen hekel aan GGMM
Vind hem geen leuke user, maar een hekel, nee
Owjaaaaaaaaaaaaa ik heb wel een hekel aan 1 iemand!
Helemaal vergeten, maar die post gelukkig al jaren niet meer op dit forum
zal hem even appen dat je hem mist.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even met de ploertendoder langsgaan
Nee doe maar nietquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal hem even appen dat je hem mist.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even met de ploertendoder langsgaan
Steven was wel veel toffer dan hmfquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven valt bij mij wel onder het kopj hmf. Het kan mij niks schelen maar waarom ze en zekere status hebben/hadden zal ik nooit begrijpen.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven valt bij mij wel onder het kopje hmf. Het kan mij niks schelen maar waarom ze en zekere status hebben/hadden zal ik nooit begrijpen.
Heeft steven een status dan? Behalve kale mongul?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven valt bij mij wel onder het kopje hmf. Het kan mij niks schelen maar waarom ze en zekere status hebben/hadden zal ik nooit begrijpen.
Hij en Monopoly zijn chill irlquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven was wel veel toffer dan hmf
Alsnog een hoop schreeuwen en denken dat stoer doen op een forum daadwerkelijk stoer is/wat inhoudtquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven was wel veel toffer dan hmf
Ik heb gelukkig alleen Monopoly gemeet, zeker toffe gast.quote:
tegen jou, nee toch?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens in een mapje, alle bedreigingen bewaard
Wat ze allebei wel hebben dat het niet erg is dat ze weg zijn. Shit werd saai.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog een hoop schreeuwen en denken dat stoer doen op een forum daadwerkelijk stoer is/wat inhoudt
Samzz bedoel je nu?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig alleen Monopoly gemeet, zeker toffe gast.
Van 2 andere heb ik vernomen, dat Steven wel ok was irl.
Maar die 1 had een relatie met hem (gehad) dus dat is logisch
Toen moest je huilen toch?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo hallo, heb je die rel niet meegemaakt![]()
Ik heb wel eens pics van Steven gezien, hoe hij die Samzz heeft weten te regelen is mij een raadsel.quote:
Steven had wel een mooie ierse kop.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens pics van Steven gezien, hoe hij die Samzz heeft weten te regelen is mij een raadsel.
Lelijk is ze niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, de paardenchick. Met haar dikke reet.
Ach ja doodsbedreigingen vond ik niet echt fijn neequote:
postcount boven de 10k en je kunt best een poging wagen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens pics van Steven gezien, hoe hij die Samzz heeft weten te regelen is mij een raadsel.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
postcount boven de 10k en je kunt best een poging wagen hoor
Weet jij nog hoe Happel modereerde, die delete gewoon het halve topic en bij commentaar zei hij opkankeren nuquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja doodsbedreigingen vond ik niet echt fijn nee![]()
Maar gehuild niet nee.
Goede vriendin van mij (die Steven kon) heeft op mij ingepraat, waardoor het e.e.a. gesust is.
Tevens heeft Fok! hier nooit wat mee gedaan.
Lijkt wel of ze toen minder streng waren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |