quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
nos.nl/googleamp/artikel/2155815-trump-ontslaat-interim-minister-van-justitie-na-kritiek-op-inreisverbod.html
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe vind jij het feit dat Trump zijn kersverse minister van justitie bu al ontslagen heeft?
quote:Yates, die werd aangesteld door oud-president Obama, was waarnemend minister van Justitie sinds haar voorganger Loretta Lynch de post verliet. Ze zou aanblijven in afwachting van de goedkeuring van de Senaat voor Trumps eigen kandidaat voor de ministerspost, senator Jeff Sessions.
Wat begrijp je niet aan het woord interim?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
nos.nl/googleamp/artikel/2155815-trump-ontslaat-interim-minister-van-justitie-na-kritiek-op-inreisverbod.html
Elan kennende vrij veel niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord interim?
Denken de mods ook als ze de zoveelste TR lezen van jou.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedere keer denk je dat het niet erger kan.
Jammer dat je je laat verleiden in dit gedrag mee te gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Denken de mods ook als ze de zoveelste TR lezen van jou.
Ja, elke nieuwe SC lees ik de OP echt helemaal!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme Elan, laat de OP gewoon staan joh
Welke OP?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme Elan, laat de OP gewoon staan joh
Boeie. De OP is de OP. Al 4045 topics lang.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, elke nieuwe SC lees ik de OP echt helemaal!
Opdoeken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boeie. De OP is de OP. Al 4045 topics lang.
Is vaak wel de meest interessante bijdrage aan het topic.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze man weet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is vaak wel de meest interessante bijdrage aan het topic.
Je bent zelf een goede post.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:28 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb jou nog nooit op een goede post weten te betrappen.
Ik geloof dat we binnenkort weer even moeten laten zien wie de baas is.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Het KLB tuig worstelt zich ook weer een weg hier naar toe.
Bedankt Scrummiequote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme Elan, achterlijke tyfus autist.
"KIJK MIJ EENS GRAPPIG ZIJN, IK HAAL DE OP WEG HAHAHAHA WAT EEN GRAP HAHAHA"
Doen wij witte of zwarte shirts aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof dat we binnenkort weer even moeten laten zien wie de baas is.
Zwart natuurlijk, met witte vlekken. NEGERSEX stijl.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doen wij witte of zwarte shirts aan?
Dat ging de vorige keer erg goed inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof dat we binnenkort weer even moeten laten zien wie de baas is.
Elan heeft helemaal niks met de oprichting van de SC te maken dus moet er lekker vanaf blijven.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het schorriemorrie van KLB is geen partij voor de VBL-Hooligans.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doen wij witte of zwarte shirts aan?
Als jullie net zo vechten als die debielen op dat filmpje is KLB zo klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het schorriemorrie van KLB is geen partij voor de VBL-Hooligans.
Dit denken, onwetendequote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elan heeft helemaal niks met de oprichting van de SC te maken dus moet er lekker vanaf blijven.
Of een lekker wijf posten.
KLN?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als jullie net zo vechten als die debielen op dat filmpje is KLN zo klaar.
KLNquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als jullie net zo vechten als die debielen op dat filmpje is KLB zo klaar.
jup, klaar en begraven.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als jullie net zo vechten als die debielen op dat filmpje is KLB zo klaar.
Niks mis met blanco OP.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een lekker wijf is nooit weg Elan.
Respect moet je verdienen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw keuze.
En die dient gerespecteerd te worden.
Bedankt vriendquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw keuze.
En die dient gerespecteerd te worden.
Die gast stuurden we een paar jaar geleden nog weg.quote:Yanic Wildschut vertrekt volgens Sky Sports voor maar liefst 8,2 miljoen euro naar Norwich City. De 25-jarige aanvaller komt over van Wigan Athletic, dat hem vorig jaar voor één miljoen overnam van Middlesbrough. Wildschut speelde in Nederland voor VVV, PEC Zwolle, sc Heerenveen en ADO Den Haag. Wigan-voorzitter David Sharpe liet gisteren weten 'zwaar teleurgesteld' te zijn in Wildschut, die volgens Sharpe niet loyaal is.
Die hond had beloofd het niet meer te doen als ik hem in de OP zette.. laffe hond dat het isquote:
Gewoon geen OP is dan ook het bestequote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hond had beloofd het niet meer te doen als ik hem in de OP zette.. laffe hond dat het is
Moet elke keer de OP handmatig updaten door dit soort kinderachtig gedoe
Naïef van je om dat te geloven. Aangezien die OP totaal niet relevant is.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hond had beloofd het niet meer te doen als ik hem in de OP zette.. laffe hond dat het is
Moet elke keer de OP handmatig updaten door dit soort kinderachtig gedoe
LAAT DE OP STAAN KANKER HOND!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Naïef van je om dat te geloven. Aangezien die OP totaal niet relevant is.
Een SC zonder jou is ook het beste. Maarja, je krijgt niet altijd wat je wilt hé.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon geen OP is dan ook het beste
Koekoekquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat wel symbool voor wat er op een doorsnee moment in jouw hoofd omgaat ja.
Je bent gewoon een vies ongedierte hier, kk dan lekker op man..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
ZO DANquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat wel symbool voor wat er op een doorsnee moment in jouw hoofd omgaat ja.
Gewoon geen Caland lijkt me beter in dat geval.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon geen OP is dan ook het beste
Je bent traag.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon geen Caland lijkt me beter in dat geval.
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
madquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme Elan, achterlijke tyfus autist.
"KIJK MIJ EENS GRAPPIG ZIJN, IK HAAL DE OP WEG HAHAHAHA WAT EEN GRAP HAHAHA"
madquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vies ongedierte hier, kk dan lekker op man..
Je woorden niet nakomen is het lafste wat er is
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vies ongedierte hier, kk dan lekker op man..
Je woorden niet nakomen is het lafste wat er is
Madquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon geen Caland lijkt me beter in dat geval.
ik hoop dat je huis zinktquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef Smoofie het volgende:
Wie maakt er een poll? Moeten Elan, Befbekje en scrupuleus een ban krijgen en aids van een BBC neger?
kingfloplandquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef Smoofie het volgende:
Wie maakt er een poll? Moeten Elan, Befbekje en scrupuleus een ban krijgen en aids van een BBC neger?
KingFloplandquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef Smoofie het volgende:
snert is normaal in amsterdamse kringen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon erwtensoep man
Snert =/= erwtensoep, debiel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon erwtensoep man
die srupulus probeerde Caland er nog bij te snitchenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef Smoofie het volgende:
alleen zijn we nu niet in amsterdamquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
snert is normaal in amsterdamse kringen.
Hij komt er tenminste openlijk voor uit. In tegenstelling tot zo'n walgelijke opperkleurderquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die srupulus probeerde Caland er nog bij te snitchen
uiteraardquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
sowquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt er tenminste openlijk voor uit. In tegenstelling tot zo'n walgelijke opperkleurder
Ik heb dat toch ook netjes gezegd dat ik dat in 1 geval heb gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt er tenminste openlijk voor uit. In tegenstelling tot zo'n walgelijke opperkleurder
Hoongelach viel hem ten deel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Triest figuur.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb dat toch ook netjes gezegd dat ik dat in 1 geval heb gedaan
'laatste tijd'quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:03 schreef opperkleurder het volgende:
Elan post de laatste tijd op een heel bedenkelijk niveau. Misschien kan hij tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Deel 3 was het beste.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:03 schreef Caland het volgende:
Nieuw op #Netflix: Sharknado: The 4th Awakens
Dat verwachte ik al in VBL.quote:
En dan ben je morgen nog eens bijna 3 uur onderweg naar Gent.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme alles gaat mis vandaag
Denk aan je hart he.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je kunt het Knut.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kun je je frustraties hierover beter elders afreageren. Op je kinderen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn Elan en scrupuleus familie van elkaar of gewoon holmaatjes?
Valt me op zodra de een verschijnt, de stank van de ander al snel volgt.
Tijd voor bierquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet niet wat de kosten zijn voor de reis heen en weer met het OV, maar volgens mij kan je beter een auto ergens fixen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de kosten zijn voor de reis heen en weer met het OV, maar volgens mij kan je beter een auto ergens fixen.
Knut heeft geen ribbaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de kosten zijn voor de reis heen en weer met het OV, maar volgens mij kan je beter een auto ergens fixen.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat verwachte ik al in VBL.
Al heb ik de reacties niet gezien.
Vind persoonlijk dat een forum zich niet moet verlagen na zulk niveau, zeker niet na die actie.
Mij deert het zelf vrij weinig.
Dat is 1 van de dingen die mis gaan mn hartpillen liggen niet klaar.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je je frustraties hierover beter elders afreageren. Op je kinderen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je je frustraties hierover beter elders afreageren. Op je kinderen bijvoorbeeld.
Ander vlees ja, laat je ook een nacht staan en het is dikker.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snert gaat meer vlees in toch? En eet je nooit vers.
Je bent zelf dolgraag geaccepeerdquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem wil hij dolgraag geaccepteerd worden.
De achterkant van een boekenkast is doorgaans veel belangrijker dan de inhoud.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt dat dan niet op zo'n grote boekenkast zonder boeken er in?
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan deze wel aanbevelen
[ afbeelding ]
Ga poepen man, zijn gewoon synoniemenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ander vlees ja, laat je ook een nacht staan en het is dikker.
Ik wist dat jij de achterkant van een man doorgaans belangrijker vond dan de inhoud, maar deze moet je ons even uitleggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De achterkant van een boekenkast is doorgaans veel belangrijker dan de inhoud.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist dat jij de achterkant van een man doorgaans belangrijker vond dan de inhoud, maar deze moet je ons even uitleggen.
Jongens, Saind zegt het dus dan is het zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga poepen man, zijn gewoon synoniemen
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De achterkant van een boekenkast is doorgaans veel belangrijker dan de inhoud.
De woorden worden door de meeste mensen door elkaar gebruikt, maar er is daadwerkelijk een verschil.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn driftige bij elkaar gezochte google resultaten zeggen het ookquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jongens, Saind zegt het dus dan is het zo.
Nietesquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De woorden worden door de meeste mensen door elkaar gebruikt, maar er is daadwerkelijk een verschil.
uh neequote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist dat jij de achterkant van een man doorgaans belangrijker vond dan de inhoud, maar deze moet je ons even uitleggen.
Het is hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snert is dikker en er gaat meer vlees in dan alleen spek en/of worst.
Ik geloof het pas als het op Facebook staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De woorden worden door de meeste mensen door elkaar gebruikt, maar er is daadwerkelijk een verschil.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als het op Facebook staat.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:24 schreef Saind het volgende:
Sws moet je geen snert zeggen want het is Fries
friesland
Wat heeft Friesland jou ooit gedaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:24 schreef Saind het volgende:
Sws moet je geen snert zeggen want het is Fries
friesland
Vies vet varkenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
Net keuringsdienst gekeken, gelijk trek in in broodje pulled pork
Lelijke gore vetzakquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
Net keuringsdienst gekeken, gelijk trek in in broodje pulled pork
Volgens jouw definitie is iedereen die niet typisch joods figuurtje uit 4045 heeft vies dik.quote:
Neh opper is online, heeft ie genoeg aanquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij heeft het kankeralarm in de kelder achter eindelijk gevonden
Tegenwoordig ligt het op zolderquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij heeft het kankeralarm in de kelder achter eindelijk gevonden
Als jij me kut vindt beschouw ik dat maar als compliment, denk ikquote:
Als je ook meteen wat aan dat getroll van Elan doet, bijv de OP weer terug zettenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij me kut vindt beschouw ik dat maar als compliment, denk ik
Heb jij eigenlijk een kut dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neem jij er dan ook eens een voorbeeld aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als iedereen je kut vindt kun je beter opdonderen.
Raar dat jij hier nog bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als iedereen je kut vindt kun je beter opdonderen.
Ik geloof niet dat ik daar als mod bijzonder veel mee kan. Maar ik kan even aan de andere mods vragen wat hun mening is, dat is een kleine moeitequote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je ook meteen wat aan dat getroll van Elan doet, bijv de OP weer terug zetten
"me" gebruiken waar "mijn" moetquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een kut dan?
Zelfde als een appelvraag.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is de policy op een banaanvraag?
Selectief banbeleid is selectief..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is de policy op een banaanvraag?
Het is toch wel overduidelijk wat zijn motief hiermee is? Daar is geen overleg mee nodig toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar als mod bijzonder veel mee kan. Maar ik kan even aan de andere mods vragen wat hun mening is, dat is een kleine moeite
[..]
"me" gebruiken waar "mijn" moet![]()
DPD was te lui om op de bel te drukken. Ze komen morgen terugquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh opper is online, heeft ie genoeg aan
DPD is vreselijk..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
DPD was te lui om op de bel te drukken. Ze komen morgen terug
Op welke manier is dat minder werk ookquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
DPD was te lui om op de bel te drukken. Ze komen morgen terug
Janken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Selectief banbeleid is selectief..
Heb dat al vaker gehad. Hele dag iemand thuis, geen bel gehoord maar toch een briefje. Zouden ze daar betaald krijgen per afleverpoging?quote:
Misschien z'n laatste dagquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Op welke manier is dat minder werk ook
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is toch wel overduidelijk wat zijn motief hiermee is? Daar is geen overleg mee nodig toch?
En dooorrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat het gaan, hunt gewoon de volgende.
Altijd vrolijk hè die negersquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
Onze PostNL pakketbezorger is wel een topper. Hele vriendelijke Afrikaan die ook altijd groet als hij door de wijk rijdt.
Racist.quote:
Misschien kan je bij de NOS werken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo wordt die regio nu eenmaal genoemd. Als ik Afrika beneden de Sahel zeg haakt de helft af.
Opper in Afrikaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien kan je bij de NOS werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef Elan het volgende:
Ik wil ook in die OP anders haal ik hem weer weg
quote:Op zondag 29 januari 2017 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je staat erin, nu niet meer zeiken
Ik denk dat Don niet in jouw getroll trapt, hondquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:45 schreef Befbekje het volgende:
VVD/CDA/D66 wordt de nieuwe coalitie..Welke van de 3 gaat dan +40 zetels halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde met befbekjequote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn Elan en scrupuleus familie van elkaar of gewoon holmaatjes?
Valt me op zodra de een verschijnt, de stank van de ander al snel volgt.
Uh oké.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat Don niet in jouw getroll trapt, hond
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:27 schreef Befbekje het volgende:
Snert is inderdaad geen Amsterdams woord zoals ons aller voetveeg Smoofie stelt.. Amsterdams is namelijk een Antwerps dialect en snert kennen ze niet in België..
Ik denk VVD veertig zetels.. Twintig voor het CDA en achttien voor D66..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke van de 3 gaat dan +40 zetels halen?
Jij hebt echt een plaat voor je kop geloof ik, hè?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jullie zitten met zn drie echt in elkaars anus he?
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:45 schreef Befbekje het volgende:
VVD/CDA/D66 wordt de nieuwe coalitie..VVD/CDa/PVV kan ook gewoon, Rutte stapt dan op bij de VVD en zodoende kan de VVD alsnog regeren met PVV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Dan moet de VVD er nog meer dan 2 per week winnen als je de peilingen ziet. Al gaat Rutte ons 10.000 beloven, dan nog zie ik dit niet gebeuren.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik denk VVD veertig zetels.. Twintig voor het CDA en achttien voor D66..
Oké Hans, bedankt..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
VVD/CDa/PVV kan ook gewoon, Rutte stapt dan op bij de VVD en zodoende kan de VVD alsnog regeren met PVV.
Want? Wat je zegt slaat natuurlijk nergens op. Dan is spaans een dialect van latijn zeker.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij hebt echt een plaat voor je kop geloof ik, hè?..
Wat? Dat is gewoon een scenario.quote:
Ik wil een half jaar lang een VVD-UI nemen als VVD wederom de grootste wordt.. Een jaar als mijn voorspelde coalitie er komt..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet de VVD er nog meer dan 2 per week winnen als je de peilingen ziet. Al gaat Rutte ons 10.000 beloven, dan nog zie ik dit niet gebeuren.
Meh.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Wat je zegt slaat natuurlijk nergens op.
Buum gaat niet meer geert.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
VVD/CDa/PVV kan ook gewoon, Rutte stapt dan op bij de VVD en zodoende kan de VVD alsnog regeren met PVV.
Dus.....?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
http://www.onsamsterdam.n(...)ams-een-nieuwe-klank
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan gaat Buum ook weg en krijgen we Mona en Pieter.
Wijken voor Geert. Nooit.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan gaat Buum ook weg en krijgen we Mona en Pieter.
Pechtold moet nu een keer gaan regeren.. Zeker gezien het feit dat ze ook in Amsterdam biggie zijn..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk overigens eerder dat we een Groenrechts kabinet krijgen met VVD CDA GL en eventueel een kleine christelijke partij.
GL?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk overigens eerder dat we een Groenrechts kabinet krijgen met VVD CDA GL en eventueel een kleine christelijke partij.
Pechtold moet zijn biezen pakken na de verkiezingen. Amsterdam is Nederland niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Pechtold moet nu een keer gaan regeren.. Zeker gezien het feit dat ze ook in Amsterdam biggie zijn..
Dan is Amsterdams nog geen antwerps dialect, omdat er in de 16e eeuw veel antwerpers naar Amsterdam kwamen. Is evolutie van taal. Of is engels ook een deens/noors dialect?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging over invloed van t Antwerpse op de Amsterdamse taal door de eeuwen heen
De grootste tegenstander van de VVD is de VVD zelf ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:05 schreef Smoofie het volgende:
Eerst maar hopen dat de campagne van de VVD goed gaat.
Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja want SGP en D66 gaan lekker samen![]()
Wat een domme post
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is Amsterdams nog geen antwerps dialect, omdat er in de 16e eeuw veel antwerpers naar Amsterdam kwamen. Is evolutie van taal. Of is engels ook een deens/noors dialect?
Snert is Fries, debiel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is Amsterdams nog geen antwerps dialect, omdat er in de 16e eeuw veel antwerpers naar Amsterdam kwamen. Is evolutie van taal. Of is engels ook een deens/noors dialect?
Alle partijen hebben raakvlakken, maar dat wil nog niet zeggen dat het logische coalitiepartners zijn. In SGP kringen spreken ze over D666.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Hebben wel degelijk raakvlakken, zelfs recent gezamenlijk wetsvoorstel ingediend.
Oké Smoofie.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het amsterdams was dan?
Welneequote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Die nieuwe mod is ook ineens verdwenen
Ik krijg een behoorlijk stijfje van deze plaat.. Zin in een feestje.. Wat coke en G erbij, heerlijk..quote:
Junkquote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik krijg een behoorlijk stijfje van deze plaat.. Zin in een feestje.. Wat coke en G erbij, heerlijk..
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:24 schreef Scrummie het volgende:
Nou Don, ben je er al uit?. Dan verwacht ik namelijk dat je de OP ook weer terug wilt zetten
.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:24 schreef Scrummie het volgende:
Nou Don, ben je er al uit?. Dan verwacht ik namelijk dat je de OP ook weer terug wilt zetten
.
Waar twijfel je nog over dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
En nee toch niet. ik ben hier mod voor alle users, dus ook voor de users die de OP weg willen.
linkquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had je gezien hoe ze in elkaar geslagen werd?
Nee?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
linkquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi, de vorige waren dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga nooit weer campagne voor je voeren als je weer eens mod wilt zijn.
Ah zo, niet omdat je er zelf nog niet uit bent dus. Afwachten maar dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brussel is nog niet concreet genoeg.
Teken van oneindige zwakte juistquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:30 schreef Doublepain het volgende:
GGMM op zijn plek gezet
Ik mag die nieuwe mod wel
pin is er uitquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je was toch vanochtend naar het ziekenhuis? Nog nieuws?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Germany: Syrian with 4 wives and 22 children receives 30,000 euros per month from the German (fools) taxpayer. OUCH!
ben echt geboren in het verkeerde werelddeel.
Doet ie wel netjesquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Germany: Syrian with 4 wives and 22 children receives 30,000 euros per month from the German (fools) taxpayer. OUCH!
ben echt geboren in het verkeerde werelddeel.
Doe hunten danquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, de vorige waren dramatisch slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |