Nou dat denk ik niet. Ik zal hem zo wel even bellen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doen ze om jullie op het verkeerde been te zetten.
Wat is een koetsiersglasquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n café in Gent waar je uit koetsiersglazen drinkt, was je daar nog geweest?
(was dicht toen ik er was RIP)
Waarom Knut?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het enige land ter wereld waar ik iedereen van afraadt het te bezoeken
Niks mis meequote:Op donderdag 2 februari 2017 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heb je ook in Groningen, Hooghoudt godquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hebt in Gent ook een tent met heel veel jenever.
mooie stranden welquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een dusdanig vooroordeel waarmee je hem hard kunt gegenpressen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Net even Dven aangepakt soww.
Wacht nu op z'n comeback over Polen.
Kittel kreeg elleboog vandaag.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Smerig eten
Sekstoerisme
Weinig interessante cultuur
Kutbevolving
Manilla
Op het eten en de cultuur na, heb ik dat beeld ook bij Thailand. Ze lijken daar in die hoek van de wereld allemaal verknipt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klopt. Je kan ook mooi duiken
Alsnog raad ik het iedereen af
Thailand kutbevolkingquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op het eten en de cultuur na, heb ik dat beeld ook bij Thailand. Ze lijken daar in die hoek van de wereld allemaal verknipt.
Niet eens dat. Het is een vrijbrief voor de president om iedereen te laten executerenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze schieten nog wel eens een drugsgebruiker dood.
En af en toe een onschuldig iemandquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze schieten nog wel eens een drugsgebruiker dood.
Ze hebben toch laatst zo'n zuid koreaanse zakenman zomaar doodgeschotenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En af en toe een onschuldig iemand
Hoezo?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij hebt rare meningen voor iemand die uit Suriname komt.
Marokko is niet goed.
Thailand heb je rare meningen over.
Heel raar, Don.
gebeurd in elk land met overheidquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet eens dat. Het is een vrijbrief voor de president om iedereen te laten executeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |