Welneequote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Die nieuwe mod is ook ineens verdwenen
Ik krijg een behoorlijk stijfje van deze plaat.. Zin in een feestje.. Wat coke en G erbij, heerlijk..quote:
Junkquote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik krijg een behoorlijk stijfje van deze plaat.. Zin in een feestje.. Wat coke en G erbij, heerlijk..
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:24 schreef Scrummie het volgende:
Nou Don, ben je er al uit?. Dan verwacht ik namelijk dat je de OP ook weer terug wilt zetten
.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:24 schreef Scrummie het volgende:
Nou Don, ben je er al uit?. Dan verwacht ik namelijk dat je de OP ook weer terug wilt zetten
.
Waar twijfel je nog over dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
En nee toch niet. ik ben hier mod voor alle users, dus ook voor de users die de OP weg willen.
linkquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had je gezien hoe ze in elkaar geslagen werd?
Nee?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
linkquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi, de vorige waren dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga nooit weer campagne voor je voeren als je weer eens mod wilt zijn.
Ah zo, niet omdat je er zelf nog niet uit bent dus. Afwachten maar dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brussel is nog niet concreet genoeg.
Teken van oneindige zwakte juistquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:30 schreef Doublepain het volgende:
GGMM op zijn plek gezet
Ik mag die nieuwe mod wel
pin is er uitquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je was toch vanochtend naar het ziekenhuis? Nog nieuws?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Germany: Syrian with 4 wives and 22 children receives 30,000 euros per month from the German (fools) taxpayer. OUCH!
ben echt geboren in het verkeerde werelddeel.
Doet ie wel netjesquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Germany: Syrian with 4 wives and 22 children receives 30,000 euros per month from the German (fools) taxpayer. OUCH!
ben echt geboren in het verkeerde werelddeel.
Doe hunten danquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, de vorige waren dramatisch slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |