quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook Haags_Kwartiertje?
Het biertje kostte slechts 2,19, vond ik niet duur.
Danku nasikoningquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag dat jij ook aardig wat biertjes op had, proost vriend
Moet hij iets meenemen voor Rene?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga jij op je Azie trip nog naar de Filipijnen?
NOOITquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga jij op je Azie trip nog naar de Filipijnen?
Je had flink wat op. Nog bij de Hopduvel geweest?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WAt Vonden Jullie Van Mijn GENTSE biertjes
Onze buurtsupermarkt investeert in Haags bier, dat zal je aanspreken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens zijn vriendin is hij heerlijk.
2.19 is niet duur ja.
Ik denk dat er binnenkort een enorme rij staat voor die supermarkt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze buurtsupermarkt investeert in Haags bier, dat zal je aanspreken.
Ze investeren overigens ook in Gronings bier.
Wees jij nou maar ff HEEL blij dat ik geen TR's maak, anders had je allang ergens een ban gehad. Met je debiele gescheld en persoonlijke aanvallen elke keer. Kap daar lekker mee. Post gewoon mee en laat mij lekker met rust verder. Bedankt en gegroet Scrummiequote:Op donderdag 2 februari 2017 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mad? Nou nee, niet echt.
Jij begint te schelden in DM, en daarna nog meer, en dan ga je blokken. Dan ben je oprecht een teringdebiel.
Nu ga je deze post misschien wel TR'en want DM's openbaren.
Er is toch ook zo'n café in Gent waar je uit koetsiersglazen drinkt, was je daar nog geweest?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WAt Vonden Jullie Van Mijn GENTSE biertjes
mad.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees jij nou maar ff HEEL blij dat ik geen TR's maak, anders had je allang ergens een ban gehad. Met je debiele gescheld en persoonlijke aanvallen elke keer. Kap daar lekker mee. Post gewoon mee en laat mij lekker met rust verder. Bedankt en gegroet Scrummie![]()
![]()
.
Nee die was al dichtquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je had flink wat op. Nog bij de Hopduvel geweest?
Doen ze om jullie op het verkeerde been te zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
Er gaat iets mis bij de tegenpartij in een zaak, ze sturen de originele stukken op met aantekeningen van de desbetreffende advocaat. Dat is niet bijster slim.
Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spreken er engels en zijn katholiek. Lijkt me een prima land.
Je hebt in Gent ook een tent met heel veel jenever.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n café in Gent waar je uit koetsiersglazen drinkt, was je daar nog geweest?
(was dicht toen ik er was RIP)
Ik hou je in de gaten...quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal mijn uiterste best doen goede vriend
Gronings bier staat niet zo hoog aangeschreven in de wandelgangen. Maar ze hebben dus wel een random Kompaan, Kees en Emelisse. Het inkoopbeleid snap ik nog niet helemaal.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat er binnenkort een enorme rij staat voor die supermarkt.
Doe niet zo boos.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees jij nou maar ff HEEL blij dat ik geen TR's maak, anders had je allang ergens een ban gehad. Met je debiele gescheld en persoonlijke aanvallen elke keer. Kap daar lekker mee. Post gewoon mee en laat mij lekker met rust verder. Bedankt en gegroet Scrummie![]()
![]()
.
Nou dat denk ik niet. Ik zal hem zo wel even bellen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doen ze om jullie op het verkeerde been te zetten.
Wat is een koetsiersglasquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n café in Gent waar je uit koetsiersglazen drinkt, was je daar nog geweest?
(was dicht toen ik er was RIP)
Waarom Knut?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het enige land ter wereld waar ik iedereen van afraadt het te bezoeken
Niks mis meequote:Op donderdag 2 februari 2017 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heb je ook in Groningen, Hooghoudt godquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hebt in Gent ook een tent met heel veel jenever.
mooie stranden welquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een dusdanig vooroordeel waarmee je hem hard kunt gegenpressen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Net even Dven aangepakt soww.
Wacht nu op z'n comeback over Polen.
Kittel kreeg elleboog vandaag.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Smerig eten
Sekstoerisme
Weinig interessante cultuur
Kutbevolving
Manilla
Op het eten en de cultuur na, heb ik dat beeld ook bij Thailand. Ze lijken daar in die hoek van de wereld allemaal verknipt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klopt. Je kan ook mooi duiken
Alsnog raad ik het iedereen af
Thailand kutbevolkingquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op het eten en de cultuur na, heb ik dat beeld ook bij Thailand. Ze lijken daar in die hoek van de wereld allemaal verknipt.
Niet eens dat. Het is een vrijbrief voor de president om iedereen te laten executerenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze schieten nog wel eens een drugsgebruiker dood.
En af en toe een onschuldig iemandquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze schieten nog wel eens een drugsgebruiker dood.
Ze hebben toch laatst zo'n zuid koreaanse zakenman zomaar doodgeschotenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En af en toe een onschuldig iemand
Hoezo?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij hebt rare meningen voor iemand die uit Suriname komt.
Marokko is niet goed.
Thailand heb je rare meningen over.
Heel raar, Don.
gebeurd in elk land met overheidquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet eens dat. Het is een vrijbrief voor de president om iedereen te laten executeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |