Lekker man, beetje naar binnen trekken. Mooi was die tijd.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een spelverdeler op rechtshalf.. Is Caland een wijf?
Dan ben je geen keeper, dan ben je gewoon kankerdikquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Op een klein doel was ik altijd het mannetje.. Ik heb ooit als keeper vanuit doel een zaalvoetbalwedstrijd met 0-1 beslist.. Prachtig afstandsschot.. Op een groot doel was het drama..
Je moeder is kankerdik, haar bloedgroep is chocolademelk..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je geen keeper, dan ben je gewoon kankerdik
Ja dat werkt wel. Je hoeft niet echt te kunnen voetballen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben daar gewoon twee negers staan die de hele wedstrijd kunnen blijven lopen.
Zaalvoetbal is ruk. Wel leuk, maar ik blink dan niet uit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Op een klein doel was ik altijd het mannetje.. Ik heb ooit als keeper vanuit doel een zaalvoetbalwedstrijd met 0-1 beslist.. Prachtig afstandsschot.. Op een groot doel was het drama..
Dit is banwaardig.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moeder is kankerdik, haar bloedgroep is chocolademelk..
quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je geen keeper, dan ben je gewoon kankerdik
Blijf jij lekker weg uit dit topic.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:25 schreef Befbekje het volgende:
Elan, wil je voortaan uit mijn DM blijven?
Oké, ik ga al.. Doei..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf jij lekker weg uit dit topic.
Lees net dat je een smerig varken bent. Dus nee dank je.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef Befbekje het volgende:
Hij zegt dat 'ie mij wil pijpen enzo.. Ik heb daar helemaal geen zin..
Bespreek dit lekker via DM of zo en niet in het openbaar/quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:25 schreef Befbekje het volgende:
Elan, wil je voortaan uit mijn DM blijven?
Dit is toch openbaar maken van DM's, derhalve banwaardig?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bespreek dit lekker via DM of zo en niet in het openbaar/
Weet niet of het daadwerkelijk een DM is. Bij Befbekje weet je het nooit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is toch openbaar maken van DM's, derhalve banwaardig?
Art. 2:5 FOK lid 3 sub b. Doodstraf.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is toch openbaar maken van DM's, derhalve banwaardig?
Luisterde jij maar net zo goed als Befbekje.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf jij lekker weg uit dit topic.
Jij mist gewoon autoriteit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Luisterde jij maar net zo goed als Befbekje.
Alleen mietjes hebben kramp.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijna doodsverwensing. Weet je hoe zeer dat doet?
En doorlopend wisselen. Al wordt dat bij een Surinaams zaalvoetbalteam dan wel een probleem. Blijft gewoon iedereen zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:39 schreef DonRaja het volgende:
Zaalvoetbal ligt mij beter. Geen regen, geen kou...
Nu ik erover nadenk, ja.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijna doodsverwensing. Weet je hoe zeer dat doet?
Eerste 10 minuten wil niemand eruit, daarna hoef ik niet meer naar de bank te kijken inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En doorlopend wisselen. Al wordt dat bij een Surinaams zaalvoetbalteam dan wel een probleem. Blijft gewoon iedereen zitten.
madquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:
He Elan, ik wou je net DM'en dat ik de strijdbijl wel wou begraven, maar na je laatste DM en vervolgens mij te blocken doe ik dat niet meer. Teringdebiel.
Zo halloquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:
He Elan, ik wou je net DM'en dat ik de strijdbijl wel wou begraven, maar na je laatste DM en vervolgens mij te blocken doe ik dat niet meer. Teringdebiel.
Jouw posts hebben vaak een positieve uitwerking op de mensen hier.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik merk dat er hier een relatief vredige stemming is vandaag
Ik had nog niet eens gepost en toen was het al zo, maar bedankt voor dit complimentquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw posts hebben vaak een positieve uitwerking op de mensen hier.
De stemming is sinds die post direct omgeslagen. Heb nog geen onvertogen woord gehoord sindsdien.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gepost en toen was het al zo, maar bedankt voor dit compliment
Mad? Nou nee, niet echt.quote:
Alles uit Den Haag is heerlijk, ook de Kompaan Bloedbroeder.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens een heerlijk Haags biertje gekocht (tenminste, ik hoop nu dat jij gaat bevestigen dat het heerlijk is), de Kompaan Bloedbroeder.
Ook Haags_Kwartiertje?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alles uit Den Haag is heerlijk, ook de Kompaan Bloedbroeder.
Volgens zijn vriendin is hij heerlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook Haags_Kwartiertje?
Het biertje kostte slechts 2,19, vond ik niet duur.
Laten we dat zo houden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik merk dat er hier een relatief vredige stemming is vandaag
Doe niet zo boos.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mad? Nou nee, niet echt.
Jij begint te schelden in DM, en daarna nog meer, en dan ga je blokken. Dan ben je oprecht een teringdebiel.
Nu ga je deze post misschien wel TR'en want DM's openbaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |