Idee van Mikeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
Wat zijn dolfijnen pics?Vraag het dan ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
Wat zijn dolfijnen pics?Daar gaan we het niet over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Dan waren alle woorden met hoofdletters geweestquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben
Hij heeft een dolfijn gepost.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar het om gaat
Ik weet niet meer of ik van je moet houden of je hatenquote:
Erwin, ben jij dit?quote:
Daar krijg je echt geen ban voor hoorquote:
Veel plezier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
Fijne avond nog menschen, ik ben de mooiste stad van Nederland maar weer eens van binnen bekijken.
Gegroet
Zie je zo in Amsterdam pikquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
Fijne avond nog menschen, ik ben de mooiste stad van Nederland maar weer eens van binnen bekijken.
Gegroet
Hoezo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik van je moet houden of je haten
Ik kom morgen ook langs Den Boschquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
Gegroet
typisch heet den bosch?quote:
Mind the PIquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch lachen joh. Stel je niet zo aan.
Nee, Gewoon nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgende TT moet weer over Narsingh gaan he
Wie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgende TT moet weer over Narsingh gaan he
Bazenspeler datquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft het over ene Narsingh. Volgens mij Furdjel Narsingh..
Poeh gelukkig ga ik straks 2 weekjes in de Delfse hout kamperen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb meisjes van 17 gezien die compleet verrot gerost werden door die gasten. Zieke bende daarro.
Nee die andere die maanden in jouw fobo stond.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft het over ene Narsingh. Volgens mij Furdjel Narsingh..
Bewijs?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee die andere die maanden in jouw fobo stond.
Willemsquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee die andere die maanden in jouw fobo stond.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh gelukkig ga ik straks 2 weekjes in de Delfse hout kamperen.
Ik heb sowieso tot 1 januari een Fredje UI.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Achterlijke users in de SC die constant hun UI veranderenpak eens een vaste voor de SC OP.
Een SC OP met allemaal UI's erinquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Achterlijke users in de SC die constant hun UI veranderenpak eens een vaste voor de SC OP.
Jij maakt daar echt screenshots van en slaat ze dan op. Treurneus.quote:
Omdat ik wist dat dit kwamquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij maakt daar echt screenshots van en slaat ze dan op. Treurneus.
Verzin iets andersquote:
Daar ook echt een screenshot van maken om hem te bewaren voor het geval dat Narsigh niet naar Ajax komt, wat ben je toch een enorme nerd af en toequote:
Mijn hele leven is idd zielig als ik 10 seconden een screenshot maak en opsla.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je slaat dat ook serieus op héZielig leven heb je dan.
Het zegt wel veel over je karakter, ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn hele leven is idd zielig als ik 10 seconden een screenshot maak en opsla.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn hele leven is idd zielig als ik 10 seconden een screenshot maak en opsla.
Wat is ditquote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of onderdeel van een firewall / router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,70 per maand een abonnement aanschaffen (¤1,57 per maand bij aanschaf van een jaarabonnement) [16].
Toen was hij al bijna binnenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ook echt een screenshot van maken om hem te bewaren voor het geval dat Narsigh niet naar Ajax komt, wat ben je toch een enorme nerd af en toe
Dan ben je echt kankerkansloos man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ook echt een screenshot van maken om hem te bewaren voor het geval dat Narsigh niet naar Ajax komt, wat ben je toch een enorme nerd af en toe
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Spam, heb er ook last van en heb niet eens addblock
Zei Stijn...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Je zet jezelf echt voor schut man.
Laat het niet te vaak gebeuren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ga koffiedrinken en ben weg. Mijn excuses dat ik jullie in de steek laat.
Teveel moeite, laat GlowMouse t zelf maar uitzoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
Open dan een topic in FOK!features, Bugs & Development
Dan moet je niet zeuren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Teveel moeite, laat GlowMouse t zelf maar uitzoeken.
Davyquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en dat zei ik en dat zei piet.
Geen sterkte comeback, terwijl je deze makkelijk had kunnen winnen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en dat zei ik en dat zei piet.
Hij vraagt bewijs, als je ermee komt gaat hij piepenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen sterkte comeback, terwijl je deze makkelijk had kunnen winnen.
Ik bedoel komop, hij slaat een screenshot op om iemand op internet te pesten.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen sterkte comeback, terwijl je deze makkelijk had kunnen winnen.
Dat is geen doublequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom een double facepalm
Je vindt het totaal niet zielig van jezelf dat je screenshots maakt van een fotoboek om te bewaren zodat je iemand daar evt. mee kan pesten? Echt niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij vraagt bewijs, als je ermee komt gaat hij piepen
En dan noemt uitgerekend hij iemand zielig. Moet niet gekker worden.
Jij bent zielig dat je dat gaat opslaan voor later.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij vraagt bewijs, als je ermee komt gaat hij piepen
En dan noemt uitgerekend hij iemand zielig. Moet niet gekker worden.
Nee niet echt. Ik zie mij ook nergens pesten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vindt het totaal niet zielig van jezelf dat je screenshots maakt van een fotoboek om te bewaren zodat je iemand daar evt. mee kan pesten? Echt niet?
Dit dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
Hmm.. oke. Ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik zie mij ook nergens pesten.
Je faalt eerder hard dan dat je pest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik zie mij ook nergens pesten.
Hij dacht ook toen je "bewijs?" vroeg zo van "Ohhh! Nu heb ik hem!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je faalt eerder hard dan dat je pest.
Zelfs mods doen nu meequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij dacht ook toen je "bewijs?" vroeg zo van "Ohhh! Nu heb ik hem!!".
Zijn hart maakte een sprongetje. Wel schattig hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mentally Challengedquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Speciaal noemen ze dat toch tegenwoordig.
Daarna wel zonder rietje drinken. Rietje kan erg gevaarlijk zijn voor zulke speciale jongens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En zijn pakje Wicky moet door de juf worden opengemaakt
Ik dacht eerder dat hij met wat anders aankwam, maar dit spant de kroonquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan lijkt het alsof iemand iets om zijn mening geeft?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon "Hou je smoel Callie, met Immers look-a-like-gezicht". Dan ben je er van af.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je nu voor hem zat had hij je nat gespoten met z'n pakje wicky.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had ik hem even bij het fietsenhok opgewachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met versterking voor het geval hij moeilijk gaat doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan had ik hem even bij het fietsenhok opgewacht
Een verstandelijk beperkt jochie moet wel lukken denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met versterking voor het geval hij moeilijk gaat doen?
Zeker dit jaar nog gebeurd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met versterking voor het geval hij moeilijk gaat doen?
Wees voorbereid op verrassingenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een verstandelijk beperkt jochie moet wel lukken denk ik
Die kent z'n eigen krachten niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een verstandelijk beperkt jochie moet wel lukken denk ik
Kan je de OP even in een code zetten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you!) dit een van de beste en gezelligste SC's van Fok!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?
Prachtusers
Kutusers
Persona non grata
Madame_Poan
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you!) dit een van de beste en gezelligste SC's van Fok!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Prachtusers
Kutusers
Persona non grata
Madame_Poan
Wuuutquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you!) dit een van de beste en gezelligste SC's van Fok!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is ons motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Prachtusers
Kutusers
Persona non grata
Madame_Poan
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, waarom sta ik er niet tussen Geo?
Ook niet bij de kutusers?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat je geen vaste UI hebt, niet omdat je geen prachtuser bent want dat ben jequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezelf prachtuser vindenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je geen vaste UI hebt, niet omdat je geen prachtuser bent want dat ben jeEn ik zal er vast een aantal vergeten zijn
Zet stinho erbij en haal kutusers weg en het is toch goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je geen vaste UI hebt, niet omdat je geen prachtuser bent want dat ben jeEn ik zal er vast een aantal vergeten zijn
Sjakie, ouwe pik! Nog geneukt?quote:
Nee man, lekker weer fulltime werken. Beetje sjekkies roken en heftruck rijden. Jij dan? Kim Bauer nog gezien de laatste tijd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sjakie, ouwe pik! Nog geneukt?
Nee maar je bent wel ontzettend kutquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Screenshots maken op fok en ze bewaren.
Dj_Day-V heeft toch ook wel regelmatig een andere UI, ik moet eerst even kijken welke kutuser ermee bedoeld werdquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tweeling broer van Immers zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Screenshots maken op fok en ze bewaren.
Had je maar nuchter moeten zijn vannachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Link eens naar die foto/posts? Ik snap deze niet.
Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee man, lekker weer fulltime werken. Beetje sjekkies roken en heftruck rijden. Jij dan? Kim Bauer nog gezien de laatste tijd?
Ja ik ga het binnenkort ook weer eens een keer kijken. Eerst alles van Sopranos kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NeeMaar als Kim weer langskomt dan duik ik er bovenop
Binnenkort weer eens 24 kijken
Hmm, op het 'kutuser' gedeelte na best een mooie OP eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you!) dit een van de beste en gezelligste SC's van Fok!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is ons motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Prachtusers
Kutusers
Persona non grata
Madame_Poan
Is al weggehaaldquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm, op het 'kutuser' gedeelte na best een mooie OP eigenlijk.
De SC is van ons, dus we kunnen altijd discussiëren voor een OP change.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm, op het 'kutuser' gedeelte na best een mooie OP eigenlijk.
HAHAHA!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
van welk spel is dat eigenlijk, of van welke animequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
http://i.fok.nl/usericons/104573/54.jpg
Deze mag erbij
Captain Gaylordquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
van welk spel is dat eigenlijk, of van welke anime
Bleachquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Vandaag bestaat de SC ook 6 maanden trouwens
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
Natuurlijk, we vergeten Guitarist weer
Wiequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
Natuurlijk, we vergeten Guitarist weer
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog een plekje voor de gesneuvelden bijgevoegd
Smoofie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog een plekje voor de gesneuvelden bijgevoegd
hmf gaat alleen maar lopen kutten danquote:
Bleachquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Het ging om Beach toch ofzo, die hier net was?
Als je die jongen een aanleiding geeftquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf gaat alleen maar lopen kutten dan
Dit iddquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:
Nou en, toffe user.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Caland het volgende:
Lange lans ofzo heeft hier toch ook nooit gepost?
neequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is toch die gare tekenfilmserie met die wolven ofzo toch?
Tarado iddquote:
En tongquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok, doe Bansheeboy er ook maar tussen dan.
Ik dacht trouwens altijd dat het een fotocamera was, zie nu aan de beschrijving dat het een band is.quote:
Ik kom in de buurtquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet Kapi z'n UI als eerst, hij post hier immmers (hihi immers) het meest.
Nee gewoon neequote:
quote:
quote:
Volgorde was willekeurig, maar inderdaad misschien top5 vooraan gooien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet Kapi z'n UI als eerst, hij post hier immmers (hihi immers) het meest.
over Immers gesprokenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
Johannesvermeer, monoquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen tarado en LR missen we toch nog
Je doet je best maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst even een lijstje graag. Word helemaal gek van dat gepiel
Doe anders heel vblquote:
nee, dan heb je geilerds die dat daadwerkelijk belangrijk vindenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgorde was willekeurig, maar inderdaad misschien top5 vooraan gooien.
Dit dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
Wel users die hier regelmatig komen en posten..
Hoezo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef GGMM het volgende:
Toch ben ik ben ik bang dat die UI's de instroom van nieuwe users beperkt.
als dat betekent dat dit geen nachtbagger #2 wordt is dat niet zo ergquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef GGMM het volgende:
JVquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak jij eens een lijstje wat er nog bij moet, ga ik even koffie zetten
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
Wat ik overigens wel weer helemaal hilarisch vindt is dat bij ieder nieuw deel de OP van dit topic in Madame_poan d'r spytool terecht komt
Doe gewoon mensen die hier regelmatig posten en niet 1x in de 3maandenquote:
GEen dank.quote:Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2012 t/m 19-07-2012
nr / aantal posts / gebruiker
001 11090 stevenmac26
002 11026 kapiteintje
003 10488 Geo4kant
004 08016 Ajacied422
005 07927 Smoofie
006 06952 Littlerabbit
007 06657 GGMM
008 06308 Dj_Day-V
009 05808 mrstylo
010 05630 Caland
011 05519 Helpmefok
012 04759 Jojoortje
013 04578 ajacied4lf
014 04246 Dr.Mikey
015 03885 DonRaja
016 03683 napoleonfour
017 03403 RensAjacied
018 02838 Typisch
019 02723 Doublepain
020 02490 Stokstaart
021 02179 SjaakBauer
022 01904 Tarado
023 01880 Saind
024 01826 -_Guitarist_-
025 01600 j0rdiiii
026 01563 PizzaGeit
027 01476 Tjacka
028 01375 De_kromme
029 01338 Morpheus2002
030 01327 Happel
031 01308 Dromenvangertje
032 01160 Monopoly
033 01117 The_Groove
034 01108 Tyron
035 01082 Drizzt_DoUrden
036 01050 AryaMehr
037 00943 AFCNiels
038 00925 msnk
039 00916 Muto
040 00912 HuffTheTalbot
041 00878 inZanity
042 00848 Cara
043 00654 Paul-89
044 00603 Anonymousz
045 00562 eight
046 00536 Adames
047 00499 johannes_vermeer
048 00475 zoekeenleven
049 00405 Grifte
050 00346 BrandX
051 00324 yvonne
052 00316 KnutdeIJsbeer
053 00301 Rens-Reith
054 00265 Gramulanion
055 00261 IsaacCuenca
056 00252 ValHallen
057 00196 TakAFCA
058 00190 Bonkers.
059 00189 honkeytonk
060 00175 Roffamannetje
061 00166 LosBuenosMuchachos
062 00164 MRN89
063 00148 Unfckingtitled
064 00146 Outpost76
065 00143 Dekatria
066 00140 tochweerhenk
067 00130 Gnieperd
068 00120 roos85
069 00115 Karzai
070 00104 tompsv18
071 00099 Bieks
072 00092 Lange_Lans
073 00084 WhatsTheSecret
074 00081 onlogisch
075 00078 Insomnia_
076 00077 Nick-GizMo
077 00067 Lauzi-1993
078 00065 EK-burger
079 00057 Nembrionic
080 00054 Morgen-
080 00054 Lithia
080 00054 leolinedance
083 00052 Nober
083 00052 sig000
085 00048 DeParo
086 00047 tong80
086 00047 Stevenzenl
086 00047 Symphonic
089 00046 Bos81
089 00046 heloef
089 00046 Flippiee
092 00045 fightgorilla
093 00044 Madame_Paon
093 00044 Afhaalchinees
095 00042 Netsplitter
096 00041 LudoSanders
096 00041 TwenteFC
098 00040 Lokale_Notabele
099 00039 n00b13
100 00038 Klinkerbotsing
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Dan zet je erbij dat iedereen welkom is oid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe nr 1quote:
Tjacka en douplepainquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
Krijg nou wat, Steven heeft kapiteintje ingehaald.
JohannesVermeerquote:
Dan zou mono er niet in staanquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Eigenlijk moet gewoon de top30 erin maarja
Dan moet ik doorpostenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Eigenlijk moet gewoon de top30 erin maarja
Die post hier net een weekquote:
MrStyloquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voeg er iig nog 1 toe, dan hebben we 2 rijen compleet
Monopolyquote:
Redelijk mee eens jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk moeten de voorwaraden zijn 2000+ posts en 1 maand actief
Niet té moeilijk over doen, gewoon iedereen die dat wil erin pleuren joh, niemand hoeft zich te "bewijzen" oid. Mensen zijn ook wel eens een tijdje minder aanwezig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
DoublePain ook wel, laatste tijd actief.
Maarja beetje lastig wie wel wie nietwant wanneer ben je prachtuser, hoelang moet je mee doen etc
Wat een standquote:
ARYAMEHRquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet té moeilijk over doen, gewoon iedereen die dat wil erin pleuren joh, niemand hoeft zich te "bewijzen" oid. Mensen zijn ook wel eens een tijdje minder aanwezig.
Bij 'RIP' mis ik Anyanogwat, die user die altijd die discussies met kapi had.
postcount+1quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk moeten de voorwaraden zijn 2000+ posts en 1 maand actief
AhryaMehrquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet té moeilijk over doen, gewoon iedereen die dat wil erin pleuren joh, niemand hoeft zich te "bewijzen" oid. Mensen zijn ook wel eens een tijdje minder aanwezig.
Meirquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
oh tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ja.
Op z'n ajax-haat na wel een toffe user
Mee eens ja, zo'n OP lees je verder toch nooit, wat maakt het uit. Laat gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toegevoegd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ja.
Op z'n ajax-haat na wel een toffe user
Nu weer wel als het goed is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Morph ik kan de OP niet meer wijzigen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Morph ik kan de OP niet meer wijzigen
watquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat leuk op mobiel is het de f van Feyenoord.
Ga weg danquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
Al is het niet echt slim om met z'n 3en tegelijk in de OP te zitten
noemen jullie het niet Feijenoordquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat leuk op mobiel is het de f van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |