quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:13 schreef onlogisch het volgende:
Nu lijkt het alsof ik lach om mijn eigen grap
Ik ga vanavond voor de 6e keer op rijquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb net lekker gymsessie gepakt
In zijn kelder.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:17 schreef Caland het volgende:
Waar is die pedofiel eigenlijk? Opvallend stil aan zijn kant.
Die is druk met je broertje.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:17 schreef Caland het volgende:
Jank niet zo, wijf.quote:
Niemand boeit dit..quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zoek ook even de temperatuur van Santiago Chile ajb.
Was het een client?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:20 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_drugszaak___.html
gezelli.
Werk in aantocht Napquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:20 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_drugszaak___.html
gezelli.
Ik wacht op excuses van Stijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:17 schreef Caland het volgende:
Lekker hoor, ik zit weer hard aan de BCAA EN Creatine, ga nu ook 5/6x per weekquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor de 6e keer op rij
Morgen een welverdiende rustdag
Misschien kan 'ie tussentijds even Oeroeg van Hella Haasse lezen..quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iets anders te doen hebt tijdens het wachten. Zal wel lang duren.
ja henk kuipersquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:22 schreef Smoofie het volgende:
Was er gister niet bij de kale nigga iemand van no surrender?
Je moeder vermaakt me.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iets anders te doen hebt tijdens het wachten. Zal wel lang duren.
Ja nou, wij twijfelen serieus. Een cliënt van ons heeft naar onze belevenis wel een dergelijke auto. Wij vragen ons altijd af hou hij nou aan het geld komt om naar Thailand (favoriete bestemming van René) te vliegen. Wij dachten aan een soort drugssmokkel en dat hij dat nu niet meer wil doen. Maar de beste man zou dinsdag weer naar Thailand gaan, dus denk het niet.quote:
Hier ook creatine. Wat is BCAA precies?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik zit weer hard aan de BCAA EN Creatine, ga nu ook 5/6x per week
Nee, zitten doe je thuis.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:22 schreef Elan het volgende:
Callie of onlo hebben jullie ooit op vak NN gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |