sky gast gaat winnen, let maar op.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren won Kittel nog van vrij ver. Groenewegen werd iets te vroeg afgezet.
Dat doe ik niet. Ik heb het al opgelost met GGMM, zoals het nette mensen betaamt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef Elan het volgende:
Stijn wil je in de topicpointer zetten GGMM is pedofiel.
Viviani? Nee johquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sky gast gaat winnen, let maar op.
Leen je je zusje een keer uit aan hem?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik heb het al opgelost met GGMM, zoals het nette mensen betaamt.
Ik zie ze bij mij in de sportschool ook hoor. Komen als latjes binnen en 4 maanden later kunnen ze niet meer door de deur heen. Hele kop en rug vol puisten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
ja
wel ziek effectief, alleen die bijwerkingen
9/10quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leen je je zusje een keer uit aan hem?
Je moet altijd puur voor kracht gaan, volgt de rest vanzelf wel.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua kracht of massa? Voor puur krachttraining wel. Als je spiermassa wilt en niet zo zeer kracht, dan kun je het wel na een paar maanden nemen. Je groeit immers sneller.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik heb het al opgelost met GGMM, zoals het nette mensen betaamt.
GGMM is een andere mening toegedaan.quote:
Hoeveel bankdruk je?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet altijd puur voor kracht gaan, volgt de rest vanzelf wel.
Jouw factcheck klopt niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
GGMM is een andere mening toegedaan.
In 10 minuten kan veel gebeuren, vraag maar aan je moeder.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Goede kuur hoeft niet per se zo te verlopen. Ligt aan wat je neemt en hoeveel. Het kutte is dat je je steroid gains altijd verliest als je stopt. Dus altijd pas beginnen als je wat hebt van nature als je zo nodig steroids wilt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie ze bij mij in de sportschool ook hoor. Komen als latjes binnen en 4 maanden later kunnen ze niet meer door de deur heen. Hele kop en rug vol puisten.
Kansloos om je lichaam zo naar de tering te helpen.
Ik zal nooit roids gaan gebruiken. Ik blijf liever gezondquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Goede kuur hoeft niet per se zo te verlopen. Ligt aan wat je neemt en hoeveel. Het kutte is dat je je steroid gains altijd verliest als je stopt. Dus altijd pas beginnen als je wat hebt van nature als je zo nodig steroids wilt.
cav?quote:
Je begreep wel dat ik zo op Stijn reageerde om een punt te maken, toch? Niet omdat het me iets doet?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja iedereen zijn voorkeuren toch, dat je op kinderen valt kan gebeuren.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie ze bij mij in de sportschool ook hoor. Komen als latjes binnen en 4 maanden later kunnen ze niet meer door de deur heen. Hele kop en rug vol puisten.
Kansloos om je lichaam zo naar de tering te helpen.
vergeten dat hij tegenwoordig met mollema chillt.quote:
Ok Benno.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begreep wel dat ik zo op Stijn reageerde om een punt te maken, toch? Niet omdat het me iets doet?
Niet waar, het is inmiddels uitgepraatquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Eerste jaar Trek dit, het is je vergeven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vergeten dat hij tegenwoordig met mollema chillt.
Zouden die twee ook samen aftrekken in een hotelkamer?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vergeten dat hij tegenwoordig met mollema chillt.
In het rood is wel minder, vorig jaar waren de shirts mooier.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste jaar Trek dit, het is je vergeven.
Nog 10 dagen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie ondertitel en een mooie UI.
Dat is het laatste wat je fysiek gezien aan kan/wil.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zouden die twee ook samen aftrekken in een hotelkamer?
Lobato sprint ook steeds mee bij TLJ. Dit keer voor Groenewegen geëindigd, genot.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In het rood is wel minder, vorig jaar waren de shirts mooier.
Koen de Kort deed het goed.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lobato sprint ook steeds mee bij TLJ. Dit keer voor Groenewegen geëindigd, genot.
En Beppu ook.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Koen de Kort deed het goed.
Ik ben hier oprecht blij omquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar, het is inmiddels uitgepraat
Sinds ik weer serieus ben gaan voetballen fitness ik eigenlijk nog alleen nog licht en explosief, die 2-3 keer in de week max. dat ik ga. Met 3 keer in de week voetballen is het nauwelijks te combineren.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds ik weer serieus ben gaan voetballen fitness ik eigenlijk nog alleen nog licht en explosief, die 2-3 keer in de week max. dat ik ga. Met 3 keer in de week voetballen is het nauwelijks te combineren.
Pak nu nog maar 8x90 ofzo, zou m'n max ietsjes hoger liggen.
Volgend seizoen ga ik stoppen met (serieus) voetbal en weer meer krachttraining. Ben toch aan de lopende band geblesseerd.
Vandaag vrij. Ouderschapsverlof.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Yes.. Bij jou? Lekker pauze met je bammetjes? Hebben jullie nog zo'n ouderwetse schoolbel?
Denk het. Misschien.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ondertitel blijft staan.
Ome Geert heeft dit serieus ingediend, geen idee of de RET het goed gaat keuren. zal wel nietquote:
Natuurlijk niet, bijna de helft van de RET gebruikers is moslim.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ome Geert heeft dit serieus ingediend, geen idee of de RET het goed gaat keuren. zal wel niet
Als voetballer moet je ook anders krachttrainen. NFL style workoutquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:58 schreef Caland het volgende:
Toen ik nog serieus krachttraining deed en weer ging voetballen was het wel echt bizar hoe log je dan opeens bent. Nu ben ik van mezelf al aardig lomp maar toen was alle techniek en dergelijke ook echt verdwenen
Ik las kutquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik vannacht kramp in m'n kuit heb gehad.
Klopt. Wij doen core stability 1x in de week voor onze training.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als voetballer moet je ook anders krachttrainen. NFL style workout
Dat doe ik nu ook wel grotendeels.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als voetballer moet je ook anders krachttrainen. NFL style workout
Ja klopt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die UI van Jojoortje is vreselijk verwarrend.
gvd ouwe lulquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook wel grotendeels.
Maar toen kwam ik van een paar jaar krachttraining af zonder een bal te hebben geraakt.
Aardig frustrerend als je lichaam soms gewoon totaal niet meer kan doen wat je vroeger wel kon doordat je gewoon te lomp bent
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Koen de Kort deed het goed.
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 02-02-2017 om 11:56:24If you wonder why both Lobato and Groenewegen sprint. Both get their chance to sprint because Groenewegen was originally scheduled for Qatar reageer retweet
omdat jij MH17 posts van 3 jaar geleden liep op te rakelen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij begon. Met je kut Jojoortje.
Heb wel eens weeën gehad. Dat is alsof alles wordt losgescheurd van binnen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je wel een keer kramp in je pruim ervaren? Zo ja, hoe is dat?
Dat was ook om te gniffelen Elan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
omdat jij MH17 posts van 3 jaar geleden liep op te rakelen.
kloptquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was ook om te gniffelen Elan.
waar stond je eerst dan?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah ik was toen 25 en opeens moest ik voorstopper staan
Lekker toch.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
klopt
nou was ik ook wel redelijk bezopen
Waarom is er paniek?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:09 schreef DonRaja het volgende:
Geen paniek, iedereen rustig blijven!!!
als .... zijnde?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:04 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga Caland aanschijten bij het CIDI om die UI.. Kijken of ik hem als jood zijnde tot zijn dood volledig financieel kan uitmelken..
barney.gifquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
als .... zijnde?
Misschien moet je Oeroeg eens lezen.
Tweede keer deze week dat iemand deze taalfout onderschept.. Jij hebt zeker de Eeuwige jachtvelden van Nanne Tepper een keer gelezen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
als .... zijnde?
Misschien moet je Oeroeg eens lezen.
Ik lichtelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar raak ik niet van in paniek.
Een spelverdeler op rechtshalf.. Is Caland een wijf?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, spelverdeler. Tweebenig alles.
De slechtste voetballer gaat op doel.. En zelfs daar zoog ik..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ooit gelezen dat de slechtste voetballer vaak op de backpositie wordt neergezet.
Weet niet of ik het daar mee eens ben.
Nou ja als je echt niet kan keepen heeft het team wel een probleem.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De slechtste voetballer gaat op doel.. En zelfs daar zoog ik..
Wij hebben daar gewoon twee negers staan die de hele wedstrijd kunnen blijven lopen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ooit gelezen dat de slechtste voetballer vaak op de backpositie wordt neergezet.
Weet niet of ik het daar mee eens ben.
Op een klein doel was ik altijd het mannetje.. Ik heb ooit als keeper vanuit doel een zaalvoetbalwedstrijd met 0-1 beslistquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja als je echt niet kan keepen heeft het team wel een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |