weet niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon normaal. Wat is goed?
Bijna iedere vrouw kan dat toch wel???
jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Ze is wel super aardig, wel vaak gelachen met haar op meets
nee manquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon normaal. Wat is goed?
Bijna iedere vrouw kan dat toch wel???
ja hij schrijft alles opquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n vies mannetje dat alle vrouwen hier stalkt, ofniet?
kloptquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n vies mannetje dat alle vrouwen hier stalkt, ofniet?
Zou hij ook samen met Benno, uhh GGMM, een online google doc bijhouden? Elan zit al jaren achter minderjarige meisjes aan op de foks.quote:
dit meen je nietquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
wisten jullie nog toen Rens zichzelf carlo picornie ging noemen.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man
bij de meeste is gewoon pis
vieslel
Amazonestandje genotquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, de paardenchick. Met haar dikke reet.
Sof is niet minderjarig, verder niemand gestalkt voor zover ik weet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou hij ook samen met Benno, uhh GGMM, een online google doc bijhouden? Elan zit al jaren achter minderjarige meisjes aan op de foks.
Verder niemand gestalkt...quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof is niet minderjarig, verder niemand gestalkt voor zover ik weet.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof is niet minderjarig, verder niemand gestalkt voor zover ik weet.
Met ONZ-radio bij een strand , later nog met Monopoly en zn vriendin. Verder niks.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens op een meet geweest?
owquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Met ONZ-radio bij een strand , later nog met Monopoly en zn vriendin. Verder niks.
was jij niet mono zijn vriendin?quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Want ik dacht altijd dat wij op een zelfde meet zijn geweest. Maar dat is dus niet zo
In zo'n chat was datquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe dit zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |