Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee man, lekker weer fulltime werken. Beetje sjekkies roken en heftruck rijden. Jij dan? Kim Bauer nog gezien de laatste tijd?
Ja ik ga het binnenkort ook weer eens een keer kijken. Eerst alles van Sopranos kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NeeMaar als Kim weer langskomt dan duik ik er bovenop
Binnenkort weer eens 24 kijken
Hmm, op het 'kutuser' gedeelte na best een mooie OP eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you!) dit een van de beste en gezelligste SC's van Fok!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is ons motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?
Prachtusers
Kutusers
Persona non grata
Madame_Poan
Is al weggehaaldquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm, op het 'kutuser' gedeelte na best een mooie OP eigenlijk.
De SC is van ons, dus we kunnen altijd discussiëren voor een OP change.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm, op het 'kutuser' gedeelte na best een mooie OP eigenlijk.
HAHAHA!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, waarom sta ik er niet tussen Geo?
van welk spel is dat eigenlijk, of van welke animequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
http://i.fok.nl/usericons/104573/54.jpg
Deze mag erbij
Captain Gaylordquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
van welk spel is dat eigenlijk, of van welke anime
Bleachquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
van welk spel is dat eigenlijk, of van welke anime
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Vandaag bestaat de SC ook 6 maanden trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |