Ok Benno.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begreep wel dat ik zo op Stijn reageerde om een punt te maken, toch? Niet omdat het me iets doet?
Niet waar, het is inmiddels uitgepraatquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
GGMM is een andere mening toegedaan.
Eerste jaar Trek dit, het is je vergeven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vergeten dat hij tegenwoordig met mollema chillt.
Zouden die twee ook samen aftrekken in een hotelkamer?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vergeten dat hij tegenwoordig met mollema chillt.
In het rood is wel minder, vorig jaar waren de shirts mooier.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste jaar Trek dit, het is je vergeven.
Nog 10 dagen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie ondertitel en een mooie UI.
Dat is het laatste wat je fysiek gezien aan kan/wil.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zouden die twee ook samen aftrekken in een hotelkamer?
Lobato sprint ook steeds mee bij TLJ. Dit keer voor Groenewegen geëindigd, genot.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In het rood is wel minder, vorig jaar waren de shirts mooier.
Koen de Kort deed het goed.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lobato sprint ook steeds mee bij TLJ. Dit keer voor Groenewegen geëindigd, genot.
En Beppu ook.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Koen de Kort deed het goed.
Ik ben hier oprecht blij omquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar, het is inmiddels uitgepraat
Sinds ik weer serieus ben gaan voetballen fitness ik eigenlijk nog alleen nog licht en explosief, die 2-3 keer in de week max. dat ik ga. Met 3 keer in de week voetballen is het nauwelijks te combineren.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds ik weer serieus ben gaan voetballen fitness ik eigenlijk nog alleen nog licht en explosief, die 2-3 keer in de week max. dat ik ga. Met 3 keer in de week voetballen is het nauwelijks te combineren.
Pak nu nog maar 8x90 ofzo, zou m'n max ietsjes hoger liggen.
Volgend seizoen ga ik stoppen met (serieus) voetbal en weer meer krachttraining. Ben toch aan de lopende band geblesseerd.
Vandaag vrij. Ouderschapsverlof.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Yes.. Bij jou? Lekker pauze met je bammetjes? Hebben jullie nog zo'n ouderwetse schoolbel?
Denk het. Misschien.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ondertitel blijft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |