Mentally Challengedquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Speciaal noemen ze dat toch tegenwoordig.
Daarna wel zonder rietje drinken. Rietje kan erg gevaarlijk zijn voor zulke speciale jongens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En zijn pakje Wicky moet door de juf worden opengemaakt
Ik dacht eerder dat hij met wat anders aankwam, maar dit spant de kroonquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij dacht ook toen je "bewijs?" vroeg zo van "Ohhh! Nu heb ik hem!!".
Maar dan lijkt het alsof iemand iets om zijn mening geeft?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon "Hou je smoel Callie, met Immers look-a-like-gezicht". Dan ben je er van af.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je nu voor hem zat had hij je nat gespoten met z'n pakje wicky.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had ik hem even bij het fietsenhok opgewachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met versterking voor het geval hij moeilijk gaat doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan had ik hem even bij het fietsenhok opgewacht
Een verstandelijk beperkt jochie moet wel lukken denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met versterking voor het geval hij moeilijk gaat doen?
Zeker dit jaar nog gebeurd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met versterking voor het geval hij moeilijk gaat doen?
Wees voorbereid op verrassingenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een verstandelijk beperkt jochie moet wel lukken denk ik
Die kent z'n eigen krachten niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een verstandelijk beperkt jochie moet wel lukken denk ik
Kan je de OP even in een code zetten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you!) dit een van de beste en gezelligste SC's van Fok!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?
Prachtusers
Kutusers
Persona non grata
Madame_Poan
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you!) dit een van de beste en gezelligste SC's van Fok!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Prachtusers
Kutusers
Persona non grata
Madame_Poan
Wuuutquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you!) dit een van de beste en gezelligste SC's van Fok!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is ons motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Prachtusers
Kutusers
Persona non grata
Madame_Poan
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, waarom sta ik er niet tussen Geo?
Ook niet bij de kutusers?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat je geen vaste UI hebt, niet omdat je geen prachtuser bent want dat ben jequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezelf prachtuser vindenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je geen vaste UI hebt, niet omdat je geen prachtuser bent want dat ben jeEn ik zal er vast een aantal vergeten zijn
Zet stinho erbij en haal kutusers weg en het is toch goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je geen vaste UI hebt, niet omdat je geen prachtuser bent want dat ben jeEn ik zal er vast een aantal vergeten zijn
Sjakie, ouwe pik! Nog geneukt?quote:
Nee man, lekker weer fulltime werken. Beetje sjekkies roken en heftruck rijden. Jij dan? Kim Bauer nog gezien de laatste tijd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sjakie, ouwe pik! Nog geneukt?
Nee maar je bent wel ontzettend kutquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Screenshots maken op fok en ze bewaren.
Dj_Day-V heeft toch ook wel regelmatig een andere UI, ik moet eerst even kijken welke kutuser ermee bedoeld werdquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tweeling broer van Immers zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Screenshots maken op fok en ze bewaren.
Had je maar nuchter moeten zijn vannachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Link eens naar die foto/posts? Ik snap deze niet.
Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee man, lekker weer fulltime werken. Beetje sjekkies roken en heftruck rijden. Jij dan? Kim Bauer nog gezien de laatste tijd?
Ja ik ga het binnenkort ook weer eens een keer kijken. Eerst alles van Sopranos kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NeeMaar als Kim weer langskomt dan duik ik er bovenop
Binnenkort weer eens 24 kijken
Hmm, op het 'kutuser' gedeelte na best een mooie OP eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de VBL SC!
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you!) dit een van de beste en gezelligste SC's van Fok!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is ons motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Prachtusers
Kutusers
Persona non grata
Madame_Poan
Is al weggehaaldquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm, op het 'kutuser' gedeelte na best een mooie OP eigenlijk.
De SC is van ons, dus we kunnen altijd discussiëren voor een OP change.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm, op het 'kutuser' gedeelte na best een mooie OP eigenlijk.
HAHAHA!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
van welk spel is dat eigenlijk, of van welke animequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
http://i.fok.nl/usericons/104573/54.jpg
Deze mag erbij
Captain Gaylordquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
van welk spel is dat eigenlijk, of van welke anime
Bleachquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Adames het volgende:
[..]
van welk spel is dat eigenlijk, of van welke anime
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Vandaag bestaat de SC ook 6 maanden trouwens
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
Natuurlijk, we vergeten Guitarist weer
Wiequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
Natuurlijk, we vergeten Guitarist weer
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog een plekje voor de gesneuvelden bijgevoegd
Smoofie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog een plekje voor de gesneuvelden bijgevoegd
hmf gaat alleen maar lopen kutten danquote:
Bleachquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Het ging om Beach toch ofzo, die hier net was?
Als je die jongen een aanleiding geeftquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf gaat alleen maar lopen kutten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |