Minder snuiven, kan je ook verder reizenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dichtbij, eigenlijk de enige betaalbare optie.
Nee, het is het dichtbij en kost weinig moeite om er te komen. Voor die andere betaal je al fors.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopenhagen is de meest gunstige club die je kunt treffen denken ze
Die andere drie ga ik niet. Dan maar gokken dat je de volgende wedstrijd iets leuks krijgt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Anders ik wel. In die andere heb ik eigenlijk helemaal geen zin.
Oh, die andere zou ik ook wel kunnen gaan. Maar of dat het waard is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Minder snuiven, kan je ook verder reizen
Nog nooit in Kiev geweest dus misschien is het wel watquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, die andere zou ik ook wel kunnen gaan. Maar of dat het waard is?
Wel kick.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, die andere zou ik ook wel kunnen gaan. Maar of dat het waard is?
Stonden ze toen, net als bij zowat elke andere club, ook voor je hotel te wachten om je wat tikken te verkopen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit in Kiev geweest dus misschien is het wel wat
Moskou heb ik toen wel een leuke tijd gehad paar jaar terug
Ja, Kiev lijkt me dan nog wel gaaf. Maar Athene of Istanbul? Mwah. Zullen ook wel niet zo veel man heen gaan dan, toch minder leuk.quote:
Niet echt last van gehadquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Stonden ze toen, net als bij zowat elke andere club, ook voor je hotel te wachten om je wat tikken te verkopen?
Anders zorgt ie er wel voor dat Feyenoord 2x thuis speeltquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Het schijnt dat HMF ons allemaal tegen een vriendenprijsje naar elke vCL wedstrijd kan brengen met zijn supersonische ruimteschip. Het hoeft dus niet duur te zijn
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders zorgt ie er wel voor dat Feyenoord 2x thuis speelt
Doe je best met iets moois danquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
Wij moeten ook zo'n keke op maken met UI's van de topusers hier.. beetje serieus/mooi maken ipv deze kut bagger met die huisjes
Die jongen regelt allesquote:
Okequote:
Hij heeft het nu druk man, dus nog even wachten op de docu. Aanslag op de Joden onderzoeken in Bulgarije en omstreken, onderzoek naar 'aanslag' in Waalre en hij moet voor beiden nog een rapport schrijven voor de Classified Database van de TU Delft.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jongen regelt alles
Ik sta dan ook met smart te wachten op zijn documentaire
Niet te vergeten dat hij het gedrag gaat bestuderen van de supporters van de tegenstanders van Feijenoord in de vCLquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft het nu druk man, dus nog even wachten op de docu. Aanslag op de Joden onderzoeken in Bulgarije en omstreken, onderzoek naar 'aanslag' in Waalre en hij moet voor beiden nog een rapport schrijven voor de Classified Database van de TU Delft.
En zelf nog aanslagen op Joden plegen natuurlijk want het blijft een Rotterdamse boefjequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft het nu druk man, dus nog even wachten op de docu. Aanslag op de Joden onderzoeken in Bulgarije en omstreken, onderzoek naar 'aanslag' in Waalre en hij moet voor beiden nog een rapport schrijven voor de Classified Database van de TU Delft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |