Wuuutquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you!) dit een van de beste en gezelligste SC's van Fok!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is ons motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?
Prachtusers
Kutusers
Persona non grata
Madame_Poan
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, waarom sta ik er niet tussen Geo?
Ook niet bij de kutusers?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat je geen vaste UI hebt, niet omdat je geen prachtuser bent want dat ben jequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezelf prachtuser vindenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je geen vaste UI hebt, niet omdat je geen prachtuser bent want dat ben jeEn ik zal er vast een aantal vergeten zijn
Zet stinho erbij en haal kutusers weg en het is toch goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je geen vaste UI hebt, niet omdat je geen prachtuser bent want dat ben jeEn ik zal er vast een aantal vergeten zijn
Sjakie, ouwe pik! Nog geneukt?quote:
Nee man, lekker weer fulltime werken. Beetje sjekkies roken en heftruck rijden. Jij dan? Kim Bauer nog gezien de laatste tijd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sjakie, ouwe pik! Nog geneukt?
Nee maar je bent wel ontzettend kutquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Screenshots maken op fok en ze bewaren.
Dj_Day-V heeft toch ook wel regelmatig een andere UI, ik moet eerst even kijken welke kutuser ermee bedoeld werdquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tweeling broer van Immers zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Screenshots maken op fok en ze bewaren.
Had je maar nuchter moeten zijn vannachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Link eens naar die foto/posts? Ik snap deze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |