Mocht HMF ooit helemaal losgaan op de Joden heeft Hitler echt helemaal niks op hem.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En zelf nog aanslagen op Joden plegen natuurlijk want het blijft een Rotterdamse boefje
de H in HMF staat toch voor Hitlerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mocht HMF ooit helemaal losgaan op de Joden heeft Hitler echt helemaal niks op hem.
En de M voor Mossad?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de H in HMF staat toch voor Hitler
feyenoord natuurlijk gekkiequote:
3-3 Vitesse manquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
WAT IS 3-3 TWENTE???
Motor gerepareerd en 12v aansluiting gemaakt.
iPhone gerepareerd.
Nu uit eten. Joechei!!!
Ik Bulgarije ga je echt dood van de hitte, ik tenminstequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
In Bulgarije staan ze ook allemaal in blote pens. Maarja, daar is het wel 42 graden.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
WAT IS 3-3 TWENTE???
Motor gerepareerd en 12v aansluiting gemaakt.
iPhone gerepareerd.
Nu uit eten. Joechei!!!
wanneer ga je heen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik Bulgarije ga je echt dood van de hitte, ik tenminste
Wat deed ie dan? Had de 2-3 gemistquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso.![]()
Die Bony gaat tikken krijgen zo na afloop.
Ging zo tof voor het publiek staan met van die 'wat?' gebaren. Kreeg daarna van alles naar zijn hoofd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed ie dan? Had de 2-3 gemist
Je kan zeiken Wat je Wil Maar die documentaire wordt echt de fucking bom. Blue moon rising is er NIETS bij. En dan overdrijf ik niet eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jongen regelt alles
Ik sta dan ook met smart te wachten op zijn documentaire
Ik wacht er op zeg ik toch jankbalquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan zeiken Wat je Wil Maar die documentaire wordt echt de fucking bom. Blue moon rising is er NIETS bij. En dan overdrijf ik niet eens.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ging zo tof voor het publiek staan met van die 'wat?' gebaren. Kreeg daarna van alles naar zijn hoofd.
Heb verhalen gehoord van school Reizenweken dat je in Sint-Petersburg (Rusland) niet eens de politie mag aankijken. Die mensen die daar heengingen kregen nog een lijst van dingen toegestuurd door de russen wat je wel en niet mocht doen daarquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Paar jaar geleden geweest. KankerlandGa daar echt nooit meer heen.
En daarna in Kopenhagenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het Kopenhagen wordt breek ik de tent af hier.
SCHIET dan eens OP !!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan zeiken Wat je Wil Maar die documentaire wordt echt de fucking bom. Blue moon rising is er NIETS bij. En dan overdrijf ik niet eens.
Omdat geo raar deedquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:56 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom de Fuck is rens gebanned.
KOM OP VITESSE.
Staat aan het eind van de dag alleen nog maar een grote gele M overeind.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Vast wel weer, ja.
Die zeemeermin gaat van haar sokkel af!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
accu van hmf zijn motor was leeg
Ben in Sunny Beach geweest en in Sofia. Sunny Beach gaat de popo helemaal los als er wat gezeik is. Alles en iedereen krijgt tikken als er ook maar een duwtje wordt uitgedeeld. Wel genoten trouwens van een groep Engelsen die alles probeerden om het te winnen van die lui.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Heb verhalen gehoord van school Reizenweken dat je in Sint-Petersburg (Rusland) niet eens de politie mag aankijken. Die mensen die daar heengingen kregen nog een lijst van dingen toegestuurd door de russen wat je wel en niet mocht doen daar
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Ben in Sunny Beach geweest en in Sofia. Sunny Beach gaat de popo helemaal los als er wat gezeik is. Alles en iedereen krijgt tikken als er ook maar een duwtje wordt uitgedeeld. Wel genoten trouwens van een groep Engelsen die alles probeerden om het te winnen van die lui.
Het land is tot op het bot corrupt, arm en verpauperd.
Zijn woorden zijn datquote:
Daarom ga ik eigenlijk nog steeds liever naar Spanje oid. De guardia civil gaan ook wel los als ze los gaan maar niet zo heel snel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Ben in Sunny Beach geweest en in Sofia. Sunny Beach gaat de popo helemaal los als er wat gezeik is. Alles en iedereen krijgt tikken als er ook maar een duwtje wordt uitgedeeld. Wel genoten trouwens van een groep Engelsen die alles probeerden om het te winnen van die lui.
Het land is tot op het bot corrupt, arm en verpauperd.
Omdat geo raar deedquote:
Ik heb meisjes van 17 gezien die compleet verrot gerost werden door die gasten. Zieke bende daarro.quote:
Heeft zelfs met een post wat NB-Users hierheen gelokt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef TwenteFC het volgende:
Rens heeft toch topics lopen kapen en shit?
Ja weet ik veel waar het om gaatquote:
En ditquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft zelfs met een post wat NB-Users hierheen gelokt.
Sommige mogen wel wegblijven hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat ik wat tegen de users heb, maar laat ze eens uit zichzelf komen
Beach is best een chille userquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige mogen wel wegblijven hoor
Ik ga liever naar middelgrote steden. Barcelona vind ik echt kut bijvoorbeeld, al die kankerzigeuners die lopen te bedelen en je shit willen verkopenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom ga ik eigenlijk nog steeds liever naar Spanje oid. De guardia civil gaan ook wel los als ze los gaan maar niet zo heel snel.
Die zijn overalquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga liever naar middelgrote steden. Barcelona vind ik echt kut bijvoorbeeld, al die kankerzigeuners die lopen te bedelen en je shit willen verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |