Jesisquote:
JOHquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is het Geo4kant geweest.
VBL / [VBL Slowchat] #526 Serhat Koç is dé Held van heel Eindhoven.
Werk je in een kerk? Schunnig is die toch niet?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Donder eens op, proleet, sommige mensen hebben wél werk.
Wie was dit ook alweer?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit ja, godverdomme Elan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Donder eens op, proleet, sommige mensen hebben wél werk.
Tyron.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie was dit ook alweer?
[ afbeelding ]
Alsof je in een kerk moet werken omdat niet te willen op je werk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Werk je in een kerk? Schunnig is die toch niet?
Tyronquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie was dit ook alweer?
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een goeie zet van je.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Help eens met nieuwe UI zoeken teringmongool
Hmm ik had hem toch anders ingeschat.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schrijf jij even een nieuw introverhaaltje dan.
Dood.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Tyron eigenlijk gebleven?
zozoquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
Welkom in deze kankersc. De OP is kanker, de posts zijn kanker, de mods zijn kanker.
je vergeet watquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
Welkom in deze kankersc. De OP is kanker, de posts zijn kanker, de mods zijn kanker.
Dat is ook niet nodig om dat te bepalen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, lees hem niet dagelijks.
''Welkom in deze SC. Mocht u de users wat agressief vinden, stuurt u dan een DM naar GGMM die drie jaar lang deze users heeft opgeleid tot randdebielen.''quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
Dat is een behoorlijke veeg uit de pan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Welkom in deze SC. Mocht u de users wat agressief vinden, stuurt u dan een DM naar GGMM die drie jaar lang deze users heeft opgeleid tot randdebielen.''
Je bent echt dom hequote:Op donderdag 2 februari 2017 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]2 jaar geleden zou je zoiets nooit gepost hebben
Duh, toen was ik mod.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]2 jaar geleden zou je zoiets nooit gepost hebben
Het staat er nu verdomme nog gewoon in ookquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
Onder zijn bezielende leiding werden er NOOIT zulke buitenproportionele dingen gepost in VBL. Kan toch niet man.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Welkom in deze SC. Mocht u de users wat agressief vinden, stuurt u dan een DM naar GGMM die drie jaar lang deze users heeft opgeleid tot randdebielen.''
Vind je? Ik vond het geen reactie waard.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke veeg uit de pan.
he actually did itquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het staat er nu verdomme nog gewoon in ook![]()
Jaar geleden ook niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, toen was ik mod.
Mods die schelden zijn niet serieus te nemen.
Saindgod.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
he actually did it
the absolute madman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |