Ben geen expert maar iets met opname eiwitten enzquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ook creatine. Wat is BCAA precies?
Je slikt iets maar je weet niet precies wat de werking is?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben geen expert maar iets met opname eiwitten enz
Zit ook in vlees
Je moeder doet dat ook hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je slikt iets maar je weet niet precies wat de werking is?
Hij slikte laatst ook het zaad van mijn vader.. Die z'n mondje hield HIV-positief te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vak CC of NN welke zou jij halen. Tegen Groningen, enige plekken die nog beschikbaar zijn.quote:
Kek gaan 5-6x en weten niet wat BCAA is.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben geen expert maar iets met opname eiwitten enz
Zit ook in vlees
Lekker Fox Sports kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Vak CC of NN welke zou jij halen. Tegen Groningen, enige plekken die nog beschikbaar zijn.
Dat is ongeveer net zo kansloos als als beginnend krachttrainer aan de creatine gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Viagogoquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Vak CC of NN welke zou jij halen. Tegen Groningen, enige plekken die nog beschikbaar zijn.
NN kopen. En dan bij Z gaan staan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een keer op W gestaan en toen won ADOquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NN kopen. En dan bij Z gaan staan.
Creatine is niks mis mee als beginnend krachttrainer. Anabolen daarentegen...quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo kansloos als als beginnend krachttrainer aan de creatine gaan.
Daar ZIT ik al 4 dagen op te checken, via Feyenoord.nl is het al 2 weken uitverkocht.quote:
Meh. Zou creatine ook pas doen als je op een plateau komt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Creatine is niks mis mee als beginnend krachttrainer. Anabolen daarentegen...
Oh. Ik kon voor afgelopen zondag volop kaarten kopen gele zijde vorige week. Misschien even afwachten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ZIT ik al 4 dagen op te checken, via Feyenoord.nl is het al 2 weken uitverkocht.
Incidenteel verschijnen nu die 2 vakken. En de dure plekken lange zijde a 70 euro per stuk.
Ik geloof er nog steeds niets van. Dat wordt al maanden geschreven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:35 schreef napoleonfour het volgende:
Griezmann ook echt naar man utd
Periode is toch alweer voorbij?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van. Dat wordt al maanden geschreven.
Creatine is een prima aanvulling om te te voegen aan een reeds gezonde levensstijl waarbij je gewoon aan je macro's komt. Het heeft weinig tot geen zin creatine te nemen wanneer je je shit in de keuken niet op orde hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Zou creatine ook pas doen als je op een plateau komt.
De ongesteldheidsperiode van Stijn?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Periode is toch alweer voorbij?
Ze kunnen gewoon voor de zomer vastleggen. Bayern heeft bijvoorbeeld Sule en Rudy van Hoffenheim voor het volgende jaar vastgelegd.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Periode is toch alweer voorbij?
Hij schijnt het contract te hebben getekend.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van. Dat wordt al maanden geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |