Lekker toch.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
klopt
nou was ik ook wel redelijk bezopen

Waarom is er paniek?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:09 schreef DonRaja het volgende:
Geen paniek, iedereen rustig blijven!!!

als .... zijnde?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:04 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga Caland aanschijten bij het CIDI om die UI.. Kijken of ik hem als jood zijnde tot zijn dood volledig financieel kan uitmelken..

barney.gifquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
als .... zijnde?
Misschien moet je Oeroeg eens lezen.

Tweede keer deze week dat iemand deze taalfout onderschept.. Jij hebt zeker de Eeuwige jachtvelden van Nanne Tepper een keer gelezen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
als .... zijnde?
Misschien moet je Oeroeg eens lezen.

Ik lichtelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar raak ik niet van in paniek.

Een spelverdeler op rechtshalf.. Is Caland een wijf?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, spelverdeler. Tweebenig alles.

De slechtste voetballer gaat op doel.. En zelfs daar zoog ik..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ooit gelezen dat de slechtste voetballer vaak op de backpositie wordt neergezet.
Weet niet of ik het daar mee eens ben.

Nou ja als je echt niet kan keepen heeft het team wel een probleem.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De slechtste voetballer gaat op doel.. En zelfs daar zoog ik..

Wij hebben daar gewoon twee negers staan die de hele wedstrijd kunnen blijven lopen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ooit gelezen dat de slechtste voetballer vaak op de backpositie wordt neergezet.
Weet niet of ik het daar mee eens ben.

Op een klein doel was ik altijd het mannetje.. Ik heb ooit als keeper vanuit doel een zaalvoetbalwedstrijd met 0-1 beslistquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja als je echt niet kan keepen heeft het team wel een probleem.
 .. Prachtig afstandsschot.. Op een groot doel was het drama..
.. Prachtig afstandsschot.. Op een groot doel was het drama..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |