Lekker man, beetje naar binnen trekken. Mooi was die tijd.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een spelverdeler op rechtshalf.. Is Caland een wijf?
Dan ben je geen keeper, dan ben je gewoon kankerdikquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Op een klein doel was ik altijd het mannetje.. Ik heb ooit als keeper vanuit doel een zaalvoetbalwedstrijd met 0-1 beslist.. Prachtig afstandsschot.. Op een groot doel was het drama..
Je moeder is kankerdik, haar bloedgroep is chocolademelk..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je geen keeper, dan ben je gewoon kankerdik
Ja dat werkt wel. Je hoeft niet echt te kunnen voetballen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben daar gewoon twee negers staan die de hele wedstrijd kunnen blijven lopen.
Zaalvoetbal is ruk. Wel leuk, maar ik blink dan niet uit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Op een klein doel was ik altijd het mannetje.. Ik heb ooit als keeper vanuit doel een zaalvoetbalwedstrijd met 0-1 beslist.. Prachtig afstandsschot.. Op een groot doel was het drama..
Dit is banwaardig.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moeder is kankerdik, haar bloedgroep is chocolademelk..
quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je geen keeper, dan ben je gewoon kankerdik
Blijf jij lekker weg uit dit topic.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:25 schreef Befbekje het volgende:
Elan, wil je voortaan uit mijn DM blijven?
Oké, ik ga al.. Doei..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf jij lekker weg uit dit topic.
Lees net dat je een smerig varken bent. Dus nee dank je.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef Befbekje het volgende:
Hij zegt dat 'ie mij wil pijpen enzo.. Ik heb daar helemaal geen zin..
Bespreek dit lekker via DM of zo en niet in het openbaar/quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:25 schreef Befbekje het volgende:
Elan, wil je voortaan uit mijn DM blijven?
Dit is toch openbaar maken van DM's, derhalve banwaardig?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bespreek dit lekker via DM of zo en niet in het openbaar/
Weet niet of het daadwerkelijk een DM is. Bij Befbekje weet je het nooit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is toch openbaar maken van DM's, derhalve banwaardig?
Art. 2:5 FOK lid 3 sub b. Doodstraf.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is toch openbaar maken van DM's, derhalve banwaardig?
Luisterde jij maar net zo goed als Befbekje.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf jij lekker weg uit dit topic.
Jij mist gewoon autoriteit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Luisterde jij maar net zo goed als Befbekje.
Alleen mietjes hebben kramp.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijna doodsverwensing. Weet je hoe zeer dat doet?
En doorlopend wisselen. Al wordt dat bij een Surinaams zaalvoetbalteam dan wel een probleem. Blijft gewoon iedereen zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:39 schreef DonRaja het volgende:
Zaalvoetbal ligt mij beter. Geen regen, geen kou...
Nu ik erover nadenk, ja.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijna doodsverwensing. Weet je hoe zeer dat doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |