Idee van Mikeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
Wat zijn dolfijnen pics?Vraag het dan ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
Wat zijn dolfijnen pics?Daar gaan we het niet over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Dan waren alle woorden met hoofdletters geweestquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben
Hij heeft een dolfijn gepost.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar het om gaat
Ik weet niet meer of ik van je moet houden of je hatenquote:
Erwin, ben jij dit?quote:
Daar krijg je echt geen ban voor hoorquote:
Veel plezier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
Fijne avond nog menschen, ik ben de mooiste stad van Nederland maar weer eens van binnen bekijken.
Gegroet
Zie je zo in Amsterdam pikquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
Fijne avond nog menschen, ik ben de mooiste stad van Nederland maar weer eens van binnen bekijken.
Gegroet
Hoezo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik van je moet houden of je haten
Ik kom morgen ook langs Den Boschquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
Gegroet
typisch heet den bosch?quote:
Mind the PIquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch lachen joh. Stel je niet zo aan.
Nee, Gewoon nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgende TT moet weer over Narsingh gaan he
Wie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgende TT moet weer over Narsingh gaan he
Bazenspeler datquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft het over ene Narsingh. Volgens mij Furdjel Narsingh..
Poeh gelukkig ga ik straks 2 weekjes in de Delfse hout kamperen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb meisjes van 17 gezien die compleet verrot gerost werden door die gasten. Zieke bende daarro.
Nee die andere die maanden in jouw fobo stond.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft het over ene Narsingh. Volgens mij Furdjel Narsingh..
Bewijs?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee die andere die maanden in jouw fobo stond.
Willemsquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee die andere die maanden in jouw fobo stond.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh gelukkig ga ik straks 2 weekjes in de Delfse hout kamperen.
Ik heb sowieso tot 1 januari een Fredje UI.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Achterlijke users in de SC die constant hun UI veranderenpak eens een vaste voor de SC OP.
Een SC OP met allemaal UI's erinquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Achterlijke users in de SC die constant hun UI veranderenpak eens een vaste voor de SC OP.
Jij maakt daar echt screenshots van en slaat ze dan op. Treurneus.quote:
Omdat ik wist dat dit kwamquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij maakt daar echt screenshots van en slaat ze dan op. Treurneus.
Verzin iets andersquote:
Daar ook echt een screenshot van maken om hem te bewaren voor het geval dat Narsigh niet naar Ajax komt, wat ben je toch een enorme nerd af en toequote:
Mijn hele leven is idd zielig als ik 10 seconden een screenshot maak en opsla.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je slaat dat ook serieus op héZielig leven heb je dan.
Het zegt wel veel over je karakter, ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn hele leven is idd zielig als ik 10 seconden een screenshot maak en opsla.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn hele leven is idd zielig als ik 10 seconden een screenshot maak en opsla.
Wat is ditquote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of onderdeel van een firewall / router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,70 per maand een abonnement aanschaffen (¤1,57 per maand bij aanschaf van een jaarabonnement) [16].
Toen was hij al bijna binnenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ook echt een screenshot van maken om hem te bewaren voor het geval dat Narsigh niet naar Ajax komt, wat ben je toch een enorme nerd af en toe
Dan ben je echt kankerkansloos man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ook echt een screenshot van maken om hem te bewaren voor het geval dat Narsigh niet naar Ajax komt, wat ben je toch een enorme nerd af en toe
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Spam, heb er ook last van en heb niet eens addblock
Zei Stijn...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Je zet jezelf echt voor schut man.
Laat het niet te vaak gebeuren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ga koffiedrinken en ben weg. Mijn excuses dat ik jullie in de steek laat.
Teveel moeite, laat GlowMouse t zelf maar uitzoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
Open dan een topic in FOK!features, Bugs & Development
Dan moet je niet zeuren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Teveel moeite, laat GlowMouse t zelf maar uitzoeken.
Davyquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en dat zei ik en dat zei piet.
Geen sterkte comeback, terwijl je deze makkelijk had kunnen winnen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en dat zei ik en dat zei piet.
Hij vraagt bewijs, als je ermee komt gaat hij piepenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen sterkte comeback, terwijl je deze makkelijk had kunnen winnen.
Ik bedoel komop, hij slaat een screenshot op om iemand op internet te pesten.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen sterkte comeback, terwijl je deze makkelijk had kunnen winnen.
Dat is geen doublequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom een double facepalm
Je vindt het totaal niet zielig van jezelf dat je screenshots maakt van een fotoboek om te bewaren zodat je iemand daar evt. mee kan pesten? Echt niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij vraagt bewijs, als je ermee komt gaat hij piepen
En dan noemt uitgerekend hij iemand zielig. Moet niet gekker worden.
Jij bent zielig dat je dat gaat opslaan voor later.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij vraagt bewijs, als je ermee komt gaat hij piepen
En dan noemt uitgerekend hij iemand zielig. Moet niet gekker worden.
Nee niet echt. Ik zie mij ook nergens pesten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vindt het totaal niet zielig van jezelf dat je screenshots maakt van een fotoboek om te bewaren zodat je iemand daar evt. mee kan pesten? Echt niet?
Dit dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
Hmm.. oke. Ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik zie mij ook nergens pesten.
Je faalt eerder hard dan dat je pest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik zie mij ook nergens pesten.
Hij dacht ook toen je "bewijs?" vroeg zo van "Ohhh! Nu heb ik hem!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je faalt eerder hard dan dat je pest.
Zelfs mods doen nu meequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij dacht ook toen je "bewijs?" vroeg zo van "Ohhh! Nu heb ik hem!!".
Zijn hart maakte een sprongetje. Wel schattig hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij dacht ook toen je "bewijs?" vroeg zo van "Ohhh! Nu heb ik hem!!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |