SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ajacied422 op 02-02-2017 10:56:03 ]
Omhooggevallen dartsfan. Wie denkt die nobuddie wel niet dat ie is?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Maar uiteindelijk is het dus gewoon Tagliano die JC een ban heeft aangenaaid, aangezien Stijn het voor hem opneemt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omhooggevallen dartsfan. Wie denkt die nobuddie wel niet dat ie is?
VBL wordt geleid door notoire domoren die niet weten of er lucht of zand in een bal zit.
Graag link of quotequote:Op donderdag 2 februari 2017 10:56 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat René een pedofiel is en toen werd Stijn helemaal boos en toen was iedereen mad
Het was een leuke dag
Werken bij den Foks.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:56 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat René een pedofiel is en toen werd Stijn helemaal boos en toen was iedereen mad
Het was een leuke dag
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:13 schreef onlogisch het volgende:
Nu lijkt het alsof ik lach om mijn eigen grap
Ik ga vanavond voor de 6e keer op rijquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb net lekker gymsessie gepakt
In zijn kelder.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:17 schreef Caland het volgende:
Waar is die pedofiel eigenlijk? Opvallend stil aan zijn kant.
Die is druk met je broertje.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:17 schreef Caland het volgende:
Jank niet zo, wijf.quote:
Niemand boeit dit..quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zoek ook even de temperatuur van Santiago Chile ajb.
Was het een client?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:20 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_drugszaak___.html
gezelli.
Werk in aantocht Napquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:20 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_drugszaak___.html
gezelli.
Ik wacht op excuses van Stijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:17 schreef Caland het volgende:
Lekker hoor, ik zit weer hard aan de BCAA EN Creatine, ga nu ook 5/6x per weekquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor de 6e keer op rij
Morgen een welverdiende rustdag
Misschien kan 'ie tussentijds even Oeroeg van Hella Haasse lezen..quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iets anders te doen hebt tijdens het wachten. Zal wel lang duren.
ja henk kuipersquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:22 schreef Smoofie het volgende:
Was er gister niet bij de kale nigga iemand van no surrender?
Je moeder vermaakt me.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iets anders te doen hebt tijdens het wachten. Zal wel lang duren.
Ja nou, wij twijfelen serieus. Een cliënt van ons heeft naar onze belevenis wel een dergelijke auto. Wij vragen ons altijd af hou hij nou aan het geld komt om naar Thailand (favoriete bestemming van René) te vliegen. Wij dachten aan een soort drugssmokkel en dat hij dat nu niet meer wil doen. Maar de beste man zou dinsdag weer naar Thailand gaan, dus denk het niet.quote:
Hier ook creatine. Wat is BCAA precies?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik zit weer hard aan de BCAA EN Creatine, ga nu ook 5/6x per week
Nee, zitten doe je thuis.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:22 schreef Elan het volgende:
Callie of onlo hebben jullie ooit op vak NN gezeten?
Ben geen expert maar iets met opname eiwitten enzquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ook creatine. Wat is BCAA precies?
Je slikt iets maar je weet niet precies wat de werking is?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben geen expert maar iets met opname eiwitten enz
Zit ook in vlees
Je moeder doet dat ook hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je slikt iets maar je weet niet precies wat de werking is?
Hij slikte laatst ook het zaad van mijn vader.. Die z'n mondje hield HIV-positief te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vak CC of NN welke zou jij halen. Tegen Groningen, enige plekken die nog beschikbaar zijn.quote:
Kek gaan 5-6x en weten niet wat BCAA is.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben geen expert maar iets met opname eiwitten enz
Zit ook in vlees
Lekker Fox Sports kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Vak CC of NN welke zou jij halen. Tegen Groningen, enige plekken die nog beschikbaar zijn.
Dat is ongeveer net zo kansloos als als beginnend krachttrainer aan de creatine gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Viagogoquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Vak CC of NN welke zou jij halen. Tegen Groningen, enige plekken die nog beschikbaar zijn.
NN kopen. En dan bij Z gaan staan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een keer op W gestaan en toen won ADOquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NN kopen. En dan bij Z gaan staan.
Creatine is niks mis mee als beginnend krachttrainer. Anabolen daarentegen...quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo kansloos als als beginnend krachttrainer aan de creatine gaan.
Daar ZIT ik al 4 dagen op te checken, via Feyenoord.nl is het al 2 weken uitverkocht.quote:
Meh. Zou creatine ook pas doen als je op een plateau komt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Creatine is niks mis mee als beginnend krachttrainer. Anabolen daarentegen...
Oh. Ik kon voor afgelopen zondag volop kaarten kopen gele zijde vorige week. Misschien even afwachten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ZIT ik al 4 dagen op te checken, via Feyenoord.nl is het al 2 weken uitverkocht.
Incidenteel verschijnen nu die 2 vakken. En de dure plekken lange zijde a 70 euro per stuk.
Ik geloof er nog steeds niets van. Dat wordt al maanden geschreven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:35 schreef napoleonfour het volgende:
Griezmann ook echt naar man utd
Periode is toch alweer voorbij?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van. Dat wordt al maanden geschreven.
Creatine is een prima aanvulling om te te voegen aan een reeds gezonde levensstijl waarbij je gewoon aan je macro's komt. Het heeft weinig tot geen zin creatine te nemen wanneer je je shit in de keuken niet op orde hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Zou creatine ook pas doen als je op een plateau komt.
De ongesteldheidsperiode van Stijn?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Periode is toch alweer voorbij?
Ze kunnen gewoon voor de zomer vastleggen. Bayern heeft bijvoorbeeld Sule en Rudy van Hoffenheim voor het volgende jaar vastgelegd.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Periode is toch alweer voorbij?
Hij schijnt het contract te hebben getekend.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van. Dat wordt al maanden geschreven.
Ah zo.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon voor de zomer vastleggen. Bayern heeft bijvoorbeeld Sule en Rudy van Hoffenheim voor het volgende jaar vastgelegd.
Het heeft uberhaupt weinig zin om creatine te nemen als je nog volop winst uit jezelf kan halen. Dat noem je jezelf voor de gek houden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Creatine is een prima aanvulling om te te voegen aan een reeds gezonde levensstijl waarbij je gewoon aan je macro's komt. Het heeft weinig tot geen zin creatine te nemen wanneer je je shit in de keuken niet op orde hebt.
Ja, er schijnt zoveel. Al maanden lees ik dat hij erheen gaat en misschien Saul Niguez ook.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij schijnt het contract te hebben getekend.
Dat is het wachten waard.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn ook gelovigen die wachten op het Koninkrijk van God.
Zowel hier als in de hemel.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn ook gelovigen die wachten op het Koninkrijk van God.
Creatine kan gewoon man zo groot is het effect niet en doordat je toch ietsje zwaarder trained heb je ook wat snellere groei.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft uberhaupt weinig zin om creatine te nemen als je nog volop winst uit jezelf kan halen. Dat noem je jezelf voor de gek houden.
Juist daarom moet je het alleen gebruiken als je op een plateau komt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Creatine kan gewoon man zo groot is het effect niet en doordat je toch ietsje zwaarder trained heb je ook wat snellere groei.
Precies. Daarbij werkt creatine lang niet bij iedereen. Het is ook echt geen wondermiddel zoals Dianabol of zoquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Creatine kan gewoon man zo groot is het effect niet en doordat je toch ietsje zwaarder trained heb je ook wat snellere groei.
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Daarbij werkt creatine lang niet bij iedereen. Het is ook echt geen wondermiddel zoals Dianabol of zo
meuk manquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.anabolicsteroids.nl/anabolen/dianabol.html
Qua kracht of massa? Voor puur krachttraining wel. Als je spiermassa wilt en niet zo zeer kracht, dan kun je het wel na een paar maanden nemen. Je groeit immers sneller.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist daarom moet je het alleen gebruiken als je op een plateau komt.
Nouja iedereen zijn voorkeuren toch, dat je op kinderen valt kan gebeuren.quote:
Ik hoop op Groenewegenquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al twee dagen op rij Kittel - Groenewegen - ? - Degenkolb als top 4.
jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teringzooi is een beter woord.
sky gast gaat winnen, let maar op.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren won Kittel nog van vrij ver. Groenewegen werd iets te vroeg afgezet.
Dat doe ik niet. Ik heb het al opgelost met GGMM, zoals het nette mensen betaamt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef Elan het volgende:
Stijn wil je in de topicpointer zetten GGMM is pedofiel.
Viviani? Nee johquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sky gast gaat winnen, let maar op.
Leen je je zusje een keer uit aan hem?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik heb het al opgelost met GGMM, zoals het nette mensen betaamt.
Ik zie ze bij mij in de sportschool ook hoor. Komen als latjes binnen en 4 maanden later kunnen ze niet meer door de deur heen. Hele kop en rug vol puisten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
ja
wel ziek effectief, alleen die bijwerkingen
9/10quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leen je je zusje een keer uit aan hem?
Je moet altijd puur voor kracht gaan, volgt de rest vanzelf wel.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua kracht of massa? Voor puur krachttraining wel. Als je spiermassa wilt en niet zo zeer kracht, dan kun je het wel na een paar maanden nemen. Je groeit immers sneller.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik heb het al opgelost met GGMM, zoals het nette mensen betaamt.
GGMM is een andere mening toegedaan.quote:
Hoeveel bankdruk je?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet altijd puur voor kracht gaan, volgt de rest vanzelf wel.
Jouw factcheck klopt niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
GGMM is een andere mening toegedaan.
In 10 minuten kan veel gebeuren, vraag maar aan je moeder.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Goede kuur hoeft niet per se zo te verlopen. Ligt aan wat je neemt en hoeveel. Het kutte is dat je je steroid gains altijd verliest als je stopt. Dus altijd pas beginnen als je wat hebt van nature als je zo nodig steroids wilt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie ze bij mij in de sportschool ook hoor. Komen als latjes binnen en 4 maanden later kunnen ze niet meer door de deur heen. Hele kop en rug vol puisten.
Kansloos om je lichaam zo naar de tering te helpen.
Ik zal nooit roids gaan gebruiken. Ik blijf liever gezondquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Goede kuur hoeft niet per se zo te verlopen. Ligt aan wat je neemt en hoeveel. Het kutte is dat je je steroid gains altijd verliest als je stopt. Dus altijd pas beginnen als je wat hebt van nature als je zo nodig steroids wilt.
cav?quote:
Je begreep wel dat ik zo op Stijn reageerde om een punt te maken, toch? Niet omdat het me iets doet?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja iedereen zijn voorkeuren toch, dat je op kinderen valt kan gebeuren.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie ze bij mij in de sportschool ook hoor. Komen als latjes binnen en 4 maanden later kunnen ze niet meer door de deur heen. Hele kop en rug vol puisten.
Kansloos om je lichaam zo naar de tering te helpen.
vergeten dat hij tegenwoordig met mollema chillt.quote:
Ok Benno.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begreep wel dat ik zo op Stijn reageerde om een punt te maken, toch? Niet omdat het me iets doet?
Niet waar, het is inmiddels uitgepraatquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Eerste jaar Trek dit, het is je vergeven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vergeten dat hij tegenwoordig met mollema chillt.
Zouden die twee ook samen aftrekken in een hotelkamer?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vergeten dat hij tegenwoordig met mollema chillt.
In het rood is wel minder, vorig jaar waren de shirts mooier.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste jaar Trek dit, het is je vergeven.
Nog 10 dagen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie ondertitel en een mooie UI.
Dat is het laatste wat je fysiek gezien aan kan/wil.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zouden die twee ook samen aftrekken in een hotelkamer?
Lobato sprint ook steeds mee bij TLJ. Dit keer voor Groenewegen geëindigd, genot.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In het rood is wel minder, vorig jaar waren de shirts mooier.
Koen de Kort deed het goed.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lobato sprint ook steeds mee bij TLJ. Dit keer voor Groenewegen geëindigd, genot.
En Beppu ook.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Koen de Kort deed het goed.
Ik ben hier oprecht blij omquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar, het is inmiddels uitgepraat
Sinds ik weer serieus ben gaan voetballen fitness ik eigenlijk nog alleen nog licht en explosief, die 2-3 keer in de week max. dat ik ga. Met 3 keer in de week voetballen is het nauwelijks te combineren.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds ik weer serieus ben gaan voetballen fitness ik eigenlijk nog alleen nog licht en explosief, die 2-3 keer in de week max. dat ik ga. Met 3 keer in de week voetballen is het nauwelijks te combineren.
Pak nu nog maar 8x90 ofzo, zou m'n max ietsjes hoger liggen.
Volgend seizoen ga ik stoppen met (serieus) voetbal en weer meer krachttraining. Ben toch aan de lopende band geblesseerd.
Vandaag vrij. Ouderschapsverlof.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Yes.. Bij jou? Lekker pauze met je bammetjes? Hebben jullie nog zo'n ouderwetse schoolbel?
Denk het. Misschien.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ondertitel blijft staan.
Ome Geert heeft dit serieus ingediend, geen idee of de RET het goed gaat keuren. zal wel nietquote:
Natuurlijk niet, bijna de helft van de RET gebruikers is moslim.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ome Geert heeft dit serieus ingediend, geen idee of de RET het goed gaat keuren. zal wel niet
Als voetballer moet je ook anders krachttrainen. NFL style workoutquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:58 schreef Caland het volgende:
Toen ik nog serieus krachttraining deed en weer ging voetballen was het wel echt bizar hoe log je dan opeens bent. Nu ben ik van mezelf al aardig lomp maar toen was alle techniek en dergelijke ook echt verdwenen
Ik las kutquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik vannacht kramp in m'n kuit heb gehad.
Klopt. Wij doen core stability 1x in de week voor onze training.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als voetballer moet je ook anders krachttrainen. NFL style workout
Dat doe ik nu ook wel grotendeels.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als voetballer moet je ook anders krachttrainen. NFL style workout
Ja klopt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die UI van Jojoortje is vreselijk verwarrend.
gvd ouwe lulquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook wel grotendeels.
Maar toen kwam ik van een paar jaar krachttraining af zonder een bal te hebben geraakt.
Aardig frustrerend als je lichaam soms gewoon totaal niet meer kan doen wat je vroeger wel kon doordat je gewoon te lomp bent
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Koen de Kort deed het goed.
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 02-02-2017 om 11:56:24If you wonder why both Lobato and Groenewegen sprint. Both get their chance to sprint because Groenewegen was originally scheduled for Qatar reageer retweet
omdat jij MH17 posts van 3 jaar geleden liep op te rakelen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij begon. Met je kut Jojoortje.
Heb wel eens weeën gehad. Dat is alsof alles wordt losgescheurd van binnen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je wel een keer kramp in je pruim ervaren? Zo ja, hoe is dat?
Dat was ook om te gniffelen Elan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
omdat jij MH17 posts van 3 jaar geleden liep op te rakelen.
kloptquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was ook om te gniffelen Elan.
waar stond je eerst dan?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah ik was toen 25 en opeens moest ik voorstopper staan
Lekker toch.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
klopt
nou was ik ook wel redelijk bezopen
Waarom is er paniek?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:09 schreef DonRaja het volgende:
Geen paniek, iedereen rustig blijven!!!
als .... zijnde?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:04 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga Caland aanschijten bij het CIDI om die UI.. Kijken of ik hem als jood zijnde tot zijn dood volledig financieel kan uitmelken..
barney.gifquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
als .... zijnde?
Misschien moet je Oeroeg eens lezen.
Tweede keer deze week dat iemand deze taalfout onderschept.. Jij hebt zeker de Eeuwige jachtvelden van Nanne Tepper een keer gelezen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
als .... zijnde?
Misschien moet je Oeroeg eens lezen.
Ik lichtelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar raak ik niet van in paniek.
Een spelverdeler op rechtshalf.. Is Caland een wijf?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, spelverdeler. Tweebenig alles.
De slechtste voetballer gaat op doel.. En zelfs daar zoog ik..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ooit gelezen dat de slechtste voetballer vaak op de backpositie wordt neergezet.
Weet niet of ik het daar mee eens ben.
Nou ja als je echt niet kan keepen heeft het team wel een probleem.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De slechtste voetballer gaat op doel.. En zelfs daar zoog ik..
Wij hebben daar gewoon twee negers staan die de hele wedstrijd kunnen blijven lopen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ooit gelezen dat de slechtste voetballer vaak op de backpositie wordt neergezet.
Weet niet of ik het daar mee eens ben.
Op een klein doel was ik altijd het mannetje.. Ik heb ooit als keeper vanuit doel een zaalvoetbalwedstrijd met 0-1 beslistquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja als je echt niet kan keepen heeft het team wel een probleem.
Lekker man, beetje naar binnen trekken. Mooi was die tijd.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een spelverdeler op rechtshalf.. Is Caland een wijf?
Dan ben je geen keeper, dan ben je gewoon kankerdikquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Op een klein doel was ik altijd het mannetje.. Ik heb ooit als keeper vanuit doel een zaalvoetbalwedstrijd met 0-1 beslist.. Prachtig afstandsschot.. Op een groot doel was het drama..
Je moeder is kankerdik, haar bloedgroep is chocolademelk..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je geen keeper, dan ben je gewoon kankerdik
Ja dat werkt wel. Je hoeft niet echt te kunnen voetballen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben daar gewoon twee negers staan die de hele wedstrijd kunnen blijven lopen.
Zaalvoetbal is ruk. Wel leuk, maar ik blink dan niet uit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Op een klein doel was ik altijd het mannetje.. Ik heb ooit als keeper vanuit doel een zaalvoetbalwedstrijd met 0-1 beslist.. Prachtig afstandsschot.. Op een groot doel was het drama..
Dit is banwaardig.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moeder is kankerdik, haar bloedgroep is chocolademelk..
quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je geen keeper, dan ben je gewoon kankerdik
Blijf jij lekker weg uit dit topic.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:25 schreef Befbekje het volgende:
Elan, wil je voortaan uit mijn DM blijven?
Oké, ik ga al.. Doei..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf jij lekker weg uit dit topic.
Lees net dat je een smerig varken bent. Dus nee dank je.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef Befbekje het volgende:
Hij zegt dat 'ie mij wil pijpen enzo.. Ik heb daar helemaal geen zin..
Bespreek dit lekker via DM of zo en niet in het openbaar/quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:25 schreef Befbekje het volgende:
Elan, wil je voortaan uit mijn DM blijven?
Dit is toch openbaar maken van DM's, derhalve banwaardig?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bespreek dit lekker via DM of zo en niet in het openbaar/
Weet niet of het daadwerkelijk een DM is. Bij Befbekje weet je het nooit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is toch openbaar maken van DM's, derhalve banwaardig?
Art. 2:5 FOK lid 3 sub b. Doodstraf.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is toch openbaar maken van DM's, derhalve banwaardig?
Luisterde jij maar net zo goed als Befbekje.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf jij lekker weg uit dit topic.
Jij mist gewoon autoriteit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Luisterde jij maar net zo goed als Befbekje.
Alleen mietjes hebben kramp.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijna doodsverwensing. Weet je hoe zeer dat doet?
En doorlopend wisselen. Al wordt dat bij een Surinaams zaalvoetbalteam dan wel een probleem. Blijft gewoon iedereen zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:39 schreef DonRaja het volgende:
Zaalvoetbal ligt mij beter. Geen regen, geen kou...
Nu ik erover nadenk, ja.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijna doodsverwensing. Weet je hoe zeer dat doet?
Eerste 10 minuten wil niemand eruit, daarna hoef ik niet meer naar de bank te kijken inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En doorlopend wisselen. Al wordt dat bij een Surinaams zaalvoetbalteam dan wel een probleem. Blijft gewoon iedereen zitten.
madquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:
He Elan, ik wou je net DM'en dat ik de strijdbijl wel wou begraven, maar na je laatste DM en vervolgens mij te blocken doe ik dat niet meer. Teringdebiel.
Zo halloquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:
He Elan, ik wou je net DM'en dat ik de strijdbijl wel wou begraven, maar na je laatste DM en vervolgens mij te blocken doe ik dat niet meer. Teringdebiel.
Jouw posts hebben vaak een positieve uitwerking op de mensen hier.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik merk dat er hier een relatief vredige stemming is vandaag
Ik had nog niet eens gepost en toen was het al zo, maar bedankt voor dit complimentquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw posts hebben vaak een positieve uitwerking op de mensen hier.
De stemming is sinds die post direct omgeslagen. Heb nog geen onvertogen woord gehoord sindsdien.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gepost en toen was het al zo, maar bedankt voor dit compliment
Mad? Nou nee, niet echt.quote:
Alles uit Den Haag is heerlijk, ook de Kompaan Bloedbroeder.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens een heerlijk Haags biertje gekocht (tenminste, ik hoop nu dat jij gaat bevestigen dat het heerlijk is), de Kompaan Bloedbroeder.
Ook Haags_Kwartiertje?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alles uit Den Haag is heerlijk, ook de Kompaan Bloedbroeder.
Volgens zijn vriendin is hij heerlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook Haags_Kwartiertje?
Het biertje kostte slechts 2,19, vond ik niet duur.
Laten we dat zo houden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik merk dat er hier een relatief vredige stemming is vandaag
Doe niet zo boos.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mad? Nou nee, niet echt.
Jij begint te schelden in DM, en daarna nog meer, en dan ga je blokken. Dan ben je oprecht een teringdebiel.
Nu ga je deze post misschien wel TR'en want DM's openbaren.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook Haags_Kwartiertje?
Het biertje kostte slechts 2,19, vond ik niet duur.
Danku nasikoningquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag dat jij ook aardig wat biertjes op had, proost vriend
Moet hij iets meenemen voor Rene?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga jij op je Azie trip nog naar de Filipijnen?
NOOITquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga jij op je Azie trip nog naar de Filipijnen?
Je had flink wat op. Nog bij de Hopduvel geweest?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WAt Vonden Jullie Van Mijn GENTSE biertjes
Onze buurtsupermarkt investeert in Haags bier, dat zal je aanspreken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens zijn vriendin is hij heerlijk.
2.19 is niet duur ja.
Ik denk dat er binnenkort een enorme rij staat voor die supermarkt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze buurtsupermarkt investeert in Haags bier, dat zal je aanspreken.
Ze investeren overigens ook in Gronings bier.
Wees jij nou maar ff HEEL blij dat ik geen TR's maak, anders had je allang ergens een ban gehad. Met je debiele gescheld en persoonlijke aanvallen elke keer. Kap daar lekker mee. Post gewoon mee en laat mij lekker met rust verder. Bedankt en gegroet Scrummiequote:Op donderdag 2 februari 2017 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mad? Nou nee, niet echt.
Jij begint te schelden in DM, en daarna nog meer, en dan ga je blokken. Dan ben je oprecht een teringdebiel.
Nu ga je deze post misschien wel TR'en want DM's openbaren.
Er is toch ook zo'n café in Gent waar je uit koetsiersglazen drinkt, was je daar nog geweest?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WAt Vonden Jullie Van Mijn GENTSE biertjes
mad.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees jij nou maar ff HEEL blij dat ik geen TR's maak, anders had je allang ergens een ban gehad. Met je debiele gescheld en persoonlijke aanvallen elke keer. Kap daar lekker mee. Post gewoon mee en laat mij lekker met rust verder. Bedankt en gegroet Scrummie![]()
![]()
.
Nee die was al dichtquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je had flink wat op. Nog bij de Hopduvel geweest?
Doen ze om jullie op het verkeerde been te zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
Er gaat iets mis bij de tegenpartij in een zaak, ze sturen de originele stukken op met aantekeningen van de desbetreffende advocaat. Dat is niet bijster slim.
Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spreken er engels en zijn katholiek. Lijkt me een prima land.
Je hebt in Gent ook een tent met heel veel jenever.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n café in Gent waar je uit koetsiersglazen drinkt, was je daar nog geweest?
(was dicht toen ik er was RIP)
Ik hou je in de gaten...quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal mijn uiterste best doen goede vriend
Gronings bier staat niet zo hoog aangeschreven in de wandelgangen. Maar ze hebben dus wel een random Kompaan, Kees en Emelisse. Het inkoopbeleid snap ik nog niet helemaal.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat er binnenkort een enorme rij staat voor die supermarkt.
Doe niet zo boos.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees jij nou maar ff HEEL blij dat ik geen TR's maak, anders had je allang ergens een ban gehad. Met je debiele gescheld en persoonlijke aanvallen elke keer. Kap daar lekker mee. Post gewoon mee en laat mij lekker met rust verder. Bedankt en gegroet Scrummie![]()
![]()
.
Nou dat denk ik niet. Ik zal hem zo wel even bellen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doen ze om jullie op het verkeerde been te zetten.
Wat is een koetsiersglasquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n café in Gent waar je uit koetsiersglazen drinkt, was je daar nog geweest?
(was dicht toen ik er was RIP)
Waarom Knut?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het enige land ter wereld waar ik iedereen van afraadt het te bezoeken
Niks mis meequote:Op donderdag 2 februari 2017 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heb je ook in Groningen, Hooghoudt godquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hebt in Gent ook een tent met heel veel jenever.
mooie stranden welquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een dusdanig vooroordeel waarmee je hem hard kunt gegenpressen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Net even Dven aangepakt soww.
Wacht nu op z'n comeback over Polen.
Kittel kreeg elleboog vandaag.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Smerig eten
Sekstoerisme
Weinig interessante cultuur
Kutbevolving
Manilla
Op het eten en de cultuur na, heb ik dat beeld ook bij Thailand. Ze lijken daar in die hoek van de wereld allemaal verknipt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klopt. Je kan ook mooi duiken
Alsnog raad ik het iedereen af
Thailand kutbevolkingquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op het eten en de cultuur na, heb ik dat beeld ook bij Thailand. Ze lijken daar in die hoek van de wereld allemaal verknipt.
Niet eens dat. Het is een vrijbrief voor de president om iedereen te laten executerenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze schieten nog wel eens een drugsgebruiker dood.
En af en toe een onschuldig iemandquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze schieten nog wel eens een drugsgebruiker dood.
Ze hebben toch laatst zo'n zuid koreaanse zakenman zomaar doodgeschotenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En af en toe een onschuldig iemand
Hoezo?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij hebt rare meningen voor iemand die uit Suriname komt.
Marokko is niet goed.
Thailand heb je rare meningen over.
Heel raar, Don.
gebeurd in elk land met overheidquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet eens dat. Het is een vrijbrief voor de president om iedereen te laten executeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |